check engine i nierówna praca silnika Prosze o pomoc !!!
: 01 wrz 2016, 22:28
Witam, od kilku miesięcy jestem posiadaczem c6-stki wszyscy polecali 2.4v6 bo sa bez awaryjne, ale jednak nie to jakieś utrapienie, jak nie olej pije jakieś 1L na około 4tys/km. to teraz silnik odmawia posłuszeństwa, zdarzyło się kilka razy ze podczas jazdy przy nie dużej prędkości podczas dawania gazu telepie silnikiem, (ale delikatnie czuć przyspieszenie) zapala się che-ck engine, po zatrzymaniu się i zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu jest ok, sprawdzałem czy coś zmieni po przełączeniu się na Benz ale bez zmian. (gaz zamontowany u mnie to LPI Vialle V generacji.
Podłączyłem kompa i tam takie coś wyszło na 4 cylindrze wypadanie zapł. reszta lag niżej:
Address 01: Engine Labels: 06E-910-552-BDW.CLB
Control Module Part Number: 4F0 910 552 T HW: 4F0 907 552 F
Component and/or Version: 2.4l V6 MPI 0010
Software Coding: 010D000302070120
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: 346084FF5728C89E89-8060
4 Faults Found:
000772 - Cylinder 4
P0304 - 006 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 37
Mileage: 143612 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.31
Time: 15:27:28
Freeze Frame:
RPM: 1952 /min
Mass Air / Rev.: 436.0 mg/str
Temperature: 91.5°C
Part Throttle
Load: 99.6 %
Speed: 36.0 km/h
000000 - SAE - Reserved by Document ISO 15031-6
P0000 - 006 - 2005 - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 37
Mileage: 143612 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.31
Time: 15:27:28
Freeze Frame:
RPM: 1952 /min
Mass Air / Rev.: 436.0 mg/str
Temperature: 91.5°C
Part Throttle
Load: 99.6 %
Speed: 36.0 km/h
002129 - Park/Neutral Switch Input Circuit
P0851 - 006 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 143678 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.01
Time: 18:04:23
Freeze Frame:
RPM: 640 /min
Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str
Temperature: 82.5°C
Idle
Load: 26.3 %
Speed: 0.0 km/h
I zrobiłem test na cylindrach i nie wiem dlaczego 4i6 rożni sie od innych czy to jest wartość rezystancji które jest przekazywane na świece czy sos takiego:
Address 01: Engine (4F0 910 552 T)
21:23:14 Group 195
21:23:14 Group 026: Ignition (Knock Control Cylinder 1-4)
0.796 V Knock Sensor Voltage Cylinder 1
0.767 V Knock Sensor Voltage Cylinder 2
0.749 V Knock Sensor Voltage Cylinder 3
0.375 V Knock Sensor Voltage Cylinder 4 -------?????? :shock:
21:23:14 Group 027: Ignition (Knock Control Cylinder 5-8)
0.684 V Knock Sensor Voltage Cylinder 5
0.369 V Knock Sensor Voltage Cylinder 6 ------????? :shock:
Knock Sensor Voltage Cylinder 7
Knock Sensor Voltage Cylinder 8
Proszę o pomoc bo nie wiem czy to świece , cewka czy też inne ustrojstwo albo najgorsze rozrząd
Podłączyłem kompa i tam takie coś wyszło na 4 cylindrze wypadanie zapł. reszta lag niżej:
Address 01: Engine Labels: 06E-910-552-BDW.CLB
Control Module Part Number: 4F0 910 552 T HW: 4F0 907 552 F
Component and/or Version: 2.4l V6 MPI 0010
Software Coding: 010D000302070120
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: 346084FF5728C89E89-8060
4 Faults Found:
000772 - Cylinder 4
P0304 - 006 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 37
Mileage: 143612 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.31
Time: 15:27:28
Freeze Frame:
RPM: 1952 /min
Mass Air / Rev.: 436.0 mg/str
Temperature: 91.5°C
Part Throttle
Load: 99.6 %
Speed: 36.0 km/h
000000 - SAE - Reserved by Document ISO 15031-6
P0000 - 006 - 2005 - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 37
Mileage: 143612 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.31
Time: 15:27:28
Freeze Frame:
RPM: 1952 /min
Mass Air / Rev.: 436.0 mg/str
Temperature: 91.5°C
Part Throttle
Load: 99.6 %
Speed: 36.0 km/h
002129 - Park/Neutral Switch Input Circuit
P0851 - 006 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 143678 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.01
Time: 18:04:23
Freeze Frame:
RPM: 640 /min
Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str
Temperature: 82.5°C
Idle
Load: 26.3 %
Speed: 0.0 km/h
I zrobiłem test na cylindrach i nie wiem dlaczego 4i6 rożni sie od innych czy to jest wartość rezystancji które jest przekazywane na świece czy sos takiego:
Address 01: Engine (4F0 910 552 T)
21:23:14 Group 195
21:23:14 Group 026: Ignition (Knock Control Cylinder 1-4)
0.796 V Knock Sensor Voltage Cylinder 1
0.767 V Knock Sensor Voltage Cylinder 2
0.749 V Knock Sensor Voltage Cylinder 3
0.375 V Knock Sensor Voltage Cylinder 4 -------?????? :shock:
21:23:14 Group 027: Ignition (Knock Control Cylinder 5-8)
0.684 V Knock Sensor Voltage Cylinder 5
0.369 V Knock Sensor Voltage Cylinder 6 ------????? :shock:
Knock Sensor Voltage Cylinder 7
Knock Sensor Voltage Cylinder 8
Proszę o pomoc bo nie wiem czy to świece , cewka czy też inne ustrojstwo albo najgorsze rozrząd