Strona 1 z 1

[3.2 BKH TIP+Q] Spadek mocy, kody błędów

: 10 sie 2016, 17:27
autor: Zwyrol
Czołem,

Dziś wyjeżdżając spod świateł auto straciło moc, zaczęło się dławić, i moment spadł na tyle, że wrzucał jedynie jedynkę i dwójkę. Zgasiłem, odpaliłem ponownie, reagowało normalniej (wrzucał biegi bez problemu), ale dygot nadal był.

EDIT: Auto pali bardzo nierówno, jedzie bardzo ospale - nie ma mocy.
Maksymalnie 3800 obrotów/min, na pełnym pedale gazu.

Podłączyłem moduł OBD II i mam takie błędy:

P0031: HO2S Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 1)
P0037: HO2S Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 2)
P0051: HO2S Heater Control Circuit Low (Bank 2 Sensor 1)
P0057: HO2S Heater Control Circuit Low (Bank 2 Sensor 2)
P2009: Intake Manf Runner Control Circuit Low bank1 a)
P2295: Fuel Pressure Regulator 2 Control Circuit Low
U3FFF: [Nieznany kod - Dodatkowe informacje dostępne w sieci]

Błędy nie ustępują, wracają po kasowaniu.

Gdy zmieniałem świece u mechanika jakiś czas temu, zgłosił mi również podobne błędy, twierdząc że "być może przyciera mi jakiś zawór paliwa na silniku".

Czyli albo faktycznie siada jakiś zawór na silniku (który!?), albo wlałem zasyfioną benzynę (wczoraj wieczorem tankowałem BP Ultimate 98 i po 2-3 km wróciłem do domu).

Czy jest możliwe, że pompa paliwa ma wyrobiony pasek, czy coś w tym stylu?

: 28 sie 2016, 19:16
autor: kaziu1992_2007
Może być tak że masz spory syf na zaworach i czas na czyszczenie!

: 22 lut 2017, 15:28
autor: Zwyrol
A nie.

Podzielę się rozwiązaniem:

Z powodu błędów konstrukcyjnych w końcu szlag trafił izolację przewodów sterujących wtryskiwaczami.
Silnik dostawał chudej mieszanki, a problem pojawiał się im bardziej było wilgotno na zewnątrz.

Wymiana wiązek w Boschu: 500 PLN, problem z głowy.