Strona 1 z 2

Brak mocy i nie wkręca się na obroty

: 08 sie 2016, 15:31
autor: mariomat007
Witam!
Od pewnego czasu mam mały problem mianowicie jak przełączę na benzynę to jest takie uczucie jakby się dusił po dodaniu gazu i brakuje mocy. Dodam iż pompę paliwową sprawdziłem i okazało się że jest do wymiany a problem nadal jest? Jakie jeszcze mogą być opcje tego problemu?

: 18 sie 2016, 14:54
autor: Iceman2003
A takie pytanie, podstawowe rzeczy wymieniałeś jak świece, filtr paliwa? Proponuje zacząć od filtru paliwa, koszt pare złotych a może rozwiązać twój problem.

: 20 sie 2016, 15:36
autor: mariomat007
Właśnie w poniedziałek idzie do warsztatu gdzie gaz montowałem i będą sprawdzać.

: 21 sie 2016, 21:14
autor: Fisichella4
Iceman2003, Gdzie jest filtr paliwa bo też musze go wymienić a nie wiem gdzie szukac?

: 22 sie 2016, 12:53
autor: Iceman2003
Fisichella4 pisze:Iceman2003, Gdzie jest filtr paliwa bo też musze go wymienić a nie wiem gdzie szukac?
Filtr paliwa znajduje sie nieopodal baku, trzeba wejść pod samochod i odkrecic plastykowa osłonę pod którą znajduje się filtr.

: 22 sie 2016, 13:14
autor: krzysiek-lex
Tak jak koledzy piszą, filtr paliwa albo można sprawdzić jeszcze egr.

: 22 sie 2016, 13:49
autor: Iceman2003
krzysiek-lex pisze:Tak jak koledzy piszą, filtr paliwa albo można sprawdzić jeszcze egr.
EGR to można sprawdzać jakby był problem na benzynie i na gazie. Jako że problem jest tylko z Pb to znaczy że wina leży po stronie układu Pb i to tylko na tych czesciach ktore nie sa uzywane przez LPG, zgadza się?

: 22 sie 2016, 16:48
autor: krzysiek-lex
Zgadza się, ale jak wymiana filtra nie pomoże to sprawdzenie egr nie zaszkodzi. Ogólnie też uważam że to najpewniej wina filtra paliwa, ewentualnie listwy wtryskowej i/lub jej osprzętu

: 22 sie 2016, 22:02
autor: mariomat007
krzysiek-lex pisze:Zgadza się, ale jak wymiana filtra nie pomoże to sprawdzenie egr nie zaszkodzi. Ogólnie też uważam że to najpewniej wina filtra paliwa, ewentualnie listwy wtryskowej i/lub jej osprzętu
Przekazałem info do mechanika żeby filtr wymienił i dodatkowo sprawdził EGR

: 22 sie 2016, 23:01
autor: jakubczyk_7
A w 2.8 fsi jest egr?

: 23 sie 2016, 10:13
autor: mariomat007
jakubczyk_7 pisze:A w 2.8 fsi jest egr?
Nawet się nie zastanawiałem. Muszę zerknąć czy jest :]

: 23 sie 2016, 11:16
autor: krzysiek-lex
Powinien być, teraz wszystkie nowoczesne silniki mają egr-y,

: 23 sie 2016, 21:53
autor: Lenmaks
Witam, mam pytanie, czy samochód podczas przyśpieszania wpada w drgania i potrafi strzelić z wydechu?

Nie wiem kiedy zdążę tu zerknąć w najbliższym czasie więc opiszę swoje objawy, jak je usunąłem i co najlepiej można zrobić:

Miałem taki problem ze swoim ack, od ponad 8 miesięcy walczę o równą pracę silnika (drgania przy przyśpieszaniu, strzały z wydechu, brak mocy, dużo większe spalanie, dodam, że tylko benzyna, nie mam instalacji LPG), nerwowo już z tym samochodem nie wytrzymywałem, myślałem że pójdzie na złom. Nowe świece NGK, przewody BERU, cewka NGK, oleje (myślałem że za rzadkie i idą z benzyną, ale nie puszczał chmurki) sreje, komputery kasowania... Zawsze jak już nie dało się jechać po tych wszystkich wymianach brałem się za porządne czyszczenie świec, pomagało na 1 tydzień.

Dziś cud, wziąłem się jak zwykle za czyszczenie świec, ale traf chciał żę niechcący zamieniłem fajki, 4 z 5. Odgłos RS6 i ogień z tyłu, gdyż paliwo wylewało się z wydechu :P Gdy zajrzałem co się dzieje zauważyłem, że pęknięty jest przewód podciśnienia od listwy paliwowej... Tak! Jeden mały żałosny przewód podciśnienia (u mnie w orginale, w takiej szmacianej otulince). Wszystko wymieniłem na nowe.

POLECAM SPRAWDZIĆ!!! U mnie pomogło, wszystkie dolegliwości przepadły w czeluści piekielne... Wyobrażacie sobie pewnie moją mine po tych wszystkich przejściach :) :shock: <mysli> <wnerw> <rotfl>

: 24 sie 2016, 09:19
autor: mariomat007
Lenmaks pisze:Witam, mam pytanie, czy samochód podczas przyśpieszania wpada w drgania i potrafi strzelić z wydechu?

Nie wiem kiedy zdążę tu zerknąć w najbliższym czasie więc opiszę swoje objawy, jak je usunąłem i co najlepiej można zrobić:

Miałem taki problem ze swoim ack, od ponad 8 miesięcy walczę o równą pracę silnika (drgania przy przyśpieszaniu, strzały z wydechu, brak mocy, dużo większe spalanie, dodam, że tylko benzyna, nie mam instalacji LPG), nerwowo już z tym samochodem nie wytrzymywałem, myślałem że pójdzie na złom. Nowe świece NGK, przewody BERU, cewka NGK, oleje (myślałem że za rzadkie i idą z benzyną, ale nie puszczał chmurki) sreje, komputery kasowania... Zawsze jak już nie dało się jechać po tych wszystkich wymianach brałem się za porządne czyszczenie świec, pomagało na 1 tydzień.

Dziś cud, wziąłem się jak zwykle za czyszczenie świec, ale traf chciał żę niechcący zamieniłem fajki, 4 z 5. Odgłos RS6 i ogień z tyłu, gdyż paliwo wylewało się z wydechu :P Gdy zajrzałem co się dzieje zauważyłem, że pęknięty jest przewód podciśnienia od listwy paliwowej... Tak! Jeden mały żałosny przewód podciśnienia (u mnie w orginale, w takiej szmacianej otulince). Wszystko wymieniłem na nowe.

POLECAM SPRAWDZIĆ!!! U mnie pomogło, wszystkie dolegliwości przepadły w czeluści piekielne... Wyobrażacie sobie pewnie moją mine po tych wszystkich przejściach :) :shock: <mysli> <wnerw> <rotfl>
Kurcze dobrze że odwiedziłeś forum zaraz będę się zabierał do sprawdzenia tego wężyka. Obym miał ten sam problem bo już pomału też żałuję zakupu mojej Audi.

: 25 sie 2016, 16:56
autor: Lenmaks
Mariomat007 i jak, sprawdzałeś?