[ BDW 2.4 177 KM] Kody błędów- zbyt bogata mieszanka
: 23 sie 2015, 21:48
Witam,
Od niedawna posiadam A6 C6 z 2005 roku i nie znam dokładnie historii serwisowej auta. Chcę powoli wyeliminować wszystkie problemy i zaczynam od silnika. Silnik pracuje równo i bez żadnych problemów, ale są błędy odczytane przez VAG-COMa:
004407 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 00010010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 210049 km
Time Indication: 0
Date: 2015.08.13
Time: 20:17:08
Freeze Frame:
RPM: 736 /min
Mass Air / Rev.: 190.8 mg/str
Temperature: 82.5°C
Idle
Time: 51.2 s
Bin. Bits: 00000010
Ten błąd wraca szybko po wykasowaniu (następnego dnia po wykasowaniu był znowu). Czuć z zapachu spalin, że paliwo nie jest spalone do końca.
Drugi błąd który często mi wraca to:
000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Position Actuator Malfunction
P0010 - 008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 30
Reset counter: 40
Mileage: 210049 km
Time Indication: 0
Date: 2015.08.13
Time: 20:18:45
Freeze Frame:
RPM: 1216 /min
Mass Air / Rev.: 114.5 mg/str
Temperature: 64.5°C
Overrun
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 99.40°
Tutaj obawiam się, że wskazanie będzie na rozrząd, ale chciałbym się dowiedzieć od którego dokładnie czujnika pochodzi ten błąd.
Będę wdzięczny za pomoc i naprowadzenie gdzie szukać źródła problemów.
Od niedawna posiadam A6 C6 z 2005 roku i nie znam dokładnie historii serwisowej auta. Chcę powoli wyeliminować wszystkie problemy i zaczynam od silnika. Silnik pracuje równo i bez żadnych problemów, ale są błędy odczytane przez VAG-COMa:
004407 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 00010010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 210049 km
Time Indication: 0
Date: 2015.08.13
Time: 20:17:08
Freeze Frame:
RPM: 736 /min
Mass Air / Rev.: 190.8 mg/str
Temperature: 82.5°C
Idle
Time: 51.2 s
Bin. Bits: 00000010
Ten błąd wraca szybko po wykasowaniu (następnego dnia po wykasowaniu był znowu). Czuć z zapachu spalin, że paliwo nie jest spalone do końca.
Drugi błąd który często mi wraca to:
000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Position Actuator Malfunction
P0010 - 008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 30
Reset counter: 40
Mileage: 210049 km
Time Indication: 0
Date: 2015.08.13
Time: 20:18:45
Freeze Frame:
RPM: 1216 /min
Mass Air / Rev.: 114.5 mg/str
Temperature: 64.5°C
Overrun
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 99.40°
Tutaj obawiam się, że wskazanie będzie na rozrząd, ale chciałbym się dowiedzieć od którego dokładnie czujnika pochodzi ten błąd.
Będę wdzięczny za pomoc i naprowadzenie gdzie szukać źródła problemów.