Mazdomania pisze:kacperowski pisze:bendzji pisze:
nic dodać nic ująć

Ja tu szybciutko z roboty do domku wracam. A tu na forum takie teksty piszą ! To ja cały dzień myślę co to mi tu nawpisują a tu łup, prosto w policzek. . .
A tak na poważnie to instalacja się zwraca. Mój wujaszek ma w swojej bejcy lpga. I powiada, że po 2 latach koszty są mniejsze. I opłacało mu się zakładać. Z tego co mówił oszczędza miesięcznie po 50 złotych do 100 złotych. A to zależy od tego jaką ma trasę.
Kurde Panowie kusi kusi kusi.
A tak poza tym. To lipa z tym zimnym. Awaryjnie jest ok. Ale szkoda że nie można tak non stop. Chociaż jak ma to dokonać zniszczeń to lepiej kupić tańszą instalację bez cudów. Tak aby mieć i wozić się po drogowych dziurach polski.
Chwila, chwila, chwila...... Źle zrozumiałeś. Nam chodziło tylko o "oszczędność" z odpalania na LPG, a nie o montażu gazu

Wybacz musiałem opacznie was zrozumieć.
A tak poz tym ! Mam alibi, byłem zmęczony.
[ Dodano: 2015-03-07, 18:11 ]
yaszczur pisze:Maciek913 pisze:A to ograniczenie to podobno aby silnika nie katować. Coś takiego słyszałem. Sam mam gaz i się przełącza na ciepłym to nie wiem co to za kłopot. Odpalanie na gazie jest fajne nie powiem. Ale to i tak tylko dla picu chyba.
Zanim zasilanie przełączy się z Pb na LPG, silnik a dokładniej płyn chłodzący musi osiągnąć przynajmniej 30stC, aby możliwe było przejście z fazy ciekłej na lotną w parowniku. Jak sama nazwa wskazuje, do odparowania potrzebna jest pewna temperatura, w przeciwnym razie wszystko by zamarzło.
Z tego co ostatnio przeczytałem że w niektórych instalacjach jest "podgrzewanie mieszanki".
Chyba w brc p&d. Więc nie jest to wielkim problemem.
[ Dodano: 2015-03-07, 18:19 ]
A tak szczerze. Bo chcę sobie zamontować lpg. Nawet upatrzyłem sobie warsztat.
Mam ostanie pytanie. Ono będzie takie bardziej dla mnie. Ponieważ nie zamierzam cofać swojej decyzji.
Możecie mi podać wady i zalety instalacji.
Nie chodzi mi tu o sprawy techniczne. Dzisiaj miałem lektórkę na jednym forum samochodowym, z 10 stron o lpg. . . Prosił bym tylko własnymi słowami. To co sądzicie.
Ja zaczynam:
+ dzięki instalacji można po pewnym czasie zaoszczędzić trochę grosza. Oczywiście jest to uzależnione od jazdy.
+ niskie ceny gazu (drugie i pierwsze jest podobne, lecz chodzi mi tu o cenę w porównaniu do benzyny)
+ posiadamy technologicznie większe możliwości w instalacjach lpg niż jeszcze trzy lata temu, dzięki czemu instalacje lpg są coraz lepiej przystosowane do silników ( czytałem o dieslach w lpg !?)
- cena instalacji, która często jest wysoka. Uzależnione od generacji.
- nie ma możliwości aby działała bez benzyny