Strona 1 z 1

[ BDW 2.4 177 KM] Błędy silnika Proszę o pomoc

: 10 lis 2014, 08:29
autor: Thetestprofil
Witam Panowie,
Ostatnio sporadycznie na niskich obrotach w mojej Audi zaczęło szarpać silnikiem. Pojechałem na serwis w celu ustalenia przyczyny. Nie uzyskałem żadnej odpowiedz, poniżej lista błędów które wykazał komputer:
00017 P0011 008
Rząd cylindrów 1 opóźnienie wałka rozrządu
wartość zadana nie osiągnięta
sporadycznie
Wartość 1 830 /min
Wartość 2 141 mg/H
Wartość 3 28.5°C
Wartość 4 bieg jałowy
Wartość 5 00000000
Wartość 6 109.07°
00772 P0304 Wskazówka
Cylinder 4
rozpoznanie przerwy w zapłonie
sporadycznie
Wartość 1 1180 /min
Wartość 2 136 mg/H
Wartość 3 85.5°C
Wartość 4 obciąż.niepeł
Wartość 5 34,9%
Wartość 6 27 km/h
04406 P1136 006 Wskazówka
Rząd cylindrów 1, adaptacja mieszania addytywna
układ za ubogi
Wartość 1 990 /min
Wartość 2 109 mg/H
Wartość 3 84.0°C
Wartość 4 bieg jałowy
Wartość 5 716 s
Wartość 6 00000010
04408 P1138 006 Wskazówka
Rząd cylindrów 2, adaptacja mieszania additywna
układ za ubogi
sporadycznie
Wartość 1 670 /min
Wartość 2 179 mg/H
Wartość 3 81.0°C
Wartość 4 bieg jałowy
Wartość 5 204 s
Wartość 6 00000010

Na serwisie powiedzieli, że mogą ustalić przyczynę ale muszą otworzyć silnik i niewiedzą czy uda im się go złożyć z powrotem. Czy ktoś wie coś może być przyczyną ??? Z błędów pachnie rozrządem.

: 10 lis 2014, 16:10
autor: sosna
nie obstawiał bym rozrządu, błędy mowią o mieszance za ubogiej a chyba latasz na LPG a sprawdziłbym cewki jeszcze, wykasuj błędy i jezdzij dalej, oczywiscie sprawdzając czy błędy nie wracaja <mysli>

: 10 lis 2014, 19:13
autor: Mazdomania
Pierwszy wygląda jak z rozrządu, ostatnie dwa na 99.9% z gazu. Pokasuj wszystko, pojeździj i sprawdź ponownie <okok>

: 10 lis 2014, 19:52
autor: 0x4B25A
Spokojnie, jeśli to jest sporadyczny błąd:
Thetestprofil pisze:Rząd cylindrów 1 opóźnienie wałka rozrządu
... to nie ferowałbym wyroków o rozrządzie... skasuj błędy i zobacz czy wrócą...

Cewki wymienione na akcji serwisowej? Świece sprawne?

: 15 lis 2014, 13:05
autor: Thetestprofil
Cewki wymienione na akcji serwisowej. Na serwisie nie znaleźli przyczyny.

Ostatecznie wymieniłem świece <radocha>, auto śmiga bez problemów.

: 15 lis 2014, 13:19
autor: 0x4B25A
Thetestprofil pisze:Ostatecznie wymieniłem świece <radocha> , auto śmiga bez problemów.
<okok>

: 24 lis 2014, 08:21
autor: Thetestprofil
Radość nie trwała długo. Dziś rano gdy odpaliłem samochód pojawiła się kontrola chek engine , silnik zaczął pracować jak przed wymianą świec. Czy ktoś wie co może być przyczyną ??

[ Dodano: 2014-11-24, 08:21 ]
Może znacie jakiegoś godnego polecenia mechanika w szczecinie ???

: 24 lis 2014, 09:32
autor: Mazdomania
Podepnij VCDS-a i sprawdź błędy.

: 17 lut 2015, 13:32
autor: Thetestprofil
Magia samochód sam się naprawił kontrolka znikła, wszystko wróciło do normy. Komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Ktoś ma jakiś pomysł od czego powinienem zacząć sprawdzać ???

[ Dodano: 2015-02-17, 13:32 ]
Po rozebraniu okazało się, że poprzedni użytkownik pospawał napinacz w pozycji maksymalnie wyciągniętej, co ostatecznie spowodowało przestawienie rozrządu i wszystkie wyżej wymienione problemy.

Koszt wymiany ze wszystkimi klamotami, uszczelkami, pierścieniami robocizną prawie 9000 zł. <wnerw>

: 17 lut 2015, 16:20
autor: Koner
Znajdź kolego warsztat u siebie który Ci to zrobi za 1500zł bo to tyle normalnie kosztuje. ASO liczy 4500zł za robociznę. Wszystkie części to koszt też ok 4500zł.

: 17 lut 2015, 16:38
autor: 0x4B25A
Thetestprofil, _profil