[ BAT 4.2 334 KM] Problem po naprawie rozrzadu!!! P0021
: 27 maja 2014, 21:55
Witam!
Do dnia dzisiejszego bylem chyba szczesliwym posiadaczem A6 C6 4.2 BAT.
Postanowiłem zainwestowac w rozrzad i uszczelnic moj motor.
Po diagnozie rozrzadu i wyjeciu silnika musialem zamowic slizgi poniewaz jeden byl pekniety oraz do kompletu wszystkie napinacze i pol kartona uszczelek.
Po odbiorze auta wydawa ło sie wszystko ok . pojechalem do domu spokojnie. Na drugi dzien chchialem zobavczyc jak chodzi motor i chcialem sprawdzic przyspieszenie i okazalo sie ze muli sie przy 5000rpm.
Wyskoczył błąd na kompie:
P0021 'A' wałka pozycji (Bank 2) czas zbyt wczesie lub wydajnosc - Stan 008 nieprawidłowy sygnal.
Zanim dam auto do poprawy chciałbym zasięgnąć waszej opini oraz pomocy.
Czy jest mozliwość sprawdzenia ustawienia łańcucha? A
Do dnia dzisiejszego bylem chyba szczesliwym posiadaczem A6 C6 4.2 BAT.
Postanowiłem zainwestowac w rozrzad i uszczelnic moj motor.
Po diagnozie rozrzadu i wyjeciu silnika musialem zamowic slizgi poniewaz jeden byl pekniety oraz do kompletu wszystkie napinacze i pol kartona uszczelek.
Po odbiorze auta wydawa ło sie wszystko ok . pojechalem do domu spokojnie. Na drugi dzien chchialem zobavczyc jak chodzi motor i chcialem sprawdzic przyspieszenie i okazalo sie ze muli sie przy 5000rpm.
Wyskoczył błąd na kompie:
P0021 'A' wałka pozycji (Bank 2) czas zbyt wczesie lub wydajnosc - Stan 008 nieprawidłowy sygnal.
Zanim dam auto do poprawy chciałbym zasięgnąć waszej opini oraz pomocy.
Czy jest mozliwość sprawdzenia ustawienia łańcucha? A