Strona 1 z 1
(Popychacz i szklanka pompy paliwa 2.0 TFSI)wymiana
: 31 sty 2014, 12:13
autor: akism
Naczytałem się na forum,że co 30-40tys należy ten element wymienić.Pojechałem wczoraj do ASO gdzie wymienili mi popychacz i świece(sam je przywiozłem) oraz podłączyli do kompa,żeby sprawdzić ew błędy.Po wszystkim zaproszono po odbiór umytego autka.To wszystko za 350zł,czyli taniej niż u chłopka w garażu gdzie zaproponowano mi 400zł za tę usługę...Nie wspomnę o wpisie w książke i stempel autoryzowanej stacji co też się z czasem przydaje(przy zbyciu autka).Piszę to ponieważ czasami taniej Twoje auto zostanie obsłużone w ASO niż gdzie indziej.Najlepiej jak autko jest starsze niż 4-5 lat wtedy są zniżki na części jak i usługę.
: 31 sty 2014, 15:02
autor: moogio
Wymiana popychacza z taką częstotliwością - nie dotyczy A6 z wałkiem rozrządu z końcówką B (można to sprawdzić - bez ściągania pokrywy).
Jeśli wymieniłeś to powiedz przy jakim przebiegu? - w jakim stanie była stara szklanka?, a może wiesz jakie masz wałki?
: 31 sty 2014, 15:15
autor: akism
Moje auto ma przebieg 70tys km ,mechanik w ASO powiedział,że wyjęty popychacz ma normalne ślady zużycia,szklanka podobnie.Nie mam pojęcia jakie mam wałki,auto jest z grudnia 2005r.Co ciekawe w ASO powiedziano mi,że to były najlepsze silniki TFSI później coś pozmieniano i stały się b.olejożerne.Mój oleju praktycznie nie bierze..
: 31 sty 2014, 15:51
autor: vagTDI
akism, masz może numery tych części?
moogio, jak sprawdzić czy moje A6 ma wałek rozrządu z końcówką B?
: 31 sty 2014, 16:23
autor: Zagór
Podsumuję to tak - qżwa to co teraz robią - to jakieś pierd... jednorazówki

!!
: 31 sty 2014, 16:32
autor: moogio
vagTDI pisze:
moogio, jak sprawdzić czy moje A6 ma wałek rozrządu z końcówką B?
Zdejmujesz dekielek vacuum pompy i lusterkiem sprawdzasz czy wałek wykonany jest z dwóch materiałów - 10 minut roboty
Zagór pisze:Podsumuję to tak - qżwa to co teraz robią - to jakieś pierd... jednorazówki

!!
Czasy mercedesów 124 i audi c4 już sie skończyły - miałem c4 przez 8 lat jako drugie auto, i 3 razy W124, ale
Z 2.0 tfsi w a6 jest nieźle - pare rzeczy trzeba ogranąć w pakiecie startowym i po sprawie - sztuki po 350 tys. są już w ogłoszeniach.
: 31 sty 2014, 16:36
autor: akism
Nie musiałem tego wymieniać,ale wolę dmuchać na zimne,te silniki nie są złe ,dla mnie bardzo fajnie się tym jeździ.Vag powiedz w serwisie,że chodzi o wymianę popychacza pompy paliwa i szklanki.ONi to mają ogarnięte,wiedzą o co chodzi.
[ Dodano: 2014-01-31, 16:43 ]
moogio pisze:vagTDI pisze:
moogio, jak sprawdzić czy moje A6 ma wałek rozrządu z końcówką B?
Zdejmujesz dekielek vacuum pompy i lusterkiem sprawdzasz czy wałek wykonany jest z dwóch materiałów - 10 minut roboty
Zagór pisze:Podsumuję to tak - qżwa to co teraz robią - to jakieś pierd... jednorazówki

!!
Czasy mercedesów 124 i audi c4 już sie skończyły - miałem c4 przez 8 lat jako drugie auto, i 3 razy W124, ale
Z 2.0 tfsi w a6 jest nieźle - pare rzeczy trzeba ogranąć w pakiecie startowym i po sprawie - sztuki po 350 tys. są już w ogłoszeniach.
W ASO też mi mówili,że to dobre silniki i bezawaryjne.Była seria "olejolubna",ale to już opanowali.
: 31 sty 2014, 16:48
autor: moogio
To najtańszy w eksploatacji silnik w a6.
: 31 sty 2014, 17:50
autor: Zagór
Ale nie oferuje tego co Audi mieć powinno (jak dla mnie) Audi bez q, to taki droższy Superb

: 31 sty 2014, 18:13
autor: moogio
Jeśli jest pytanie czy lepiej mieć quattro czy nie to moja odp. - oczywiście że tak. Ale 80% ludzi na tym forum ma ośki i nie narzeka a były to świadome wybory.
: 31 sty 2014, 20:21
autor: akism
Quatro to cięższe auto,bardziej skomplikowane i paliwożerne. Dla mnie użytkownika odśnieżonych ,miejskich dróg to zbytek..