Strona 1 z 3

[ AUK 3.2 256 KM] Nie chodzi na 3 cylindry

: 07 sty 2014, 18:47
autor: Smiszny
Witam
Mam taki problem otóż, trafiło mi się takie ładne a6 c6 3.2 fsi ale wracając do tematu problem polega na tym że nie chodzi na 3 cylindry, głowica od kierowcy... I co może być przyczyną? Powiem tylko że cewki i świece sprawne, przekładane z drugiej głowicy...
Niestety nie wystarczyło mi czasu żeby sprawdzić coś jeszcze ale chciałbym też poznać Wasze opinie co może być uszkodzone...
Powiem tylko jeszcze że mruga żółta kontrolka w instrukcji oznaczona jako "System kontroli spalin" i auto nie było podłączane pod kompa, dopiero jutro albo pojutrze będę miał taką możliwość...

: 07 sty 2014, 19:18
autor: Audi A6 Warsztat
Smiszny pisze:auto nie było podłączane pod kompa, dopiero jutro albo pojutrze będę miał taką możliwość...
Bez tego nie ma co nawet kombinować <mysli>

: 08 sty 2014, 05:57
autor: Schiller_Polska
Wtryski

: 08 sty 2014, 08:57
autor: Smiszny
wtryski wydają się dobre bo paliwo idzie ponieważ świece zalewa, dziś postaram się pożyczyć kompa i podłączyć także zobaczymy co tam pokaże, dam znać i będziemy myśleć co dalej.... :)

: 08 sty 2014, 09:37
autor: Schiller_Polska
Mowiac o wtryskach mialem na mysli ze wtrysk sie nie zamyka i leje caly czas. Mialem juz pare takich przypadkow.

: 08 sty 2014, 13:46
autor: Domel48
Panowie mowa jest o C6 a tam jak wiadomo leca rozrzady.Moze tutaj warto by szukac przyczyny?Grzechocze w silniku?Nie wydaje mi sie by padly wszystkie wtryski na jenej glowicy to sie dzieje innaczej.Pada jeden potem kolejny itp jesli juz.

: 08 sty 2014, 18:43
autor: Smiszny
Udało mi się podłączyć pod kompa... Był jeden błąd:

P0346 Czujnik położenia wałka rozrządu 2
Sygnał nieznany

: 08 sty 2014, 18:53
autor: 0x4B25A
Smiszny, czyli najprawdopodobniej czujnik halotronowy... zamień czujniki pomiędzy głowicami i sprawdź, czy błąd 'przeszedł' na drugą głowicę... jak tak, to masz źródło problemu. Po wymianie powinno być <okok>

: 08 sty 2014, 18:59
autor: Smiszny
0x4B25A, ok dzieki wielkie jutro z samego rana tak zrobie i zobaczymy jeśli nie pomoże będziemy drążyć temat dalej :)
Boje się żeby to nie był ten rozrząd bo koszta są przerażające <stres>

: 08 sty 2014, 20:30
autor: 0x4B25A
Smiszny pisze:Boje się żeby to nie był ten rozrząd bo koszta są przerażające <stres>
Nie ma sprawy. A czy słychać jakieś 'podejrzane' dźwięki? Powodzenia!

: 09 sty 2014, 15:01
autor: Smiszny
Niestety podmianka czujników nie pomogła...
Błędy które dziś sie pojawiły to:

P0346 Czujnik położenia wałka rozrządu 2
Sygnał nieznany

P0391 Czujnik położenia wałka rozrządu
Sygnał niezrozumiały

P0018 Synchronizacja wałka rozrządu (rzad 2) do wału korbowego
Błąd przypisania

P2005 Klapa ruchoma doładowania kolektora ssącego rzad 2
Klapa zacina się w połowie otwarcia


Co rozbić? <stres> <stres>

[ Dodano: 2014-01-11, 00:31 ]
Ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną?

: 12 sty 2014, 14:00
autor: 0x4B25A
Smiszny pisze:P0346 Czujnik położenia wałka rozrządu 2
Sygnał nieznany

P0391 Czujnik położenia wałka rozrządu
Sygnał niezrozumiały

P0018 Synchronizacja wałka rozrządu (rzad 2) do wału korbowego
Błąd przypisania
Ja bym obstawiał ten czujnik... oby...

Smiszny pisze:P2005 Klapa ruchoma doładowania kolektora ssącego rzad 2
Klapa zacina się w połowie otwarcia
Problem z kolektorem... niestety nienaprawialny element... w ASO ok. 4k PLN :(

: 13 sty 2014, 21:59
autor: Smiszny
Jest przyczyna, rozleciał się ślizg łańcucha i przeskoczył łańcuch na jednej z głowic, mam nadzieje że zawory całe jeszcze nie sprawdzone... Silnik dziś wyciągnięty i ustawiony na nowo rozrząd i wymieniony ślizg... Pozostaje wszystko powyczyszczać, poskręcać i będę sprawdzał kompresje czy zawory w porządku i jak tak to montaż do auta i próba :D

: 13 sty 2014, 23:04
autor: 0x4B25A
Smiszny, czyli najgorszy scenariusz... wymieniłeś już cały kompletny rozrząd (wszystkie napinacze, łańcuchy), czy tylko to co się zepsuło?

: 13 sty 2014, 23:09
autor: kamil666
ustawiony na nowo rozrząd i wymieniony ślizg
ps.
współczuje i trzymam kciuki żeby było ok