Strona 1 z 1

[ BPJ 2.0 170 KM] A6[C6] 2.0 TFSI Brak mocy przy wyprzedaniu

: 05 wrz 2013, 20:19
autor: lukaszwick
Witam kolegów mam mały problem <stres> Mianowicie przy prędkościach rzędu 120-150, podczas wyprzedzania początkowo jest wszystko dobrze, lecz po chwili samochód traci moc i nawet po wciśnięciu gazu do podłogi nic się nie dzieję??? By po chwili wszystko wróciło do normy. Proszę o pomoc bądź jakieś podpowiedzi jaka może być tego przyczyna, ponieważ jest to niebezpieczna przypadłość. Mechanik do którego się udałem nie potrafił stwierdzić przyczyny tego zjawiska, dodam tylko że po podłączeniu kompa nie wykazało żadnych błędów a i wtryski zostały wyczyszczone!!! Ps. Ostatnio gdy przeciągnąłem auto na każdym biegu ruszając z miejsca nic się nie zadziało i wyglądało że wszystko jest w porządku :[ Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.

Re: [ BPJ 2.0 170 KM] A6[C6] 2.0 TFSI Brak mocy przy wyprzed

: 05 wrz 2013, 22:39
autor: Streetrufio
lukaszwick pisze:Witam kolegów mam mały problem <stres> Mianowicie przy prędkościach rzędu 120-150, podczas wyprzedzania początkowo jest wszystko dobrze, lecz po chwili samochód traci moc i nawet po wciśnięciu gazu do podłogi nic się nie dzieję??? By po chwili wszystko wróciło do normy. Proszę o pomoc bądź jakieś podpowiedzi jaka może być tego przyczyna, ponieważ jest to niebezpieczna przypadłość. Mechanik do którego się udałem nie potrafił stwierdzić przyczyny tego zjawiska, dodam tylko że po podłączeniu kompa nie wykazało żadnych błędów a i wtryski zostały wyczyszczone!!! Ps. Ostatnio gdy przeciągnąłem auto na każdym biegu ruszając z miejsca nic się nie zadziało i wyglądało że wszystko jest w porządku :[ Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.
Nie jestem jakimś super fachowcem ale czy to nie jest problem doładowania? W końcu to auto ma turbinę, jeśli masz chwilowy zanik mocy to znaczy że nie ma ładowania...

: 06 wrz 2013, 08:40
autor: Zagór
Mi to bardziej wygląda na problem przeładowania - odczytaj błędy ze strownika silnika.

: 07 wrz 2013, 14:53
autor: lukaszwick
Może i to jest problem turbiny który także biorę pod uwagę ale czy na kompie nie wyświetlił by się jakiś błąd??? Ma ktoś jakiś pomysł jak by sprawdzić turbinę poza VAG!!! Gdyby to było turbo to auto nie było by mułowate cały czas a nie tylko czasami???

: 13 wrz 2013, 11:11
autor: UneeK
Jeśli jest to problem z turbo (przeładowanie) auto wchodzi w tryb awaryjny i podczas dalszej jazdy kręci się tylko do 3000 obr. Dopiero po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu powinno wrócić do normy (do następnego odcięcia).
Podepnij VCDS'a i sprawdź błędy, to pierwsze co powinieneś zrobić przy takim zachowaniu auta.

: 16 wrz 2013, 20:59
autor: lukaszwick
Podpinałem już i nic nie wykazało??? wcześniej miałem problem z zaworem sterowania turbiną(N75) ale komis w którym kupiłem auto wymienił to w ramach gwarancji!!! Wcześniej pokazywało na kompie że jest błąd a teraz nic :[ Nie wiem czy ma to coś wspólnego ale czasami pokazuje mi na wyświetlaczu czerwoną kontrolkę ciśnienia oleju a po chwili gaśnie ta kontrolka i auto jakby więcej paliło niż te wszystkie dane które są przekazywane przez użytkowników??? Może ma ktoś pojęcie co się z tym samochodem dzieje do ku..y nędzy bo ja mam już dosyć <nerwus> Przepraszam za język!!!

bpj traci moc pomocy kupie silnik

: 18 lis 2013, 19:22
autor: SANDACZ999
moje auto miało takie same objawy 120/150 km/h i nie pojedzie ja ma jeszcze automat i nie zmieniał biegów i wyskakiwał błąd turbiny tracił się minimalnie olej pojechałem do znajomego okazuje się ze wałek ssący jest zużyty i nie daje pełnej mocy na pompę paliwa po zdjęciu pokrywy okazało się ze jest uszkodzona głowica w miejscu prowadzenia wałka w dwóch miejscach reszta dobra wiec podzwoniłem nowa głowica 11500 zl używek praktycznie niedostępne silnik 5000 ale niestety nigdzie nie ma siników winna prawdopodobnie jest pompa olejowa albo przedni właściciel jeździł bez oleju