Strona 1 z 1

wyskakujace bledy rozrzadu

: 23 cze 2013, 13:29
autor: rucu86
witam..jestem nowym forumowiczem,zakupilem ostatnio audi a6 c6 2.4 benzyna,mianowicie mam problem ,auto stracilo na mocy ,szarpie na postoju,samochód szedł wtryb awaryjny ,wyskoczyły mi takie błedy-
SAE P0020 :68 Rząd 2, przestawianie wałka rozrządu Nieprawidłowe działanie Sygnal niezrozumialy Lamp
OFF
SAE P0021 :68 Rząd 2, przestawianie wałka rozrządu w kierunku póÂźniej Nieosiągnięta wartość wymagana
Sygnal niezrozumialy Lamp OFF
SAE P0346 :E6 Czujnik połoŜenia wałka rozrządu =>czujnik -G163- Niewiarygodny sygnał Zwarcie do plusa
Lamp ON
widziałem podobne tematy ale niewiem od czego zaczac ? gzie miesci sie ten czujnik halla?jak sprawdzic naciagniecie łańcucha bez wyjmowania silnika?

: 14 lip 2013, 18:37
autor: prostacz
Wymien czyjnik na ori z ASO ,skasuj bledy i sprawdz czy bedzie sie tak dzialo ponownie.Prawdopodobnie bedzie ok.

: 14 lip 2013, 18:46
autor: 0x4B25A
rucu86, najlepiej zamień czujniki stronami... sprawdzisz czy błędy przejdą na drugą stronę... można VCDSem sprawdzić opóÂźnienia w rozrządzie i próbować z tego wyciągać wnioski... ale zacznij od czujnika...

: 16 lip 2013, 21:29
autor: Igor781
Witam.Nie chce zakladac nowego tematu mam nadzieje autor nie bedzie mial mi zazle jezeli sie podepne.U mnie czasem jak odpalam auto czasem silnik nie zaskoczy za 1 razem.Pokazuje blad p 0346 i problem z slabym napieciem i recznego.Po odpaleniu auto normalnie jedzie czy to na D czy S nic nie trzesie nie zapala sie zadna kontrolka.Bylem dzis w 2 autoryzowanych warsztatch Audi.W jednym stwierdzono ze czujnik polozenia walka do wymiany w 2 ze trzeba wymienac napinacze i lancuchy.Nie bardzo wiem komu zaufac.

: 16 lip 2013, 23:08
autor: 0x4B25A
Igor781, zacznij od tego, co Ci na PW napisałem <okok>

: 18 lip 2013, 10:37
autor: Igor781
0x4B25A dzieki za porade.Jasne zaczne od rzeczy ktore sugerowales.Dzis auto o 12 jedzie do serwisu AUDI na diagostyke.Technik tlumaczyl ze beda podmieniac czujnik i sprawdzac ustawienia rozrzadu etc.Pytalem o napinacze i niby recepta na dluga i bezawaryjna jazde(okolice 350-400 tys bez ich wymiany) jest olej i plukanie silnika z osadow.Ponoc najlepiej spisauja sie oleje Motula ,Liqui Moly Millersa i Mobil 1.

: 18 lip 2013, 11:38
autor: 0x4B25A
Igor781 pisze:Pytalem o napinacze i niby recepta na dluga i bezawaryjna jazde(okolice 350-400 tys bez ich wymiany) jest olej i plukanie silnika z osadow
Tak też sam robię, choć znajdziesz wielu sceptyków tego rozwiązania...


Czekam na dalsze wieści i życzę powodzenia <okok>

: 25 lip 2013, 10:55
autor: Igor781
Witam ponownie.Otoz auto odebralem w piatek z servisu.Okazalo sie ze padniety byl czujnik polozenia walka.Po podmianie na nowy nie ma bledow.Przy okazji zrobiona byla plukanka (liqui moly engine flush)I wymiana oleju na liqui moly top tec 4200.Dzieki za porady

: 15 sie 2013, 10:54
autor: ZIEMBA
Podepne się pod temat. Często występował u mnie błąd " czujnik położenia wałka rozrządu niezrozumiały sygnał" Wymieniłem oba czujniki i nic nie pomogło. Dodam, że rozrząd wymieniłem zaraz po zakupie samochodu tak profilaktycznie. Jezdziłem do wielu speców i nikt nie potrafił powiedziec co jest. Wkońcu jeden mechanik powiedział, że jak był wymieniany rozrząd albo chociarz napinacze to napewno zgięta jest blaszka z której czujnik czyta informacje bo mechanicy przy wymiane zawsze się o nią opierają. I oczywiście tak było, poprawił i błędy zniknęł <lol> Może komuś pomoże ta informacja.

: 15 sie 2013, 11:07
autor: 0x4B25A
Igor781, w takim razie gratulacje Kolego <okok>

ZIEMBA, myślę, że jak najbardziej się mogą te informacje przydać <okok>

: 18 sie 2013, 10:04
autor: Domel48
ZIEMBA pisze:Podepne się pod temat. Często występował u mnie błąd " czujnik położenia wałka rozrządu niezrozumiały sygnał" Wymieniłem oba czujniki i nic nie pomogło. Dodam, że rozrząd wymieniłem zaraz po zakupie samochodu tak profilaktycznie. Jezdziłem do wielu speców i nikt nie potrafił powiedziec co jest. Wkońcu jeden mechanik powiedział, że jak był wymieniany rozrząd albo chociarz napinacze to napewno zgięta jest blaszka z której czujnik czyta informacje bo mechanicy przy wymiane zawsze się o nią opierają. I oczywiście tak było, poprawił i błędy zniknęł <lol> Może komuś pomoże ta informacja.
Daj Kolego na PW by nie reklamowac namiar na tego mechanika co Ci to poprawial.Dzieki wielkie.