Strona 1 z 1
[ BDW 2.4 177 KM] a4 b6 2.4 - co z tym dolotem
: 11 mar 2013, 10:25
autor: paput
Panowie słyszałem o jakiejś wadzie w dolocie tegoż silnika. Klapki w kolektorze ssący z tego co pamiętam. Niech ktoś naświetli problem. Czy to uciążliwe w eksploatacji? Jakie koszta naprawy?
I jeszcze jedno, rozrząd w tym silniku jest na łańcuchu tak?
: 11 mar 2013, 10:50
autor: 0x4B25A
Doczytałem, że chodzi o A4, a tam nie mam pewności co do tego, jaki jest silnik...
: 11 mar 2013, 11:11
autor: paput
0x4B25A pisze:Doczytałem, że chodzi o A4, a tam nie mam pewności co do tego, jaki jest silnik...
No własnie myślałem że podobny praktycznie bliÂźniaczy do tego w a6 c6, ktoś coś wie?
: 11 mar 2013, 17:53
autor: coolmen77
bliÂźniaczy pewnie do 2.4 z a6 c5
: 11 mar 2013, 21:25
autor: 0x4B25A
Też tak myślę jak
coolmen77... Nie mam schematów żadnych do A4... więc ciężko mi się wypowiadać

: 11 mar 2013, 21:35
autor: paput
0x4B25A pisze:Też tak myślę jak
coolmen77... Nie mam schematów żadnych do A4... więc ciężko mi się wypowiadać

już mi chłopaki na forum a4 znaleźli w ETCE
czyli BDV 170KM w a4 b6
1.rozrząd na pasku
2.brak pokombinowanego dolotu
: 12 mar 2013, 21:38
autor: A6 Forum - fassi1
BDV jest z koĂąca produkcji C5 czyli w poliftowych, w C6 były już BDW ale to już całkiem co innego.
BDV ma z grubsza układ powietrza wtórnego, 4 sondy i 4 katalizatory, zmienne fazy dolotu, cewka jeszcze w starym stylu czyli 3 podwójne z przewodami wysokiego napięcia.
: 10 maja 2013, 21:18
autor: aadasiek
fassi1 pisze:BDV jest z końca produkcji C5 czyli w poliftowych, w C6 były już BDW ale to już całkiem co innego.
BDV ma z grubsza układ powietrza wtórnego, 4 sondy i 4 katalizatory, zmienne fazy dolotu, cewka jeszcze w starym stylu czyli 3 podwójne z przewodami wysokiego napięcia.
odgrzeję troche temat
czyli te silnik 2.4 v6 w modelu c6 nie mają 4 x sond i 4 x katalizatorów?? są lepsze do gazu??