Strona 1 z 1

[ BDW 2.4 177 KM] Problem z katalizatorem

: 14 lis 2012, 21:29
autor: Waldek wrc
Mam problem z katalizatorem,no i nie wiem czy wymienić na nowy,wstawić strumienice,a może wstawić rurę o tej samej średnicy.No i kluczowe pytanie czy pózniej przejdzie mi przegląd?,chodzi o emisję spalin.

Re: Problem z katalizatorem

: 15 lis 2012, 19:08
autor: daniel1997
Waldek wrc pisze:Mam problem z katalizatorem,no i nie wiem czy wymienić na nowy,wstawić strumienice,a może wstawić rurę o tej samej średnicy.No i kluczowe pytanie czy pózniej przejdzie mi przegląd?,chodzi o emisję spalin.
jaki to problem <mysli>

: 15 lis 2012, 19:34
autor: Waldek wrc
Właśnie auto jest u mechanika i sprawdzają auto,jutro będę wiedział wiecej.Objawy,w aucie masakrycznie śmierdzi starymi jajkami i spod zbiorniczka wyrównawczego płynu do chłodnicy unosi się dym.Myślę żę to przepalony katalizator,mogę się mylić...nie jestem mechanikiem,po za tym wszystko ok.

: 15 lis 2012, 19:45
autor: daniel1997
Waldek wrc, zastanawiam się czy nie cieknie ci olej na kolektor.Tylko ten zapach jajek <lol>

: 15 lis 2012, 19:48
autor: coolmen77
widziałem kiedyś jak mechanik klientowi resztki jakiegoś zwierzaka ściągnął z okolic kolektora wydechowego, śmierdziało jak cholera - może twój problem jest podobny

: 15 lis 2012, 21:32
autor: Waldek wrc
Tak,ale skąd ten dym z pod maski?Jutro będę wiedział więcej.Dym z pod maski pojawia się tylko jak rozgrzeje silnik,znika jak ostygnie.A w aucie śmierdzi tylko jak auto stoi dłuższy czas,jakieś 8 godzin,po uruchomieniu silnika smród znika po 5 minutach...o co chodzi???

: 15 lis 2012, 22:14
autor: coolmen77
jak coś się smaży na kolektorze to będzie dym, śmierdzi po postoju bo w aucie zbiera się smrodek "smażonego mięska", po uruchomieniu auta kabina jest przewiewana przez klimę,
choć może to być coś innego

: 17 lis 2012, 14:45
autor: Waldek wrc
Okazało się że na kolektor kapie olej i stąd ten smród i dymek.Mechanik powiedział mi żę to może uszczelka pod głowicą.Ale raczej mi się nie wydaje,bo ten dymek to mam chyba już z miesiąc,oleju nie ubywa więcej niż powinno,auto mam moc i zero błędów a po za tym gdyby to uszczelka to dawno by mi ślinik wysadziło biorąc po uwagę prędkości które rozwijam na Niemieckich autostradach :) czekam do poniedziałku na dalszy rozwój wydarzeń,auto nadal u mechanika.

: 17 lis 2012, 18:40
autor: 0x4B25A
Waldek wrc, przyjrzyj się obudowom rozrządu z tyłu silnika (takie 'puszki'), na poszczególnych głowicach... tam się może pocić <okok>