Strona 1 z 1

[ AUK 3.2 256 KM] [A6 C6] Odczyt bledow silnika analiza

: 11 cze 2012, 11:44
autor: koffie
Witam mam pytanie swieci mi sie silnik i jaki moze byc tego powod przesylam bledy silnika z odczytu podobno jest walniety czujnik cisnienia paliwa ale sa 2 i nie wiem czy napewno i nie chce zbednego wymieniac


Address 01: Engine
Control Module Part Number: 4F1 910 559 E
Component and/or Version: 3.2l V6 FSI 0050
Software Coding: 01050109190F0120
Work Shop Code: WSC 02325
3 Faults Found:

008304 - Intake Manifold Tuning Valve (Bank 1): Stuck Open
P2070 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 31
Reset counter: 40
Mileage: 61923 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.24
Time: 11:39:41

Freeze Frame:
RPM: 864 /min
Mass Air / Rev.: 136.3 mg/str
Temperature: 88.5°C
Idle
Absolute Pres.: 383.0 mbar
Speed: 6.0 km/h

012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification
P310B - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 18
Reset counter: 40
Mileage: 61927 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.24
Time: 12:41:09

Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 92.6 mg/str
Temperature: 88.5°C
Idle
Pressure: 4.9 bar
Speed: 48.0 km/h

009220 - EVAP Leak Detection Pump Sense Circuit: Implausible Signal
P2404 - 006 - Short to Plus - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 7
Reset counter: 40
Mileage: 61995 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.26
Time: 16:01:18

Freeze Frame:
RPM: 1824 /min
Mass Air / Rev.: 87.2 mg/str
Temperature: 94.5°C
Part Throttle
Voltage: 13.46 V
Speed: 92.0 km/h


Readiness: 0000 0100

: 11 cze 2012, 12:15
autor: UneeK
Odnośnie błędu:
012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification
P310B - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Walnięty czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Spróbuj przeczyścić wtyczkę (preparatem do czyszczenia elektroniki), sprawdź wiązkę przewodów. Jeśli to nie pomoże pozostaje jego wymiana (cena około 250 zł).


P.S. U mnie siedzi z boku przy pompie paliwa, a u Ciebie? Muszę zobaczyć...

: 11 cze 2012, 12:34
autor: koffie
Hej dzieki za odp tez tak myslalem wlasnie ze jest walniety u mnie jest pod maska po lewej stronie jak sie patrzy watpie zeby czyszczenie pomoglo bo raz jak kasuje bledy to zgasnie na chwile pozniej znow zaswieci i juz swieci na stale silnik.tylko nie mialem pewnosci jaki czujnik jest walniety czy ten co jest na listwie czy ten wlasnie na poczatku na wierzchu zaraz

: 11 cze 2012, 12:37
autor: UneeK
Mogę sprawdzić dokładnie w ETKA ale dam znać dopiero wieczorem...

: 11 cze 2012, 12:53
autor: koffie
No ja wlasnie patrzylem na Etce

: 11 cze 2012, 18:23
autor: UneeK
Czyli już wszystko wiesz. Pozdro.

: 11 cze 2012, 23:44
autor: koffie
Zamowilem dzis zmienia jutro i dam znac czy to to

[ Dodano: 2012-06-12, 16:39 ]
Wlasnie jeste po wymianie czujnika niestety dalej nic dalej sie pojawia ten blad 012555 i nie wiem co dalej robic jakas propozycja inna juz 240zl za czujnik w plecy niestety :(

[ Dodano: 2012-06-12, 19:43 ]
Mozlwe zeby to byla winna filtra paliwa??

: 21 cze 2012, 08:28
autor: UneeK
Gdzieś czytałem, chyba na stronkach rosstech'a, że przytkany filtr paliwa również może dawać takie objawy. U siebie wymieniłem filtr paliwa lecz błąd nadal się pojawia, także stawiam na zawór.

: 22 maja 2014, 00:53
autor: czerwony.eu
P2070 - co może być przyczyną?

: 22 maja 2014, 11:00
autor: 0x4B25A
czerwony.eu, wskazuje o którą klapkę chodzi? Bo być może to coś z kolektorem...

: 27 maja 2014, 14:01
autor: czerwony.eu
Wklejam cały log

Mileage: 147780km-91826mi Repair Order:


Address 01: Engine Labels: 06E-910-559-BKH.lbl
Control Module Part Number: 4F1 910 559 N HW: 4F1 907 559
Component and/or Version: 3.2l V6 FSI 0040
Software Coding: 010D0003190F0920
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: 3663C05341B2A6AE7EF-8063
1 Fault Found:

008304 - Intake Manifold Tuning Valve (Bank 1)
P2070 - 006 - Stuck Open
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 147783 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.22
Time: 00:26:18

Freeze Frame:
RPM: 672 /min
Mass Air / Rev.: 152.6 mg/str
Temperature: 84.0įC
Idle
Absolute Pres.: 446.9 mbar
Speed: 0.0 km/h

[ Dodano: 2014-05-27, 14:01 ]
0x4B25A Pomożesz w tej kwestii?

: 06 cze 2014, 09:31
autor: UneeK
18502/P2070/008304 - Intake Manifold Tuning Valve (Bank 1): Stuck Open
Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) ON
* Reduction of power at higher RPMs

Possible Causes

* Vacuum leak
* Faulty Intake Manifold Tuning (IMT) Valve Position Sensor (G513)
* Intake Manifold Runner binding or sticking

Possible Solutions

* Replace failed vacuum line
* Check Intake Manifold Tuning (IMT) Valve Position Sensor (G513) and wiring, see repair manual.

Special Notes

* When found in 2005 - 2008 Audi A4 and A6 with 3.2L FSI engines, please see TSB 24-08-76 (TPI 2019485/1)

: 06 cze 2014, 09:46
autor: czerwony.eu
Dzięki. To znalazłem sam. Gdzie znajdę G513?
MIL się nie świeci

: 06 cze 2014, 13:44
autor: UneeK
Czujnik położenia przełączania kolektora ssącego G513: