Strona 1 z 2
[ BDW 2.4 177 KM] Pompa vacuum
: 22 maja 2012, 16:47
autor: Hohe
Koledzy, że tak powiem, mam problem z pompą podciśnienia w moim 2.4. Numer tej pompy to 06E145100D. Pompa ciecze olejem spod dekielka. Jest tam o-ring, którego nie mogę nigdzie znależć. W ASO powiedziano mi, że takich uszczelek w sprzedaży nie ma, a nowa pompa to koszt €300. Znajomy mechanik próbował silikonu ale widzę, że na wiele się to nie zdało. Macie może jakieś doświadczenia z takimi pompkami? Trochę nie wiem co robić. Z góry dzięki za wszystkie rady.
: 24 maja 2012, 13:30
autor: karol24
Miałem u siebie to samo, pompka nie trzymała ciśnienia. W polsce nowe zamienniki 700-900zł. Ja kupiłem uzywaną z silnika o przebiegu 60kkm za 150zł. Zrobiłem już 10kkm i jest super

: 24 maja 2012, 15:36
autor: Hohe
Dzięki za info.
Właśnie siedzę nad moją. Jak nie uda mi się jej uszczelnić, to też będę zmuszony kupić drugą. Trochę dziwne, że nie można dokupić do niej uszczelek.
: 24 maja 2012, 17:04
autor: 0x4B25A
Hohe, chodzi o to, aby firma zarobiła... w Audi nic mnie już nie zdziwi

Chociaż tego typu posunięcia stosuje pewnie obecnie większość firm...

: 24 maja 2012, 17:24
autor: Hohe
0x4B25A pisze:Hohe, chodzi o to, aby firma zarobiła... w Audi nic mnie już nie zdziwi

Chociaż tego typu posunięcia stosuje pewnie obecnie większość firm...

Smutna prawda.

: 25 maja 2012, 12:59
autor: karol24
Zapraszam do mojego postu odnośnie Vacum pompy. Są tam zdjęcia mojej, ponoć regenerują je niektórzy szlifując zarysowane powierzchnie wewnątrz. Na podciśnieniu trudno jest uszczelinić nie używając ori uszczelki, oringa itp.
: 25 maja 2012, 13:19
autor: Hohe
Właśnie się przejechałem autem po wczorajszej naprawie. Dobrze, że wolno jechałem, bo mi hamulców zabrakło. Chyba za bardzo ją uszczelniłem, dekielek poszedł za wysoko i nie ma ciśnienia. Cóż, wykręcamy ponownie.
: 25 maja 2012, 13:25
autor: karol24
Ja dałem auto żonie, i po 15 min telefon, że nie ma hamulców <szok> <szok> <szok>
Za trzecim naciśnięciem pedała hamulca już były tak twarde i zero reakcji. Albo nowa, albo używka z małym przebiegiem.
-a6-c6-twardniejace-hamulce-vacum-pompa ... t40631.htm
: 25 maja 2012, 20:43
autor: Hohe
Pompka poprawiona, zobaczymy czy nie będzie ciekła. Tak jak myślałem, dekielek poszedł za wysoko i nie było ciśnienia. Dam znać za parę dni, czy warto było się bawić.
A jeszcze mam takie pytanie, moja pompa ma na koĂącu literkę D a większość dostępnych, używanych - M, będzie pasowała?
: 26 maja 2012, 09:17
autor: karol24
Do naszego auta są z literkami c,d i e od 2006r. Takie same montowali w silnikach 3.2 fsi. W diesel-ach są inne.
: 26 maja 2012, 09:31
autor: Hohe
A z M, krórych jest najwięcej, podejdzie?
: 26 maja 2012, 09:47
autor: karol24
Wiem, z ASO że do naszych wsadzali c w 2004r, d w 2005 i e od 2006.
Jeżeli możesz zadzwonić to numer do serwisu AUdi w Lubinie, na serwis +48 76 7460639, rozwieją Twoje wątpliwości

: 26 maja 2012, 10:09
autor: Hohe
Dzięki, może w poniedziałek dryndnę.
: 04 lut 2019, 20:14
autor: darecki_M
witam,
koledzy pompa wakum cieknie mi z pod tej zewnętrznej klapki. Tego dużego oringa nie można dokupić w ASO . Mam zamiar kupić 94mm x3mm . Czy ktoś już tak dopasowywał ten duży oring.
: 07 lut 2019, 18:59
autor: igoor77
W moim przypadku zaryzykowałem. Też miałem wyciek z vacum spod dekielka. Mam silnik 2.0 TFSI BPJ. Numer mojej pompy vacum to: 06D145100E i do tej pompy pasuje zestaw uszczelek a właściwie jedna z zestawu, która jest stosowana w vacum do BMW. Numer z ELRINGa to 522900.