Strona 1 z 2
[A6 C6] 4.2 V8 BAT STUKANIE W SILNIKU , BRAK MOCY
: 22 sie 2011, 18:21
autor: radek_s4
Czesc ,
z moja mala cos niedobrego sie stalo mianowicie gdy ostatnio jechalem po ostrzejszym ruszeniu "cos sie stalo z silnikiem" mianowicie zaczal napierd....pukac i stracil moc (silnik chodzi nie gasnie i odpala normalnie tylko napier...i nie jedzie) na poczatku myslalem ze to moze przednie slizgi walkow lub walki sie wysypaly ale one sa wporzadku lancuch tez jest napiety wiec pierwsze przypuszczenia okazaly sie nietrafne.Czy ma ktos z was linki do stron z schematami tego slinika gdzy wyglada na to ze bedzie trzeba go wyjmowac serducho i moj mechanik mowil ze rozni sie on znacznie od tego co byl w S6 i ze z tym nie mial doczynienia.Macie jakies sugestie co sie moglo wydarzyc albo namiary w pomorskim na ludzi ogarniajacych ten temat

Nadmienie ze ostatnio przy odpalaniu slychac bylo dziwne stukanie tak jakby zaklekotanie ktore po paru sekundach znikalo a pojawialo sie po troche dluzszym postoju;/...nie zdarzylem zdiagnozowac i cos polecialo...

: 27 sie 2011, 01:05
autor: Tomas
czyzby znowu napinacze poszły sie pitolić

: 27 sie 2011, 20:58
autor: coolmen77
kolektor ssacy najprawdopodobniej padl
: 31 sie 2011, 07:58
autor: radek_s4
Przeskoczył rozrząd minimalnie czyli kochane napinacze audi

ale najprawdopodobniej nic nie popsuł bo silnik trzyma ksiazkowe cisnienia i wszystko wyglada na nienaruszone ... czekam na czesci z ASO i wtedy jak chlopacy zlożą bede wiedzial na 100%

dam znac jak tylko bede mial swiezsze info.
: 31 sie 2011, 09:23
autor: Tomas
radek_s4 pisze:Przeskoczył rozrząd minimalnie czyli kochane napinacze audi

ale najprawdopodobniej nic nie popsuł bo silnik trzyma ksiazkowe cisnienia i wszystko wyglada na nienaruszone ... czekam na czesci z ASO i wtedy jak chlopacy zlożą bede wiedzial na 100%

dam znac jak tylko bede mial swiezsze info.
a problem napinaczy miał niby niedotyczyc 4.2

: 31 sie 2011, 11:37
autor: sir KENnY XVIII
radek_s4, oj nie dobrze nie dobrze
Tomas, to pierwsze 4.2 BAT o ktorym slysze ze napinacz polecial, moze sie zdarzyc, choc szkoda kolegi radek_s4,
: 31 sie 2011, 11:52
autor: Tomas
moze dlatego pierwsze bo ich poprostu nie ma na forum i w realu za wiele,co nie zmienia faktu ze to kolejna ftopa po silniku 2.0 TFSI ktory żłopie olej jak ta lala,-dolegliwosci 2.4 i 3.2 znamy,
teraz tylko czekac co wyskoczy w ostatnim na razie mało znanym wynalazku jakim jest 3.0 TFSI <szok> i juz będzie komplet ,wszystkie benzyniaki w c6 do d........

: 31 sie 2011, 11:59
autor: 0x4B25A
radek_s4, a przy jakim przebiegu?
: 31 sie 2011, 12:52
autor: radek_s4
0x4B25A pisze:radek_s4, a przy jakim przebiegu?
dobiłem do 219 tyś.i poleciało

jak taka firma jak audi moze dac tak dupy ... a niby mialy byc niezniszczalne heh na cale zycie silnika

: 31 sie 2011, 13:00
autor: 0x4B25A
radek_s4, czy Twoj silnik to FSI? problem napinaczy to przede wszystkim osadzający sie syf w silniku i warto go odpowiednio chemicznie czyścić... Ja teraz juz od 80k przebiegu będę dolewał środek czyszczący Motula do silnika przed każdą wymianą oleju... mam nadzieję, że pomoże... Ale fakt jest faktem, że rozrząd w Naszych autach jest przekombinowany

Już nie raz mówiliśmy, że powinna byc do tego akcja serwisowa

: 31 sie 2011, 13:16
autor: radek_s4
0x4B25A pisze:radek_s4, czy Twoj silnik to FSI? problem napinaczy to przede wszystkim osadzający sie syf w silniku i warto go odpowiednio chemicznie czyścić... Ja teraz juz od 80k przebiegu będę dolewał środek czyszczący Motula do silnika przed każdą wymianą oleju... mam nadzieję, że pomoże... Ale fakt jest faktem, że rozrząd w Naszych autach jest przekombinowany

Już nie raz mówiliśmy, że powinna byc do tego akcja serwisowa

Nie mój nie jest FSI naszczęście ... a co do akcji serwisowej pewnie ze powinna byc ale przy takich cenach tych usterek to audi by z torbami poszło ...

: 31 sie 2011, 15:23
autor: Tomas
radek_s4 pisze:Nie mój nie jest FSI naszczęście ... a co do akcji serwisowej pewnie ze powinna byc ale przy takich cenach tych usterek to audi by z torbami poszło ...

gdyby była na to akcja servisova cena była by nie z kosmosu tylko normalna powiedzmy
1500-2000 zł ,a tak ASO łoi kase ze az miło

: 31 sie 2011, 15:27
autor: radek_s4
Tomas pisze:radek_s4 pisze:Nie mój nie jest FSI naszczęście ... a co do akcji serwisowej pewnie ze powinna byc ale przy takich cenach tych usterek to audi by z torbami poszło ...

gdyby była na to akcja servisova cena była by nie z kosmosu tylko normalna powiedzmy
1500-2000 zł ,a tak ASO łoi kase ze az miło

Bo nie ma z tego co wiem zamiennikow chyba nawet ... mi wstepny koszt kształtuje sie miedzy 7-10 tyś

<szok>

za pierd....rozrząd

: 31 sie 2011, 16:00
autor: Tomas
radek_s4 pisze:Bo nie ma z tego co wiem zamiennikow chyba nawet ... mi wstepny koszt kształtuje sie miedzy 7-10 tyś

<szok>

za pierd....rozrząd

częsci to pryszcz nie są takie drogie dziady liczą sobie za godz roboczą a wiadomo trzeba silnik wyciągac, to i godz nastukają

magicy poza ASO robia to za 1/3 ceny
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
: 31 sie 2011, 17:08
autor: radek_s4
Tomas pisze:radek_s4 pisze:Bo nie ma z tego co wiem zamiennikow chyba nawet ... mi wstepny koszt kształtuje sie miedzy 7-10 tyś

<szok>

za pierd....rozrząd

częsci to pryszcz nie są takie drogie dziady liczą sobie za godz roboczą a wiadomo trzeba silnik wyciągac, to i godz nastukają

magicy poza ASO robia to za 1/3 ceny
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
No ja robię poza ASO w serwisie to byłoby napewno wiecej dlatego mam nadzieje ze zamknie sie w 7.tyś