Strona 1 z 1
[S6 C6] Masa błędów, nie odpala nie łączy z komputerem
: 17 lis 2010, 00:18
autor: sobi28
Witam
Mam następujący problem gdyż po przekręceniu kluczyka naprzeciw kierownicy pojawia mi się masa błędów m.in.
- esp fault
- brake fault
- parkingbreake fault
- olej
samochód nie odpala, chodź rozrusznik się kręci, ręczny działa, kierunkowskazy też tylko wycieraczki nie działają ... Co by było milej nie łączy sie ani na moim Vagu ani na AMX 530,
czy macie Panowie jakiś pomysł, chociaż by sie może połączył z komputerem.
: 17 lis 2010, 00:25
autor: wujek 2Pac
Wiem, ze takie cuda dzieja sie gdy wali sie modul ABS, przynajmniej to typowe objawy jesli chodzi o C5. Choc w C5 silnik odpalal, tylko ze w trybie awaryjnym. Moze w kolejnej generacji posuneli sie do unierochomienia silnika.
Znajdz glowny bezpiecznik od ABS i wypnij go, jesli ktores problemy ustapia, to napewno to.
: 17 lis 2010, 00:30
autor: Fascynat
1. Przywitaj się
2. W opisie masz S6 i silnik 2.4 177KM ?
3. Odepnij aku bo coś mi tu śmierdzi..
4. Poczekaj na pomoc bardziej doświadczonych kolegów z Forum.
:arrow: Mam dziś nocny dyżur techniczny na Forum , robie co moge ale niewiem co się dzieje.. <alpaga>
: 17 lis 2010, 00:41
autor: sobi28
Już sie przywitałem tak mam s6 z silnikiem 2.4

czekam czekam

: 17 lis 2010, 00:58
autor: Fascynat
sobi28,
1. Nie zrozum mnie żle
2. Rozumiem że jesteś zdenerwowany.
3. S6 C6 ma 2.4 motor ?
4. Masz tył napęd ?
5. W opisie jest RWD
6. Odepnij AKU
7. Niestety czekamy dalej
8. Jako "nowy" jutro ty masz dyżur ( od 22 do 6 niestety )
9. Pozdrawiam
: 17 lis 2010, 01:06
autor: sobi28
Sorki kolego
3. nie wiem jak to mozliwe ale na atrapie mam normalnie s-line na klapie S6 a w serwisie gdy je kupilem powiedzial gość po VINie bananowa skóra... 2,4 napęd przód s6 więc juz sam nie wiem ;D
4. zwykła pomyłka, źle wcisnąłem

6. Odpiąłem Aku i czekam i tak musze czekać do rana
Edit; Panowie, a czy przekaźnik 373 ma jakieś specjalne właściwości i musi byc taki sam o takim samym oznaczeniu, czy można go zamienić z jakimkolwiek?
: 17 lis 2010, 01:15
autor: Fascynat
No jak musisz teraz gdzieś jechać

to podepnij może już nie będzie sobie kpin robił ..
Ogólnie to jak dla mnie to coś tu zwarcie robi ...
(miej gaśnice w pogotowiu)

: 17 lis 2010, 01:20
autor: sobi28
nie tak pytam z ciekawości

bo wydaje mi sie ze jest on troche zgniły... A co do dyżuru to po co tu ja ??zero pożytku , hmmm

: 17 lis 2010, 01:38
autor: Fascynat
1. Co ty tam za rzeżbe robisz...
2. Nic nie dłub po nocy..
3. Zaprzestań wszelkich czynności bo naprawde gaśnica się przyda..
4. Jutro ktoś pomoże (jesteś na porządnym forum - tu niema pomyłek)
5. Co do dyżuru to "sztuka" jest "sztuka" jak widzisz ja nic niewiem a jestem..
6. Lepiej idż się wyśpij na jutro.
7. Nie piszemy o pierdołach bo zbaczamy z tematu
8. Wszystkiego dowiesz się rano.
: 17 lis 2010, 10:21
autor: KMS
Podobne błędy pojawiły się u mnie jak odłączyłem moduł hamulca ręcznego (samochodu nie uruchamiałem), jeden z kolegów pisał że miał przerwę na połączeniu modułu z wtyczką, czyszczenie pomogło.
: 17 lis 2010, 15:01
autor: sobi28
Problem ustąpił po wymianie tego przekaźnika... Pozostała mi teraz wykryta nieprawidłowość systemu wtrysku powietrza wtórnego
: 17 lis 2010, 17:51
autor: wujek 2Pac
Ktory przekaznik zawinil w tym przypadku :?:
: 17 lis 2010, 19:17
autor: sobi28
przekaźnik 373 od Abs zaraz koło komputera w podszybiu, a co powiecie mi na problem z wtryskiem powietrza wtónego...?
: 17 lis 2010, 19:26
autor: wujek 2Pac
To w dobrym kierunku kombinowalem :-P
: 18 lis 2010, 07:29
autor: A6 Forum - fassi1
sobi28 pisze:a co powiecie mi na problem z wtryskiem powietrza wtónego...?
Działa tylko na zimnym silniku. A jaki to problem? Jakiś błąd?
Do sprawdzenia pompa powietrza wtórnego, rurka plastikowa od pompy do głowicy, wężyki podciśnienia, 2 elektrozawory gdzieś nad przepustnicą z podłączonym podciśnieniem sterujące zaworami kombinowanymi powietrza wtórnego i same zawory kombinowane na tyle silnika zamontowane na głowicy silnika, może być do nich kiepskie dojście. O układzie powietrza wtórnego było w dziale C5.