[C6 3.2 fsi] kody błędów p2006 p2007??
: 24 kwie 2010, 06:37
witam
jestem nowy na forum
szukałem rozwiązania problemu w dziale lecz nie znalazłem
problem - zapaliła mi się żólta kontrolka silnika
z tego so sie już orientuję to problem z katalizatorem
auto mam dopiero dwa dni więc nie wiem co robić?
jechać prosto do serwisu (co zaleca producent)
cz też samemu mogę cosik zrobić aby kontrolka zgasła
zrobiłem dopiero 200 km - w tym czasie nic się nie działo- auto ładnie przyspiesza, nie szarpie, niby nic się nie dzieje ale kontrolka jednak świeci
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-04-27, 15:30 ]
w warsztacie podłączyli do kompa i okazało się że wyświetlają się kody:
18438
18439
których nie mogą rozszyfrować
na necie taż nie mogę znaleźć
może ktoś pomoże???
[ Dodano: 2010-05-05, 12:31 ]
byłem u kolejnego diagnosty
zdiagnozował usterki jako p2006 i p2007
czyli klapa ruchoma doładowania/kolektora ssącego rząd 1 i 2 zacina się w położeniu zamknięcia
wymieniłem zawór elektromagnetyczny sterujący pracą tychże klap i jeden dzień był spokój
po odpaleniu auta natstępnego dnia po chwili pracy usterka pojawiła się ponownie
pytanie - jak sprawdzić czy klapy są do wymiany? czu po wymianie tegoż zaworu należało zaadaptować ponownie przepustnice??
jakie są obiawy niesprawności klap?
jestem nowy na forum
szukałem rozwiązania problemu w dziale lecz nie znalazłem
problem - zapaliła mi się żólta kontrolka silnika
z tego so sie już orientuję to problem z katalizatorem
auto mam dopiero dwa dni więc nie wiem co robić?
jechać prosto do serwisu (co zaleca producent)
cz też samemu mogę cosik zrobić aby kontrolka zgasła
zrobiłem dopiero 200 km - w tym czasie nic się nie działo- auto ładnie przyspiesza, nie szarpie, niby nic się nie dzieje ale kontrolka jednak świeci
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-04-27, 15:30 ]
w warsztacie podłączyli do kompa i okazało się że wyświetlają się kody:
18438
18439
których nie mogą rozszyfrować
na necie taż nie mogę znaleźć
może ktoś pomoże???
[ Dodano: 2010-05-05, 12:31 ]
byłem u kolejnego diagnosty
zdiagnozował usterki jako p2006 i p2007
czyli klapa ruchoma doładowania/kolektora ssącego rząd 1 i 2 zacina się w położeniu zamknięcia
wymieniłem zawór elektromagnetyczny sterujący pracą tychże klap i jeden dzień był spokój
po odpaleniu auta natstępnego dnia po chwili pracy usterka pojawiła się ponownie
pytanie - jak sprawdzić czy klapy są do wymiany? czu po wymianie tegoż zaworu należało zaadaptować ponownie przepustnice??
jakie są obiawy niesprawności klap?