Strona 1 z 1
3.2 FSI AUK czujnik ciśnienia oleju
: 29 cze 2024, 09:09
autor: iski
Cześć, przeszukałem chyba pół internetu, nie jestem w stanie dojść do tego gdzie w tym samochodzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju. Jakieś wskazówki?
Re: 3.2 FSI AUK czujnik ciśnienia oleju
: 29 cze 2024, 16:49
autor: Dlugi11
Z tyłu silnika wkręcony w podstawę filtra oleju
Re: 3.2 FSI AUK czujnik ciśnienia oleju
: 29 cze 2024, 19:26
autor: iski
Czyli rozumiem, że ten czujnik do którego idzie kostka z jednym kablem to jest ten czujnik? Z kiczowatym dostępem poniżej obudowy który ledwo co się da dojrzeć? Pytam bo zamówiłem czujnik po winie i niby wszystko by się zgadzało ale dostałem czujnik z ,,dodatkowym kablem” i jednym pinem w środku stąd odrzuciłem opcje na starcie że jest to ten czujnik
Re: 3.2 FSI AUK czujnik ciśnienia oleju
: 30 cze 2024, 12:54
autor: Dlugi11
Pewnie sprzedali Ci zły czujnik i tyle. W 3.2 w 2005 roku była zmiana tego czujnika. No chyba, że ten co masz włożony jest zły
Re: 3.2 FSI AUK czujnik ciśnienia oleju
: 30 cze 2024, 14:06
autor: iski
To już jest temat rzeka tak naprawdę, bo samochód został sprowadzony w 2016, potem w rękach u jednego właściciela do momentu kiedy go kupiłem. Faktury niby wszystkie zostały mi przekazane ale nigdzie nie znalazłem informacji o wymianie czy o owym czujniku. A problem zaczął się nie dawno, wyskakuje oil pressure na fis’IE i znika i tak w kółko, czasem spokoju nie daje czasem znika i się nie pojawia czasami na zmianę, pojawi się i zniknie po paru sekundach. Nie ma złotej zasady, zachowuje się tak i na zimnym i na ciepłym, i przy 1000 obrotów i więcej, generalnie cały czas pojawia się i znika i tak w kółko, tak jakby zwarcie gdzieś było. Żadnych innych oznak nie ma, tylko to na fis, reszta zachowuje się cichutko i normalnie, samochód też świeżo po wymianie jak i oleju tak i filtra również nastawnika zmiennych faz rozrządu, przewodu odmy oraz innych dupereli bo Audi stało 2,5roku wręcz nieużywane. Są ślady również i jakiś gryzoni które gdzieś w komorze silnika były bo niektóre kable widać że były ,,skubane”, stąd podejrzenie padło prosto na ten czujnik którego nie jestem w stanie zlokalizować, jutro będę się tym dalej zajmował i sprawdzę konkretnie ten czujnik z tyłu silnika