[BPJ 2.0 TFSI 170 KM] Niskie ciśnienie oleju - inna pompa, przełożenie, schemat
: 30 lis 2021, 13:47
Witam.
Pacjent i problem jak w temacie. Chodzi o to, że przedostatni właściciel auta "zapobiegawczo" (jego słowa) wymienił sobie pompę oleju na jakąś inną, wg niego - pancerną (nie wiem na jaką dokładnie). Przez to z ciśnieniem dzieją się cuda, wygląda jakby źle dobrane było przełożenie albo zła wydajność pompy. Ciśnienie oleju na wolnych ok 1, ciśnienie na obrotach - max skali manometru (>12)! Miski jeszcze nie zrzucałem, chciałbym najpierw zebrać jak najwięcej info, by auto możliwie najszybciej zrobić. Poda ktoś fabryczny nr ori pompy? Jak tam wygląda jej napęd? Jeśli są zębatki to jaka ilość zębów na jednej i na drugiej? Może jakieś zdjęcia, schemat? Z góry dziękuję.
Pacjent i problem jak w temacie. Chodzi o to, że przedostatni właściciel auta "zapobiegawczo" (jego słowa) wymienił sobie pompę oleju na jakąś inną, wg niego - pancerną (nie wiem na jaką dokładnie). Przez to z ciśnieniem dzieją się cuda, wygląda jakby źle dobrane było przełożenie albo zła wydajność pompy. Ciśnienie oleju na wolnych ok 1, ciśnienie na obrotach - max skali manometru (>12)! Miski jeszcze nie zrzucałem, chciałbym najpierw zebrać jak najwięcej info, by auto możliwie najszybciej zrobić. Poda ktoś fabryczny nr ori pompy? Jak tam wygląda jej napęd? Jeśli są zębatki to jaka ilość zębów na jednej i na drugiej? Może jakieś zdjęcia, schemat? Z góry dziękuję.