wibracie na karoseri i w środku
: 21 paź 2020, 22:36
Witam, po przeszukaniu "google" itp STWIERDZAM że warto jest Was zapytać w czym tkwi problem
Mianowicie pacjent to A6C6 z 05r 2,4 BDW 177 napęd na przód, manual, przebieg 369 tys km. pb+lpg - problem występuje na oby dwóch paliwach tak samo.
Podczas przyśpieszania, ale nie zawsze i bez rutyny , trzęsie buda , kierownicą, tip ... nie jest to tak odczuwalne jak np wypadnięcie zapłonu na którymś z cylindrów. auto ciągnie ale trzęsie ... kiedy ujmę gazu drgania ustają, teraz tak ...
Jadę np 60- 140km/h , wajchuje biegami buda drży najczęściej powyżej 3 tys obr. - wybijam bieg auto sunie niczym po chmurce , wciskam gaz buda nie wibruje jest ok, ale zaraz jak wbijam bieg i znów chce przyśpieszyć to drgania wracają .
moje pytanie brzmi , czy to koniec dwumasy ? a może coś na zawieszeniu ? może opona ? a może coś innego ?
Ostatnio jadąc trasą zielona góra - gdańsk, zapalił mi się check ... wypadał zapłon na drugim cylindrze. powodem był olej zbierający się w gnieździe świecy - profilaktycznie wymieniłem świece na nowe - wyczyściłem wszystkie gniazda i cewki i kable. sprawdziłem kompresie na cylindrach , wszystkie w podobnym zakresie ( ~10,5 ), OCZYWIŚCIE niebawem zabiorę się za wymianę stwardniałych uszczelek powodujących wyciek oleju w miejsce cewek
Z powodu checka zdarzyło mi się przejechać z 10 -20 km na bardzo wibrującym silniku - czy to mogło dojeba* te dwumasę ?
proszę o sugestię co sprawdzić i mile widziane instrukcję co i jak w VCDSIE

Podczas przyśpieszania, ale nie zawsze i bez rutyny , trzęsie buda , kierownicą, tip ... nie jest to tak odczuwalne jak np wypadnięcie zapłonu na którymś z cylindrów. auto ciągnie ale trzęsie ... kiedy ujmę gazu drgania ustają, teraz tak ...
Jadę np 60- 140km/h , wajchuje biegami buda drży najczęściej powyżej 3 tys obr. - wybijam bieg auto sunie niczym po chmurce , wciskam gaz buda nie wibruje jest ok, ale zaraz jak wbijam bieg i znów chce przyśpieszyć to drgania wracają .
moje pytanie brzmi , czy to koniec dwumasy ? a może coś na zawieszeniu ? może opona ? a może coś innego ?
Ostatnio jadąc trasą zielona góra - gdańsk, zapalił mi się check ... wypadał zapłon na drugim cylindrze. powodem był olej zbierający się w gnieździe świecy - profilaktycznie wymieniłem świece na nowe - wyczyściłem wszystkie gniazda i cewki i kable. sprawdziłem kompresie na cylindrach , wszystkie w podobnym zakresie ( ~10,5 ), OCZYWIŚCIE niebawem zabiorę się za wymianę stwardniałych uszczelek powodujących wyciek oleju w miejsce cewek

proszę o sugestię co sprawdzić i mile widziane instrukcję co i jak w VCDSIE
