Strona 1 z 2

A6 C8 all

: 23 lut 2020, 09:32
autor: Zbichu

: 23 lut 2020, 10:36
autor: bakutomek
Tak to jest jak sie kupuje najnowszy model po premierze i jest sie królikiem doświadczalnym <lol>

: 23 lut 2020, 10:46
autor: nikosnikos
No nie napawa optymizmem... MA-SA-KRA! Podziwiam gościa za cierpliwość, choć pewnie była też wymuszona brakiem możliwości.

: 23 lut 2020, 11:17
autor: mat1324
Dealer pewnie się cieszył, że koleś wziął te auto z placu :). Dlatego kupuje się wersje poliftowe, które w teorii są poprawione.

: 23 lut 2020, 13:23
autor: bboykoti
Ja pierd...le, ale złom... :shock:
Chyba będzie trzeba zmienić markę po C7 <rotfl>

: 23 lut 2020, 14:09
autor: januszm
nie wszystkie bledy uda sie sie tym ciotom usunac.
jak mam moja a6 c6 z lipca 2011, i typowy usterka z wentylatorem chlodnic byla po 5 latach, tak jak defekt poziomu stanu paliwa.

ja rowniez bym nigdy nie kupil auta zaraz po premierze.

teraz jest najlepszy moment na kupni takiej C7, roczniki 2016-2018

: 23 lut 2020, 21:49
autor: ktosiek
Ogólnie to wszystko przeraża trochę, ale kultura języka użytkownika, który to wszystko opisuje, teżstoi na przerażającym poziomie. Jak podobnie rozmawia/pisze z serwisem i salonem to nie dziwię się, że jest lekceważony.

: 23 lut 2020, 22:21
autor: ollyon86
januszm pisze:nie wszystkie bledy uda sie sie tym ciotom usunac.
jak mam moja a6 c6 z lipca 2011, i typowy usterka z wentylatorem chlodnic byla po 5 latach, tak jak defekt poziomu stanu paliwa.

ja rowniez bym nigdy nie kupil auta zaraz po premierze.

teraz jest najlepszy moment na kupni takiej C7, roczniki 2016-2018
Według mnie wiadomo lepiej mieć po lifta, ja celuje właśnie w A6 C7 2015-2018 3.0 TDI tylko nie Biturbo, ( do tej pory jedno turbo i wystarcza ). Ja mam 3.0 TDI ASB z 2007 r po wirusie 290 KM, przejechane Oryginalne 250000 tyś , Łańcuchy rozrządu zero odgłosów zużycia <brawo>(serwis olejowy max 10 tyś km Asmoil 5w30 Signature Series , ostatnia usterka to właśnie usterka wentylatora i tylnego lewego miecha. Miech wymieniony na zamiennik 600 zł ( niby poprawiony i wzmocniony ,Made in China :| ) ,wcześniej czujnik poziomu paliwa+ profilaktycznie wymienione wtryski na te z końcówką BD +podkładki lecz bez powodu po prostu, miałem z końcówką AH i trafiłem w dobrej cenie BD,styki pompy wystarczyło prze-lutować i wskaźnik działa <lol> .(typowa usterka)
Jeszcze doszedł konwerter (według speca od skrzyń "jeździć obserwować )Ale nie u mnie . Ja mogę nieć rysy na lakierze , lecz mechanika musi być TOP.

Ogólnie zasada jest prosta " jak dbasz tak masz " ,brat ma A6 C7 z końca 2011 roku i przebieg ori 190000 tyś i przy każdym odpaleniu słychać rozrząd <wysmiewacz> i skrzynoa S-Tronic szarpie przy zrzucaniu biegu z 2 na 1 :[ Już wymieniał taśmy w mechatronice, powód zbyt wysoka temp skrzyni ( koszt ponad
2000 zł), plus teraz musi dołożyć w jakiś zestaw naprawczy tłoczki itd, :[ adaptacja, aktualizacja sterownika ,bo dalej poszarpuje :[ za tą kasę co brat ma włoży w niby remont S-tronica ta ja mam prawie pełny remont Tip-tronica <rotfl>
Wiadomo C6 technologicznie jest w 2004 r . a C7 2011. ;p

[ Dodano: 2020-02-23, 22:21 ]
PS.Nikt nie wie , czy ten przypadek C8 jest prawdziwy i czy serwis ASO faktycznie jest tak H...wy.

: 23 lut 2020, 22:57
autor: Nikostratus
Dla mnie to jest trochę kręcenie afery na śmietnikowej stronie... według prawa ma on opcje rękojmi i wymiany auta na wolne od wad. Sam język pisania też nie sprawia bym ufał na 100% w to co pisze właściciel o kontaktach z serwisami.
Fakt faktem w E-tronach jednorazowo potrafi być z 15 punktów do wykonania w ramach akcji fabrycznych ...

: 24 lut 2020, 12:28
autor: carlos777
Chłop kupił auto okazyjnie i teraz ma pretensje do serwisu.
Na moje oko to trochę rozdmuchana afera.
Żenujący poziom kultury też niestety wpływa na komunikację między klientem a ASO.
Pracowałem chwilę w serwisie automotive , więc wiem jak wygląda traktowanie klienta CHama.
Podobnie traktuje się chamów w restauracji , którym pluje się do żarcia.
Jak zawsze prawda pewnie będzie leżeć po środku.
Gdyby było inaczej sprawa dawno wyglądałaby w sądzie a nie w internecie.
Dla mnie to taki stonoga bez kultury.

: 24 lut 2020, 16:32
autor: Pieterb
Zbichu, ale to Twoje auto? bo jak nie to nie to nie ten dział, a do działu na każdy temat bardziej. Jeśli nie Twoje to temat tam przeniosę.

: 24 lut 2020, 16:56
autor: Zbichu
To nie moje auto, a już zdecydowanie nie mój sposób werbalizacji rozczarowań, nawet tych najgorszych. Temat można przenieść, usunąć czy... cokolwiek.
P.S.
Metallica jest git.

: 24 lut 2020, 18:28
autor: Pieterb
Metallica jest git.
oł jeach <okok>

Zbichu pisze:Temat można przenieść, usunąć czy... cokolwiek.
P.S.
temat idzie do działu na każdy temat

: 25 lut 2020, 08:25
autor: Doc
Praca w FSO PRL z kupowaniem Fiata 125p lub "rolnik szuka żony" podczas pisania jego problemów mając nową Audi A6 C8. <milczek> Byłoby troszkę lepiej bez wulgaryzmów i przekleństwa w języku polskim. Wiem, że to jest straszne i denerwujące... współczuję mu, ale nie tak.

: 25 lut 2020, 10:33
autor: danolek
Nie od dzisiaj wiadomo,ze polskie,ukrainskie,chorwackie 'importery' kupuja auta 3ciej kategorii,odpady z fabryki,placac nizsza cene,a potem wciskaja to klientom,zeby jeszcze wiecej zarobic. Kupiles? To spier.... Tak jest z samochodami,sprzetem agd rtv,telefonami,wszystkim. Nie mieszkam w PL od lat,uwierzcie mi,jakby w Belgii albo Holandii byl taki problem z autem to by Cie zaglaskali zebys tylko byl zadowolony,traktowanie klienta z szacunkiem to priorytet. Uczciwosc,zaufanie i przyzwoitosc sa tutaj na porzadku dziennym. Polska to niestety pod wzgledem obslugi i traktowania klienta byl,jest i jeszcze dlugo bedzie trzeci swiat.