A6 C8 all
: 23 lut 2020, 09:32
Według mnie wiadomo lepiej mieć po lifta, ja celuje właśnie w A6 C7 2015-2018 3.0 TDI tylko nie Biturbo, ( do tej pory jedno turbo i wystarcza ). Ja mam 3.0 TDI ASB z 2007 r po wirusie 290 KM, przejechane Oryginalne 250000 tyś , Łańcuchy rozrządu zero odgłosów zużycia (serwis olejowy max 10 tyś km Asmoil 5w30 Signature Series , ostatnia usterka to właśnie usterka wentylatora i tylnego lewego miecha. Miech wymieniony na zamiennik 600 zł ( niby poprawiony i wzmocniony ,Made in China ) ,wcześniej czujnik poziomu paliwa+ profilaktycznie wymienione wtryski na te z końcówką BD +podkładki lecz bez powodu po prostu, miałem z końcówką AH i trafiłem w dobrej cenie BD,styki pompy wystarczyło prze-lutować i wskaźnik działa .(typowa usterka)januszm pisze:nie wszystkie bledy uda sie sie tym ciotom usunac.
jak mam moja a6 c6 z lipca 2011, i typowy usterka z wentylatorem chlodnic byla po 5 latach, tak jak defekt poziomu stanu paliwa.
ja rowniez bym nigdy nie kupil auta zaraz po premierze.
teraz jest najlepszy moment na kupni takiej C7, roczniki 2016-2018
oł jeachMetallica jest git.
temat idzie do działu na każdy tematZbichu pisze:Temat można przenieść, usunąć czy... cokolwiek.
P.S.