januszm pisze:nie wszystkie bledy uda sie sie tym ciotom usunac.
jak mam moja a6 c6 z lipca 2011, i typowy usterka z wentylatorem chlodnic byla po 5 latach, tak jak defekt poziomu stanu paliwa.
ja rowniez bym nigdy nie kupil auta zaraz po premierze.
teraz jest najlepszy moment na kupni takiej C7, roczniki 2016-2018
Według mnie wiadomo lepiej mieć po lifta, ja celuje właśnie w A6 C7 2015-2018 3.0 TDI tylko nie Biturbo, ( do tej pory jedno turbo i wystarcza ). Ja mam 3.0 TDI ASB z 2007 r po wirusie 290 KM, przejechane Oryginalne 250000 tyś , Łańcuchy rozrządu zero odgłosów zużycia

(serwis olejowy max 10 tyś km Asmoil 5w30 Signature Series , ostatnia usterka to właśnie usterka wentylatora i tylnego lewego miecha. Miech wymieniony na zamiennik 600 zł ( niby poprawiony i wzmocniony ,Made in China

) ,wcześniej czujnik poziomu paliwa+ profilaktycznie wymienione wtryski na te z końcówką BD +podkładki lecz bez powodu po prostu, miałem z końcówką AH i trafiłem w dobrej cenie BD,styki pompy wystarczyło prze-lutować i wskaźnik działa

.(typowa usterka)
Jeszcze doszedł konwerter (według speca od skrzyń "jeździć obserwować )Ale nie u mnie . Ja mogę nieć rysy na lakierze , lecz mechanika musi być TOP.
Ogólnie zasada jest prosta " jak dbasz tak masz " ,brat ma A6 C7 z końca 2011 roku i przebieg ori 190000 tyś i przy każdym odpaleniu słychać rozrząd

i skrzynoa S-Tronic szarpie przy zrzucaniu biegu z 2 na 1

Już wymieniał taśmy w mechatronice, powód zbyt wysoka temp skrzyni ( koszt ponad
2000 zł), plus teraz musi dołożyć w jakiś zestaw naprawczy tłoczki itd,

adaptacja, aktualizacja sterownika ,bo dalej poszarpuje

za tą kasę co brat ma włoży w niby remont S-tronica ta ja mam prawie pełny remont Tip-tronica

Wiadomo C6 technologicznie jest w 2004 r . a C7 2011.
[ Dodano: 2020-02-23, 22:21 ]
PS.Nikt nie wie , czy ten przypadek C8 jest prawdziwy i czy serwis ASO faktycznie jest tak H...wy.