Strona 1 z 1

a6c5 2.7BiT vs a6c6 4.2 MPi vs a6c6 3.0TDI (przedlift)

: 11 sty 2018, 09:31
autor: medmaxx
Witam,

Tak z ciekawości, jak wygląda porównanie uśrednionych kosztów utrzymania powyższych aut?

Zakładam że paliwo (2.7 i 4.2 z LPG) będzie podobnie. Hamulce taniej w c5. Jak wygląda reszta? Nie mam na myśli tylko i wyłącznie cen części, ale to jak często i co (szczególnie drogiego) pada w powyższych oraz to, ile samemu można porobić przy aucie.
Zdaje sobie sprawę z tego, że każde auto jest inaczej utrzymane i było dbane, ale tak jak można uśrednić i porównać koszty utrzymania a6c5 1.8t vs 2.7Bit, tak chciałbym i tu dowiedzieć się coś ;)

O 2.7 BiT już co nieco wiem, ale jestem ciekaw jak to wypada na tle nowszej generacji.

: 12 sty 2018, 14:49
autor: roman_tyk
2.7bit lpg bedzie najtanszy jesli nie bedzie zajechany.
o a6 3.0tdi zapomnij przedlifty beda generowac obfite koszta

: 13 sty 2018, 10:31
autor: Janek07
2.7 Bit, ja jeżdze na bp w przeciagu roku zrobiłem 35 tkm, w tym czasie wymieniłem przepływkę i czujnik temperatury spalin i to wszystko związane z silnikiem. Wymieniałem jeszcze olej i rozrząd i pasek osprzetu ale tego nie licze bo to w karzdym aucie trzeba zmieniać na start.Przebieg 280tyś . Osobiście mogę szczerze polecić 2.7 Biturbo, auto bardzo szybkie i elastyczne spalanie bp w mieście powyzej 15l musisz liczyć na trasie ok 12 l, można zejść niżej jednak ciężko to auto poprostu prowokuje do szybszej jazdy.