A6C6 Allroad - moment obrotowy
: 06 gru 2024, 18:50
Witam
W moim a6c6 allroad 3.0 TDi CDYA skrzynia tiptronic 2011 rok pomiary na hamowni serii wykazały moc silnika na poziomie 237 KM - i to się zgadza z serią, oraz moment obrotowy na poziomie 400 nm - praktycznie płaski jego przebieg od 2000 do 4000 obrotów - i to się raczej z serią nie zgadza. Jaka może być tego przyczyna? Jedyne co przychodzi mi do głowy to grzebanie w sterowniku silnika przez poprzednich właścicieli lub zamieniony sterownik silnika na inny, z innego modelu np. z manualnem albo multitronikiem (one chyba miały ograniczenia momentu).
Czy ktoś miał podobne doświadczenia?
A tak w ogóle to dlaczego Rolady miały niższe wartości mocy a przede wszystkim momenty obrotowego niż np. wersje avant z tym samym silnikiem?
No i po chipie wyszło 293KM i 520nm - próbować jeszcze walczyć o większy moment obrotowy?
pozdrawiam
W moim a6c6 allroad 3.0 TDi CDYA skrzynia tiptronic 2011 rok pomiary na hamowni serii wykazały moc silnika na poziomie 237 KM - i to się zgadza z serią, oraz moment obrotowy na poziomie 400 nm - praktycznie płaski jego przebieg od 2000 do 4000 obrotów - i to się raczej z serią nie zgadza. Jaka może być tego przyczyna? Jedyne co przychodzi mi do głowy to grzebanie w sterowniku silnika przez poprzednich właścicieli lub zamieniony sterownik silnika na inny, z innego modelu np. z manualnem albo multitronikiem (one chyba miały ograniczenia momentu).
Czy ktoś miał podobne doświadczenia?
A tak w ogóle to dlaczego Rolady miały niższe wartości mocy a przede wszystkim momenty obrotowego niż np. wersje avant z tym samym silnikiem?
No i po chipie wyszło 293KM i 520nm - próbować jeszcze walczyć o większy moment obrotowy?
pozdrawiam