[All] Prawidłowa wymiana łącznika elastycznego
: 12 wrz 2009, 20:31
wiec tak pacjent to
Audi A6 1.9TDI silnik AFN
jak jeszcze trzymie sie nam to wmiare "kupy"
robimy stelaz zeby pozniej wszystko pasowalo jak malina
nic nie naciagac, denerwowac sie, znow przycinac i tak w kolo :evil:
(u mnie wymienialem lacznik miedzy turbo a katem i stelaz wygladal tak
)
![Obrazek]()
po zrobieniu stelazu i ulozeniu wszystkiego na cacy
obcinmy w tym miejscu zaraz gdzie zaczyna sie siatka (do tad jest wsadzona rura)
wyglada to tak:
![Obrazek]()
pozniej sciagamy to szlifierka tak z grobsza
![Obrazek]()
nastepnie piescimy az osiagniesz takie cos (tutaj przydaje sie malutka szlifierka) :mrgreen:
![Obrazek]()
jak zrobimy to z dwoch stron
pakujemy spowrotem do stelazu pasujemy i spawiemy
![Obrazek]()
co do lacznika
kupujemy oczywiscie z nierdzewki (u mnie przy silniku AFN prawidlowe wymiary lacznika to fi 55mm na 105mm )
fotek z demontazu nie mam bo chyba wiadomo ile milych slow sie przy tym posypalo i nie myslalem akurat wtedy zeby robic foty
:mrgreen: :mrgreen:

do takiej niestety 7 godzinnej pracy sklonila mnie chec wymiany tego raz a porzadniie
w necie wszyscy wycinaja na chama wspawuja nowe (nawet nie wyciagaja z samochodu)
efekt
albo nam cos klepie stuka itp.
az wkoncu maxymalnie po polowie roku lacznik rozpada sie
i wiadomo jak nas to cieszy
mam nadzieje ze ktos skorzysta
pozdro
Audi A6 1.9TDI silnik AFN
jak jeszcze trzymie sie nam to wmiare "kupy"
robimy stelaz zeby pozniej wszystko pasowalo jak malina

nic nie naciagac, denerwowac sie, znow przycinac i tak w kolo :evil:
(u mnie wymienialem lacznik miedzy turbo a katem i stelaz wygladal tak

po zrobieniu stelazu i ulozeniu wszystkiego na cacy
obcinmy w tym miejscu zaraz gdzie zaczyna sie siatka (do tad jest wsadzona rura)
wyglada to tak:
pozniej sciagamy to szlifierka tak z grobsza
nastepnie piescimy az osiagniesz takie cos (tutaj przydaje sie malutka szlifierka) :mrgreen:
jak zrobimy to z dwoch stron
pakujemy spowrotem do stelazu pasujemy i spawiemy

co do lacznika
kupujemy oczywiscie z nierdzewki (u mnie przy silniku AFN prawidlowe wymiary lacznika to fi 55mm na 105mm )
fotek z demontazu nie mam bo chyba wiadomo ile milych slow sie przy tym posypalo i nie myslalem akurat wtedy zeby robic foty




do takiej niestety 7 godzinnej pracy sklonila mnie chec wymiany tego raz a porzadniie
w necie wszyscy wycinaja na chama wspawuja nowe (nawet nie wyciagaja z samochodu)
efekt
albo nam cos klepie stuka itp.
az wkoncu maxymalnie po polowie roku lacznik rozpada sie
i wiadomo jak nas to cieszy

mam nadzieje ze ktos skorzysta

pozdro