Strona 1 z 3
[A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I
: 18 mar 2009, 01:33
autor: Martin
Przed rozpoczeciem nalezy kupic sobie dobry klej (Powiedzmy taki gumowaty

) lub jak niektore ringi posiadaja troszeczke wiecej aluminium ktore nalezy pozaginac.
SUPER GLUE-NIE PLECAM :!: :!:
Nie nalezy dotykac wskazowek itp
A takze po skonczeniu starannie wyczyscic wewnetrzna strone obudowy zegara(szybke plastikowa)
a6klub.pl/viewtopic.php?t=273#1010
: 21 kwie 2009, 13:09
autor: adsense1234
kieys sie do tego zabrałem w audi a4 i hmmmm potem nie działało podswietlenie i obrotomierz
: 01 maja 2009, 00:21
autor: eldo
dzieki za opis !
Przymierzam sie do reanimacji FIZ-a i tego wlasnie mi brakowalo :mrgreen:
: 15 maja 2009, 20:20
autor: Vitold
Witam
może to banalne pytanie ,ale czy to normalne że po włączeniu zapłonu zegar jest zawsze podświetlony A6 rok 99 ,(w starej 100 podświetlał się gdy włączałem światła)
: 26 maja 2009, 12:15
autor: kolega26
Reanimacja fis... Jak to?

Mam problem z wywietlaczem, jak jest ciepło ( bardzo ciepło ), lub po dłuższej jeździe ( ok 1.5h.) zanika górn aczęsć wyswietlacza ( czesc odpowiedzialna za info z radia ), im cieplej tym mniej widać a na samym dole pojawia sie jeden mały pasek ( jedna linia zanika ) - mozna to jakos we wlasnym, garażowym zakrasie naprawić?
: 26 maja 2009, 14:16
autor: liberro
Amerykan to czy Anglik ? Chyba anglik bo licznik w MPH ale temperatura w C

: 01 cze 2009, 21:02
autor: Mackowy
Kolego a jak planujesz sam fisa ożywić?? Jestem ciekaw bo umnie też powoli zanika. Opisz co i jak a na pewno pomożesz wielu użytkownikom a6. Z góry dziekujemy ( wypowiadam się już za wszystkich).
: 01 cze 2009, 23:01
autor: szebart
Ja kieeeeeeedys gdzies wyczytalem ze wyswietlacz mozna ozywic nakluwajac igla delikatnie po kolei kazda sciezke na tasmie tuz przed wtykiem. Dodam wiecej - sam probowalem tego zabiegu w moim poprzednim aucie Bmw na pelnym komputerze pokladowym. Efektu szalonego nie bylo jednakze poprawa nieznaczna rzeczywiscie nastapila-swiecil jasniej (nie bylo tam problemu ze znikajacymi "dotami" wiec nie wiem czy sposob ten pomoglby je ozywic). W Audi drazni mnie ten wyswietlacz ale tu sie nie odwaze powtorzyc tej operacji.
: 05 paź 2009, 18:33
autor: Oscar
Witam .Ja wkladalem ringi ktore byly na wcisk i pomocny jest tzw szewski mlotek.
Posluzyl jako dzwignia do malych ringow.
: 11 paź 2009, 13:19
autor: Sycko
censored pisze:koper86 pisze:kieys sie do tego zabrałem w audi a4 i hmmmm potem nie działało podswietlenie i obrotomierz
To musze przyznac , ze zdolnosci masz ogromne , jak popsules podswietlenie i obrotomierz :P
Nie wiem jak tam w A4 bo juz nie pamietam , ale w A6 masz sterowanie elektroniczne wskazowkami , wiec sie nie rozkalibruje nawet jak sciagniesz , byle bys ustawil w pozycji -0

Niestety ale nie masz racji po zdjęciu wskasówek krokoweic opada na sam dół i jeśli potem założysz tak jak jest to Ci będzie glupoty pokazywał.
Ja to robiłem z vag-iem test licznika najpierw w sekcji spr. instrumentów pomiarowych ustawiasz.
Wskażniki lecą na sam koniec po czym wracają idalnie na połowe i w tym momecie wkladasz wskazówki. Czyli wszystkie dokładnie w pionie tj.
temp.oleju na 120 st .
obrotościomierz na 4 tyś
predkościomiesz na 100 km/h
temp. cieczy na 90 st.
paliwo na 1/2
i papięcie na 13V.
Pozdro Sycko
: 13 lut 2010, 15:54
autor: GranuL
ja w a4 też wymieniałem robił to mechanik mi byłem przy tym widziałem jak to robił i ciężko jest co kol wiek popsuć

teraz to będę robić w a6

: 13 lut 2010, 17:02
autor: eneron
Sycko pisze:
temp.oleju na 120 st .
i papięcie na 13V.
Mam chyba coś skopane bo w teście zegarów własnie temp oleju i ładowanie nie biorą udziału

: 27 paź 2010, 13:32
autor: WITOLDZT
Odnośnie naprawy słabo świecącego FISa, jest to problem klejonego łącza. Problem do rozwiązania w prosty sposób. Poniżej link do firmy która się tym zajmuje, jeżeli FIS jest sprawny to chyba kosztuje 100PLN.
http://www.fis-com.pl/
Pozdrowionka.
: 29 gru 2010, 12:58
autor: Lukash
bardzo się cieszę że temat jest wciąż dostępny i zdjęcia są aktywne. bo muszę zdemontować w swojej lalce zegary gdyż FIS mi padł

tzn zaświeca się gdy zapali się rezerwa lub drzwi się otworzy. a tak po za tym nic.koleś na allegro się oferuje za 220zł wymienia na inny oryginalny lecz nie nowy.zawsze to 220 zł a nie 350 za chińską podróbkę. a przy okazji ringi chcę założyć :-P
ale jeżeli wyjmę zegary to później będę musiał jeszcze wszystkie wskazówki ustawiać?? a jak nie mam dostępu do vaga.
: 30 gru 2010, 18:15
autor: Lukash
to pysznie :-D ale to dopiero w lutym bo teraz mam ważniejsze wydatki i to musi poczekać.