Step 2, odkrecic podstawke z sensorami. 3x 10mm srobki, 2 wkrety krzyzak, jeden sensor clip.
Step 3, zdjac opaske
Step 4, zdjac rurki ssace
Step 5, zalozyc nowe opaski zalozyc ezektor
Step 6, dobrze ale nieprzesadnie scisnac opaski
Step 7, poskrecac cala podstawke spowrotem
Step 8, zalozyc oslone spowrotem i skonczone.
P.S. jak komos to pomoze to jestemn zadowolony:) pozdrawiam
: 30 sty 2009, 18:01
autor: kulka1987
DORUS za takie cos to tak jak Bartek napisal piwko sie nalezy.pozdrawiam
: 30 sty 2009, 22:04
autor: DoRuS
censored, ale ty jestes... bezczelny :lol: :lol: .. heh zartowalem fotki niemoje przekopalem cale forum bo pelno tematow i postow na ten temat ale wlasnie ngdy nie wiedzialem gdzie co i jak... przegrzebalem hamerykanskioe strony i znalzlem!!!! przetlumaczylem potroszku i jest. mysle ze kazdemu sie przyda i raz na zawsze zakoncze ten niedokonczony temat.. pozdrawiam.
oh.. co ja bym niezrobil dla audi.. no i dla Was<ok>
[ Dodano: 2009-01-30, 22:05 ]
w sumie to moge swoje zdjecia zrobic jak bede wymienial...
: 02 kwie 2011, 11:55
autor: Kaszeszczuk
Koledzy powiedzcie czy u Was też słychać "syczenie" przy eżektorze?
Gdzieś koło przepustnicy, eżektora na biegu jałowym i przyłożeniu ucha słychać syczenie i nie wiem czy to odpowietrzenie głowic tak słychać, czy łapie mi lewe powietrze. Wentylatory i klima wyłączone.
: 10 kwie 2011, 11:57
autor: Paluch85
Czy w silnikach 2.4 po liftingu - 170KM (BDV) tez jest ezektor? czy tam uklad dolotowy jest juz inaczej zrobiony?
: 11 kwie 2011, 19:41
autor: robsonb73
Kaszeszczuk pisze:Koledzy powiedzcie czy u Was też słychać "syczenie" przy eżektorze?
Gdzieś koło przepustnicy, eżektora na biegu jałowym i przyłożeniu ucha słychać syczenie i nie wiem czy to odpowietrzenie głowic tak słychać, czy łapie mi lewe powietrze. Wentylatory i klima wyłączone.
U mnie było to głośne syczenie syczenie i okazało się, że w przepustnicy jest otwór wolny bez żadnego króćca. Znajduje się on po stronie pasażera dość głęboko. Wygląda jak wlot powietrza do gaźnika, tzn duży otwór i dwa mniejsze jakby na śrubki.
Zaślepiłem to na razie, bonie wiem do czego służy ten otwór.
: 17 kwie 2011, 13:58
autor: master_a4
Koledzy jutro mam zamiar wymieniać ezektor i czyścić odmę. Wyczytałem na forum, że inni szczęśliwi posiadacze silnika 2.4 zakładają dodatkowo przed ezektorem filtr siteczkowy kątowy, aby się ezektor nie zapychał. Stąd moje pytanie, czy ktoś już zakładał taki filtr, gdzie on ma być zamontowany i jak ten filtr dokłądnie wygląda. Proszę o przykładowe zdjęcia oraz opis.
: 08 gru 2011, 20:49
autor: Adriang92
A czy istnieje owe cos w AAH? Bo wyczytalem gdzies ze zapchany moze powodowac wycieki oleju a u mnie pare jest
: 27 gru 2011, 15:15
autor: Wawryn
ile cała procedura zajmuje czasu?
: 27 gru 2011, 15:36
autor: Toperz
ile cała procedura zajmuje czasu?
przy sprawnym działaniu nie dłużej niż 70 min
: 27 gru 2011, 15:39
autor: Wawryn
troche wali u mnie olejem w kabinie,odme mam podmienioną na wężyk i póki co spisuje się znakomicie.simmeringi wymienione więc zostało tylko to,tylko czy dostanę go ew motoryzacyjnym jakimś czy tylko w ASO?
: 27 gru 2011, 15:42
autor: Toperz
tylko aso, ale jak wali Ci olejem to nie bezpośrednio z powodu ezektora... zostały jeszcze uszczelki dekli i zaślepki wałków...
: 03 lut 2012, 18:23
autor: agnieszka12543
Mam wielką prośbę a za razem pytanie, wywaliło mi dwa dni temu olej. Mechanik wyczyścił odmę i wymienił jakiś wężyk bo był cały zatkany i popękany. Teraz temperatura oleju na wolnych obrotach pokazuje 90 a gdy trącę gaz od razu na 180 stopni. Czytałem dużo i czy może być to wina ezektora bo chcę wymienić, a jak nie to co może powodować takie dziwne zachowanie wskazówki temp. oleju
: 12 gru 2012, 19:08
autor: Audiowizulany
Dołączam się i ponawiam pytanie kolegi. Czy w 2.4 V6 170 KM (BDV) też jest eżektor? Rozumiem, że odma jest w każdym bo to po prostu odpowietrznik skrzyni korbowej i musi być a eżektor jest na pewno w przedlfcie. A po też?
Jeżeli nie to co pełni jego rolę?
Pozdrawiam
: 17 gru 2012, 15:17
autor: Pittip
Audiowizulany zdejmij osłonę silnika. Na pierwszej stronie tego tematu jest zdjęcie ezektora. Porównasz sobie.
Koledzy, a jeżeli mam popękane przewody to rozumiem, że mogę wymienić na węże, ale czy węże muszą być jakieś specjalne (typu odporne na wysokie temp. czy coś podobnego)?