Strona 1 z 3

FOTO Wymiana rozrządu 2.4 v6 bez opisu

: 26 maja 2014, 15:03
autor: Legionowo Audi A6
http://chomikuj.pl/waacoop

Narazie same foto, brak czasu na opis.

Wymiana zakończona sukcesem.

: 26 maja 2014, 15:25
autor: metyoo
Wrzuć zdjęcia na jakiś darmowy hosting.

: 26 maja 2014, 19:12
autor: Legionowo Audi A6

: 26 maja 2014, 19:53
autor: metyoo
Dzięki towarzyszu <okok>
Jak będziesz miał chwilę i chęci napisz do tego jakiś skromy opis, a ja w nagrodę dam ci wieczność na pierwszej stronie działu <okok>

: 27 maja 2014, 18:41
autor: Mateusz Foru A6
SUPER!!

Kolego naprawdę zrób dokładny opis całej procedury:)
Jeśli będziesz robił opis to - moja prośba- dodaj spis narzędzi tj. klucze itp. jakie sa potrzebne do wykonania tej wymiany.

: 08 cze 2014, 17:39
autor: Beep
Mam takie pytanie co do tematu. Nasadka na klucz do obracania wałem wiem że nazywa się SPLINE jednak jaki rozmiar jest potrzebny? Strzelam że albo 24 albo 27 ale niech mnie ktoś upewni bo nie chcę dać plamy przy zakupie :)

: 08 cze 2014, 18:12
autor: hemiV8
Tomasz,

Odpowiedź znajduje się w Twoim pytaniu :] klucz ma rozmiar 24.

: 16 cze 2014, 22:54
autor: Mustava
Witam.
Z uwagi na nabycie A6 zmuszony byłem także do operacji wymiany paska rozrządu, przed oczywiście szukałem info tu i tam by coś więcej wiedzieć co może mnie spotkać. Twoje (wacop) fotki pomogły z rozeznaniu.
Ale mam pytanie: blachy z otworami na kołach rozrządu we wszystkich dotychczas natrafionych informacjach przedstawiane są w taki sposób że większe otwory są po wewnętrznej stronie (podobnie było i u mnie, po ustawieniu znaków), a na Twoich fotkach są od zewnątrz. ? ? ?

Może jeszcze informacja dla potomnych robiących to pierwszy raz - dotyczy koła wisko.
- by odkrecić wisko od koła pasowego można użyć np klucza imbusowego (sześciokątny zgięty pod kątem 90st) wkładając go krótszą stroną w otwór w kole pasowym w miejscu gdzie jest umiejscowiona górna śruba mocująca wspornik i w łeb samej śruby spowoduje dosyć skuteczne i pewne zablokowanie koła pasowego co umożliwi odkręcenia wiska np kluczem nastawnym (lewy gwint)
- wspornik koła pasowego i zarazem wiskozowego przykręcony jest na 4 śruby do bloku (dwie z nich znajdują sie pod kołem pasowym (jego wewnętrzną częścią) ale po odkręceniu wiska poprzez otwory w kole można bezproblemowo je odkręcić. Górna śruba jest na rozmiar klucza o stopień mniejszy niż pozostałe trzy.

: 17 cze 2014, 11:17
autor: Toperz
Mustava,
tak być winno jak poniżej

: 17 cze 2014, 13:39
autor: Mustava
No właśnie. dlatego martwi mnie że kol wacop, wg swoich zdjęć, ma niepoprawnie ustawiony rozrząd :p

: 17 cze 2014, 14:26
autor: bendzji
tak się kończy rozrząd bez blokad , uważam że jeśli już dzielić się jakimiś fotkami to powinno być to zrobione tip top <okok>

: 17 cze 2014, 14:50
autor: metyoo
W takim razie zachęcam do tworzenia poradników. Każdy potrafi łątkę przypiąć, ale jeśli przychodzi co do czego to nikogo nie ma.

: 17 cze 2014, 20:42
autor: bendzji
Biję się w pierś - będę dokładał u siebie kierownicę multifunkcyjną postaram się sklecić jakiś poradnik bo nic takiego nie znalazłem <okok>

: 17 cze 2014, 23:30
autor: Mustava
bendzji pisze:tak się kończy rozrząd bez blokad , uważam że jeśli już dzielić się jakimiś fotkami to powinno być to zrobione tip top
Oj tam, oj tam.
Duży plus dla wacop'a za dużą ilość fotek, które pozwalają rozeznać się i znaleźć wiele elementów i informacji ułatwiających już podczas osobistej "roboty" uniknąć niejednej niespodzianki i problemu.
A że blachy nie w te stronę? Może taki urok jego silnika a może fotka w lustrzanym odbiciu Obrazek

: 21 cze 2014, 13:07
autor: Legionowo Audi A6
ustawienie dużych otworów do wew. strony jest po to jak ktoś korzysta z blokad. Blokady nie są potrzebne, chodzi o to, żeby auto oddać do mechanika, który Cie skasuje na 400-500pln. Ustawiając u siebie rozrząd, sugerowałem się starymi znakami, z poprzedniej wymiany.
Nie rozumiem komenarza bendzji, ponieważ wymiana paska rozrządu przebiegła bezproblemowo