[ A6 C5] Wymiana maglownicy...
: 12 maja 2011, 11:51
				
				Witam,
może komuś się przyda jak wygląda proces wyjęcia maglownicy.
A więc tak:
-odkręcamy i ściągamy przednie koła
-odkręcamy i wybijamy końcówki drążków kierowniczych (klucz 16 i 13)
-odkręcamy z lewej strony auta (kierowcy)plastykową osłonę żeby było miejsce do wyjęcia maglownicy bo wychodzi w lewa stronę
-kluczem 22 i 19 w maglownicy od jej dołu odkręcamy dwie śruby z wężami
-w środku auta odkręcamy osłonę- pięć śrubek 10' :
2x z dołu
2x pod osłona nad kierownicą
1x z lewej za osłoną od bezpieczników
ściągamy osłonę wyciągając kable od lampki i wtyczkę od komputera
-odkręcamy śrubę trzymającą układ kier. z maglownicą
-otwieramy maskę i ściągamy cała osłonę akumulatora
-odkręcamy i wyciągamy akumulator
-odkręcamy dwie śruby (kluczem dwunastokątnym 10') jedna w miejscu pod akumulatorem druga pod zbiorniczkiem hamulcowym
-wchodzimy do kanału i odkręcamy plastykowa osłonę te drugą co jest pod skrzynia
-odkręcamy jeszcze jedną taką śrubę (kluczem dwunastokątnym, jak wyżej) od dołu maglownicy
-maglownica odkręcona i wychodzi tak jak pisałem wyżej czyli z lewej strony
Ja tak wymieniałem moją maglownice bo już mi wyciekała i musiałem dać do regeneracji. 
 
Mam nadzieję, że komuś pomogę. 
 
Pozdrawiam
			może komuś się przyda jak wygląda proces wyjęcia maglownicy.
A więc tak:
-odkręcamy i ściągamy przednie koła
-odkręcamy i wybijamy końcówki drążków kierowniczych (klucz 16 i 13)
-odkręcamy z lewej strony auta (kierowcy)plastykową osłonę żeby było miejsce do wyjęcia maglownicy bo wychodzi w lewa stronę
-kluczem 22 i 19 w maglownicy od jej dołu odkręcamy dwie śruby z wężami
-w środku auta odkręcamy osłonę- pięć śrubek 10' :
2x z dołu
2x pod osłona nad kierownicą
1x z lewej za osłoną od bezpieczników
ściągamy osłonę wyciągając kable od lampki i wtyczkę od komputera
-odkręcamy śrubę trzymającą układ kier. z maglownicą
-otwieramy maskę i ściągamy cała osłonę akumulatora
-odkręcamy i wyciągamy akumulator
-odkręcamy dwie śruby (kluczem dwunastokątnym 10') jedna w miejscu pod akumulatorem druga pod zbiorniczkiem hamulcowym
-wchodzimy do kanału i odkręcamy plastykowa osłonę te drugą co jest pod skrzynia
-odkręcamy jeszcze jedną taką śrubę (kluczem dwunastokątnym, jak wyżej) od dołu maglownicy
-maglownica odkręcona i wychodzi tak jak pisałem wyżej czyli z lewej strony
Ja tak wymieniałem moją maglownice bo już mi wyciekała i musiałem dać do regeneracji.
 
 Mam nadzieję, że komuś pomogę.
 
 Pozdrawiam



 ,ale da sie to zrobic wkladajac klucz od strony poloski trzeba zdjac jej oslone (taka z gabki)szkada ze w saniach nie zrobili jakiegos otworu przez krory mozna by bylo wlozyc ten klucz nasadkowy
 ,ale da sie to zrobic wkladajac klucz od strony poloski trzeba zdjac jej oslone (taka z gabki)szkada ze w saniach nie zrobili jakiegos otworu przez krory mozna by bylo wlozyc ten klucz nasadkowy 
 maglownice skręciłęm a jak ruszyłem to wyskoczyl włąd abs-u
 maglownice skręciłęm a jak ruszyłem to wyskoczyl włąd abs-u