[A6 C5] Wymiana tylnich tarcz i klocków
: 26 kwie 2010, 13:06
zabieramy się do roboty 
co nam potrzeba:
-
(ingerencja własna) :mrgreen:
-konkretny klucz 13 oczkowy
-klucz płaski 15 (dość wąski )
-szczotka druciana
-smar miedziowy
- nowe sruby 10,9
-zestaw do tłoczków hamulcowych( mi w tym celu posłużyła żabka do rur i dorobiony mały rozpierak )
- ściągamy koło i ukazuje się nam piękny widok
![Obrazek]()
-odkrecamy korek od płynu hamulcowego
-zaglądamy od wewnętrznej strony, szukamy tych srub i robimy tak jak na zdjęciu
![Obrazek]()
- ściągamy zacisk
- wkręcamy tłoczek jednocześnie go wpychając
(krecimy tłoczkiem tak jakbyśmy wkręcali normalną śrubę i co jakiś czas musimy go wpychać do środka )
- czyścimy wszystko (prowadnice, gumki , osadzenia prowadnic i element jarzma po którym suwa się klocek do tego najlepsza bedzie szczotka druciana )
- osadzenia
![Obrazek]()
- gumki
![Obrazek]()
-prowadnice
![Obrazek]()
-smarujemy wszystko miedzianym smarem
![Obrazek]()
-zakładamy nowe sruby
![Obrazek]()
skłądamy i cieszymy się nowymi hamulcami
![Obrazek]()
WAÂŻNE!!
należy sprawdzić czy wszystkie gumki jak i membranki na tłoczku są całe tzn. nieposiadają pęknięć jeżeli zauwazymy jakiekolwiek pekniecia MUSIMY je wymienić. Nazywa się one jako zestaw naprawczy
by alukard

co nam potrzeba:
-

-konkretny klucz 13 oczkowy
-klucz płaski 15 (dość wąski )
-szczotka druciana
-smar miedziowy
- nowe sruby 10,9
-zestaw do tłoczków hamulcowych( mi w tym celu posłużyła żabka do rur i dorobiony mały rozpierak )
- ściągamy koło i ukazuje się nam piękny widok

-odkrecamy korek od płynu hamulcowego
-zaglądamy od wewnętrznej strony, szukamy tych srub i robimy tak jak na zdjęciu

- ściągamy zacisk
- wkręcamy tłoczek jednocześnie go wpychając
(krecimy tłoczkiem tak jakbyśmy wkręcali normalną śrubę i co jakiś czas musimy go wpychać do środka )
- czyścimy wszystko (prowadnice, gumki , osadzenia prowadnic i element jarzma po którym suwa się klocek do tego najlepsza bedzie szczotka druciana )
- osadzenia
- gumki
-prowadnice
-smarujemy wszystko miedzianym smarem
-zakładamy nowe sruby
skłądamy i cieszymy się nowymi hamulcami

WAÂŻNE!!
należy sprawdzić czy wszystkie gumki jak i membranki na tłoczku są całe tzn. nieposiadają pęknięć jeżeli zauwazymy jakiekolwiek pekniecia MUSIMY je wymienić. Nazywa się one jako zestaw naprawczy
by alukard
