Strona 1 z 1
[100 C4 Avant] Chrom pakiet
: 11 maja 2009, 01:15
autor: lukaszg8
Ostatnio się zastanawiałem nad zamianą ramek na około szyb i relingów na chromy , i relingi to nie problem dostać gorzej z szybami , pasowały by listwy z A6 C4 ? i czy da sie to wymienić bez jakiegoś ogromnego rzeźbienia ? co o tym myślicie ? pewnie już był podobny temat ale jako że chodzi o 100 C4 postanowiłem założyć nowy

: 11 maja 2009, 01:41
autor: GrzesiekA6
Moje są klejone przynajmniej te pod szybami bo jedna mi odchodzi, jeżeli wymiar masz ten sam to wypatrz gdzieś powypadkową na allegro na części a później trochę pomysłu i coś na pewno zrobisz.
: 11 maja 2009, 02:00
autor: lukaszg8
GrzesiekA6 pisze:Moje są klejone przynajmniej te pod szybami bo jedna mi odchodzi, jeżeli wymiar masz ten sam to wypatrz gdzieś powypadkową na allegro na części a później trochę pomysłu i coś na pewno zrobisz.
no właśnie... jak mi mają odchodzić to wole ramki czarne i same relingi w chromie :-P myślę żeby znaleźć jakąś z pakietem na części i wydłubać to jakoś :-P tylko jak :?: hehe
PS. a co myślicie o nakładkach na lusterka by alledrogo ? lipa ? czy można cosik pokombinować :?: i jak to widzicie w moim autku bo nie chce przesadzić ... wydaje mi się że chrom pakiet jest ok pomysłem ale co do lusterek się waham

będę wdzięczny za rady

: 11 maja 2009, 09:21
autor: GrzesiekA6
Według mnie lusterka to wieś, a odchodzi mi jedna listwa bo przy wysiadaniu kurtką ktoś ją zahaczył

: 11 maja 2009, 14:08
autor: lukaszg8
GrzesiekA6 pisze:Według mnie lusterka to wieś
no właśnie tez mi coś nie leżą do takiego auta :P do A4 tak ale do tego chyba nie bałdzo

: 15 cze 2009, 18:48
autor: Mario123
a co myślicie o chromowanych nakładkach na nadkola? mam troche rudej tu i tam i chce to zakryć...
pozdrawiam
: 16 cze 2009, 00:30
autor: lukaszg8
Mario123 pisze:a co myślicie o chromowanych nakładkach na nadkola? mam troche rudej tu i tam i chce to zakryć...
pozdrawiam
a fe :P już mniej ludzi zwraca uwagę na ruda niż na te nakładki pod którymi z reguły musi być rdza

widziałem jedną C4 z takim czymś i dramat uwierz mi

lepiej dozbierac troszku funduszy i jakieś popraweczki podrobić

: 18 sie 2009, 12:36
autor: kazrafal
Jeśli chodzi o chromowane ramki do okoła szyb, to ja zmieniałem w swoim z czarnych na właśnie chrom. Jest przy tym trochę zabawy, a szczególnie w kombi z tyłu trzeba odklejać szyby, te boczne i przyklejać te ramki (zrobiłem to klejem do klejenia szyb, jak do tej pory się trzyma :-P ). Ramki w drzwiach- ściągałem boczki i ramkę z szybą, aby się do nich dostać, a aby ściągnąć tą najdłuższą trzeba wyciągnąć z jej środka plastykową uszczelkę( uwaga łatwo uszkodzić) a pod nią znajduje się ze 20 nitów na całej jej długości, więc wiertarka i ogień. Jak widać trochę roboty jest, ale jak ktoś ma czarne auto z przyciemnianymi szybami naprawdę poprawia to wygląd

: 18 sie 2009, 13:46
autor: lukaszg8
Toś mnie chłopie pocieszył :D

jak na razie to zajmę sie polerowaniem czarnych relingów w chrom :mrgreen: tak jak to uczynił kolega
piątek

: 18 sie 2009, 15:58
autor: kazrafal
Daj znać jak poszło z relingami jak skończysz bo też mam zamiar zrobić je na "chrom", powodzenia!
: 18 sie 2009, 17:11
autor: lukaszg8
Pozwolę sobie przekopiować tu przepis Piątka na relingi w chromie
nie jest ciężka robota tylko trosze czasu trzeba poświecić, a ze relingi są aluminiowe to można je bardzo ładnie wypolerować
demontarz:
wykręcić inbusem "4" śruby klinujące, które są od wewnętrznej strony pod zaślepkami , wyciągnąć relingi przez szarpniecie do góry i delikatnie odkleić gumy zabezpieczające.
co było mi potrzebne:
wiertarka, kółko na wiertarkę z rzepem, papiery: na słuchu na rzepy 120, 240, 360 i wodne 500, 1200, 2000 i 2500, pasta polerska (kupiłem w castoramie zieloną) i tarcza polerska z flanelki na wiertarkę.
do roboty:
zaczynamy od papieru 120, ścieramy czarna farbę tylko trzeba pamiętać żeby nie szlifować ciągle w jednym miejscu bo porobią się dołeczki (papier 120 jest dość grubo ziarnisty)
potem 240 ścieramy rysy pozostawione po 120 i 360 ścieramy ryski po 240. Już się powinno trosze świecić ale to dopiero początek teraz zaczyna się mokra robota

.
Bierzemy wiaderko wody ( może być ciepła ale nie gorąca żeby się nie poparzyć) dolewamy odrobinkę np. szamponu do mycia auta i zaczynamy od papieru 500 ścieramy ręcznie dość dokładnie i często płucząc papier żeby się nie zapchał, powtarzamy ta czynność z coraz to drobniejszymi papierami czyli 500 potem 1200, 2000 i 2500.
no i co już będzie cieszyło oczy, nabieramy na tarczkę polerska pastę wcierając ja przez kręcenie wiertarką i równo, powolnymi ruchami (wiertarka powinna mieć ponad 1200 obrotów) polerować relingi do uzyskania efektu lusterka.
opis trochę mało zrozumiały ale myślę, ze każdy sobie poradzi bo efekt końcowy jest :shock:
liczę na fotki efektu końcowego

ja się za to biorę w weekend jak skoncze to zapodam foty

: 26 wrz 2009, 09:13
autor: synek69
kazrafal pisze:Jeśli chodzi o chromowane ramki do okoła szyb, to ja zmieniałem w swoim z czarnych na właśnie chrom. Jest przy tym trochę zabawy, a szczególnie w kombi z tyłu trzeba odklejać szyby, te boczne i przyklejać te ramki (zrobiłem to klejem do klejenia szyb, jak do tej pory się trzyma :-P ). Ramki w drzwiach- ściągałem boczki i ramkę z szybą, aby się do nich dostać, a aby ściągnąć tą najdłuższą trzeba wyciągnąć z jej środka plastykową uszczelkę( uwaga łatwo uszkodzić) a pod nią znajduje się ze 20 nitów na całej jej długości, więc wiertarka i ogień. Jak widać trochę roboty jest, ale jak ktoś ma czarne auto z przyciemnianymi szybami naprawdę poprawia to wygląd

witam a mam pytanie czy ona jest klejona na całej długości bo kupiłem własnie dawce i jest w chromie i chce to przełożyć tyle że nie wiem jak się do tego zabrać by nie uszkodzić może to podgrzać by było bardziej elastyczne
: 30 wrz 2009, 16:47
autor: kazrafal
Nie jest klejona na całej długości, klejona jest tylko jedna listewka na dole tylnej szyby w kombi , tej nie otwieranej.