Strona 1 z 1
[A6 C5 Zawieszenie Gwintowane]
: 18 kwie 2009, 11:47
autor: ReVtDI
Witam
chcial bym obnizyc moją slicznotke A6 C5 2.5tdi Q Avant chcial bym zrobic taka srednią glebe 70mm zawieszenie gwintowane z regulacja twardosci i tu pytanie jakie są koszta tego i jaki bedzie komfort jazdy?
: 18 kwie 2009, 12:01
autor: ReVtDI
laczki będa 18' 235/35/18
: 18 kwie 2009, 13:11
autor: MISIEK_A6
ReVtDI, Napisz PW do MR.A6 albo do -Misiek- oni maja poobniżane zawiechy... MR.A6 ma o 6cm mniej wiecej... Cena takiej zawiechy to koszt około 3tyś... ale można kupić i drożej i taniej... Najtaniej widzialem za 1200zl a najdrozsze za 5000
: 18 kwie 2009, 14:27
autor: Tasior5
Witam ja mam zawieszenie gwintowane H&R wrażenia z jazdy na dobrej drodze super ,Aktualnie mam podkręcone do samej góry ,ale i tak widać że auto jest niższe od seryjnego.Wszystko zależy po jakich drogach się jeździ. Na pewno stracisz na komforcie jazdy.
: 21 kwie 2009, 15:53
autor: B@rt
Tasior5 pisze:Witam ja mam zawieszenie gwintowane H&R wrażenia z jazdy na dobrej drodze super ,Aktualnie mam podkręcone do samej góry ,ale i tak widać że auto jest niższe od seryjnego.Wszystko zależy po jakich drogach się jeździ. Na pewno stracisz na komforcie jazdy.
W przypadku gwintu im wyzej go podkrecisz tym bardziej tracisz na komforcie

Proponuje troszke obnizyc
: 21 kwie 2009, 18:56
autor: ShoofeL
ReVtDI pisze:chcial bym obnizyc moją slicznotke A6 C5 2.5tdi Q Avant chcial bym zrobic taka srednią glebe 70mm zawieszenie gwintowane z regulacja twardosci i tu pytanie jakie są koszta tego i jaki bedzie komfort jazdy?
Spokojnie obniżaj

Ja mam H&R -70 i jest

nic sie nie dzieje, nic nie ociera na kapciorach 225/40/18 i dystansikach na tył 15mm.
Wpadnij kiedyś na spota na Katosy na 3 Stawy to zobaczysz jak to wygląda i jak tym się jeździ...
Dla mnie super

Komfort...
Hmmm...
Nie ma źle. Da się jeździć i to całkiem komfortowo, co niektórych pewnie może zaskoczyć...
Jakbyś potrzebował jakieś info, to zapraszam na PW, lub gg

pozdro...
a6 1.9 tdi c5
: 16 mar 2010, 12:45
autor: jeki87
witam takie pytanko kupilem sprezyny h&r uzywki
jezdzily one w a6 avant 2.5 tdi
a ja wlozylem je do 1.9 tdi auto stalo sie twardzsze ale nic sie nie obnizylo
sprawdzalem w katalogu h&r i sa takie same jak 1.9 i 2.5
moze mi tu ktos cos doradzic
symbol sprezyn 29796
: 17 mar 2010, 07:06
autor: LuQas
Ja kupiłem ładny Gwint z KW V1 za 420 PLN w Extra stanie technicznym i wizualnym

: 17 mar 2010, 13:38
autor: The Rock
Ja polecam firme KW mam i jezdzę 3 lata i nie narzekam :-P
: 17 mar 2010, 23:20
autor: pawel1
Koledzy Sory że się przykleiłem ale mam pytanie w mojej audiczce są Eibachy -30 i jest to trochę za mało ale gdybym założył amory z regulacją skoku obniże go jeszcze z -20 czy nie ma możliwości pozdro
: 18 mar 2010, 10:49
autor: Michałq
pawel1 pisze:Koledzy Sory że się przykleiłem ale mam pytanie w mojej audiczce są Eibachy -30 i jest to trochę za mało ale gdybym założył amory z regulacją skoku obniże go jeszcze z -20 czy nie ma możliwości pozdro
Wysokość regulujesz tylko odpowiednią sprężyną,chyba że mamy do czynienia z gwintem.
Zmiana amorów nic nie da
: 18 mar 2010, 11:48
autor: Gwozdzio
Michałq pisze:Wysokość regulujesz tylko odpowiednią sprężyną,chyba że mamy do czynienia z gwintem.

Zmiana amorów nic nie da
Tak nie do końca kolego ja mam zawieszeni KONI i mam regulacje w amorkach za pomocą pierścienia na którym mocuje się talerzyki trzymające sprężynę są trzy albo cztery możliwości i dzięki temu auto stoi wyżej lub niżej

Jeden minus w porównaniu z gwintem to fakt aby zmienić wysokość trzeba wyciągnąć amortyzator
Wielki PLUS dla KONI za możliwość regulacji tłumienia

: 18 mar 2010, 15:30
autor: pawel1
Gwozdzio, właśnie o to mi chodzi ja takie amory miałem w a4 tylko cupline ale jak przyszły tak założyłem i nic nie regulowałem pierścieniami więc odpowiedź brzmi że jak zmniejsze wysokość na talerzach to będzie jeszcze niżej