[A6 C5] Kolorowy wielofunkcyjny wyświetlacz FIS
: 06 sty 2016, 21:39
Witam ostatnio przeglądajac internety na yt wpadłem na wyswietlacz do audi
takiego typu mi sie osobiscie podoba lecz prawdopodobnie mozna montowac tylko w modelach od 2000r
VFIZ to mały komputer, umożliwiający monitorowanie ważnych parametrów na bieżącą, bezpośredniu na wyświetlaczu predkościomierza. Pozwalna również na odczytywanie i kasowanie kodów błędów DTC oraz informowanie o przekroczeniu limitów na skofigurowane przez użytkownika parametry.
Urządzenie mieści się za licznikiem i nie jest widoczne na zewnątrz. Instalacja jest prosta, należy tylko podłączyć dwie wtyczki i ewentulanie zmienić kodowanie/adaptację za pomocą kabla diagnostycznego aby włączyć obsługę systemu nawigacji lub telematik. Z tego powodu VFIZ nie może współdziałać z systemem Telematik ale one obecnie są rzadko spotykane. Na zamówienie możemy wykonać również wersją która współdziała z samochodem z systemem telematik.
Menu VFIZ aktywowane jest poprzez szybkie, podwójne naciśniecie klawiasz aktywacyjnego. W przypadku Audi klawiszem tym jest lewy klawisz na kierownicy wielofuncyjnej lub rolka na panelu nawigacji obok hamulca ręcznego. W przypadku samochodów bazujących na platformie Volkswagena klawiszem aktywacji jest klawisz RESET na prawej manetce, tej która normalnie obsługuje komputer spalania.
Jeśli ten klawisz naciśnie sie tylko raz to dziala on w sposób standardowy dlatego używanie Nawigacji, kierownicy wielofunkcyjnej lub manetki MFA nie zmienia się.
Interejs użytkownika może być przełączany pomiedzy Angielskim i jednym z: Polski, Niemiecki, Francuski, Portugalski.
Wyświetlanie wartości pomiarowych z grup pomiarowych steorwników odczytanych przez magistale OBD lub CAN-bus.
Obsługowane są obydwa protokoły KW1281 i KW2000/2089 poprzez k-linię and CAN-bus
Odczytywanie, dekodowanie oraz wyświetlanie kodów błędów DTC
Kasowanie kodów błędół - DTC
Rysowanie wykresów parametru wybranego przez użytkownika
Pomiar czasów przyśpieszeń np. 0 - 100 km/h, 0 - 96 km/h, 60 - 90km/h, 0 - 200km/h, itp..
Alarmy - kiedy skonifgurowane przez użytkownika limity są przekroczone.
Komunikat powitalny
Test Zegarów - przejechanie wskazówkmi licznika do końca skali po włączeniu zapłonu
Instalacja Plug & Play, nie trzeba modyfikować fabrycznego okablowania, ewentualnie tylko wystarczy wykonać zakodowanie licznika
Bezkonfiktowa współpraca z systemami samochodu
Możliwość akutalizacji oprogramowania za pomocą dołączonego kabla USB
Gwarancja 24 miesiące wraz z darmowymi aktualizacjami
Wersja roszerzona:
Obsługo do czterech zewnętrznych czujników pomiarowych
dwie termopary typu K do pomiaru temperatur np. EGT, paliwa, IAT, CHT (glowicy)
dwa czujnik z wyjsciem napięcowm np dla ciśnienia oleju, prędkości obrotowej turbiny, czujnika ciśnienia
istnieje możliwość obsługi również czujnika z wyjściem rezystancyjnym np w celu obsługi popularnych czujników ciśnienia oleju
zintegrowany przekaźnik do sterowania dowolnego obwodu w przyszłości
dodatkowa pamięć danych na pliki, rozbudowane bazę kodów błędów, dodatkowych grafik, logowania
logowanie w tle
gwarancja roszerzona do 36 miesięcy z darmowymi akutalizacjami
Wersja na zamówienie - możliwwe dodatkowe moduły np:
Wewnętrzy czujnik ciśnienia MAP do pamiaru doładowania do 3Bar i podciśnienia dolotu od ~0.15Bar (od 22inHg do 45psi doładowania)
interfejs bluetooth do logowania
szybki GPS z akutalizacją pozycji 10Hz
Inne funkcje do uzgodnienia np. Valentine 1, sterownie N75, sensor zawartośi etanolu w paliwie, szerokopasmowa sonda AFR wraz ze sterownikiem
tutaj strona tego pana
http://www.qmatis.com/pl/devices/menu-v ... -vfiz-audi
takiego typu mi sie osobiscie podoba lecz prawdopodobnie mozna montowac tylko w modelach od 2000r
VFIZ to mały komputer, umożliwiający monitorowanie ważnych parametrów na bieżącą, bezpośredniu na wyświetlaczu predkościomierza. Pozwalna również na odczytywanie i kasowanie kodów błędów DTC oraz informowanie o przekroczeniu limitów na skofigurowane przez użytkownika parametry.
Urządzenie mieści się za licznikiem i nie jest widoczne na zewnątrz. Instalacja jest prosta, należy tylko podłączyć dwie wtyczki i ewentulanie zmienić kodowanie/adaptację za pomocą kabla diagnostycznego aby włączyć obsługę systemu nawigacji lub telematik. Z tego powodu VFIZ nie może współdziałać z systemem Telematik ale one obecnie są rzadko spotykane. Na zamówienie możemy wykonać również wersją która współdziała z samochodem z systemem telematik.
Menu VFIZ aktywowane jest poprzez szybkie, podwójne naciśniecie klawiasz aktywacyjnego. W przypadku Audi klawiszem tym jest lewy klawisz na kierownicy wielofuncyjnej lub rolka na panelu nawigacji obok hamulca ręcznego. W przypadku samochodów bazujących na platformie Volkswagena klawiszem aktywacji jest klawisz RESET na prawej manetce, tej która normalnie obsługuje komputer spalania.
Jeśli ten klawisz naciśnie sie tylko raz to dziala on w sposób standardowy dlatego używanie Nawigacji, kierownicy wielofunkcyjnej lub manetki MFA nie zmienia się.
Interejs użytkownika może być przełączany pomiedzy Angielskim i jednym z: Polski, Niemiecki, Francuski, Portugalski.
Wyświetlanie wartości pomiarowych z grup pomiarowych steorwników odczytanych przez magistale OBD lub CAN-bus.
Obsługowane są obydwa protokoły KW1281 i KW2000/2089 poprzez k-linię and CAN-bus
Odczytywanie, dekodowanie oraz wyświetlanie kodów błędów DTC
Kasowanie kodów błędół - DTC
Rysowanie wykresów parametru wybranego przez użytkownika
Pomiar czasów przyśpieszeń np. 0 - 100 km/h, 0 - 96 km/h, 60 - 90km/h, 0 - 200km/h, itp..
Alarmy - kiedy skonifgurowane przez użytkownika limity są przekroczone.
Komunikat powitalny
Test Zegarów - przejechanie wskazówkmi licznika do końca skali po włączeniu zapłonu
Instalacja Plug & Play, nie trzeba modyfikować fabrycznego okablowania, ewentualnie tylko wystarczy wykonać zakodowanie licznika
Bezkonfiktowa współpraca z systemami samochodu
Możliwość akutalizacji oprogramowania za pomocą dołączonego kabla USB
Gwarancja 24 miesiące wraz z darmowymi aktualizacjami
Wersja roszerzona:
Obsługo do czterech zewnętrznych czujników pomiarowych
dwie termopary typu K do pomiaru temperatur np. EGT, paliwa, IAT, CHT (glowicy)
dwa czujnik z wyjsciem napięcowm np dla ciśnienia oleju, prędkości obrotowej turbiny, czujnika ciśnienia
istnieje możliwość obsługi również czujnika z wyjściem rezystancyjnym np w celu obsługi popularnych czujników ciśnienia oleju
zintegrowany przekaźnik do sterowania dowolnego obwodu w przyszłości
dodatkowa pamięć danych na pliki, rozbudowane bazę kodów błędów, dodatkowych grafik, logowania
logowanie w tle
gwarancja roszerzona do 36 miesięcy z darmowymi akutalizacjami
Wersja na zamówienie - możliwwe dodatkowe moduły np:
Wewnętrzy czujnik ciśnienia MAP do pamiaru doładowania do 3Bar i podciśnienia dolotu od ~0.15Bar (od 22inHg do 45psi doładowania)
interfejs bluetooth do logowania
szybki GPS z akutalizacją pozycji 10Hz
Inne funkcje do uzgodnienia np. Valentine 1, sterownie N75, sensor zawartośi etanolu w paliwie, szerokopasmowa sonda AFR wraz ze sterownikiem
tutaj strona tego pana
http://www.qmatis.com/pl/devices/menu-v ... -vfiz-audi