Strona 1 z 1
					
				[A6 C5]Sportowy filtr powietrza w 2.8 v30
				: 02 kwie 2008, 00:52
				autor: Robert
				reszta modyfikacji mojego auta
Proszę poprawnie nazywać tematy
			 
			
					
				
				: 02 kwie 2008, 12:20
				autor: Robert
				tak naprawde to niewiele silnk lepiej się wkręca na obroty i lepiej brzmi a kosztował całe 18f i jest dydykowany do tego silnika
			 
			
					
				
				: 02 kwie 2008, 18:24
				autor: Forum Audi A6 i A7
				censored pisze:Tak z ciekawosci , co ci dal ten filtr 

 
 Pewnie lepiej brzmi  :mrgreen:
 
			
					
				
				: 02 kwie 2008, 18:34
				autor: Martin
				Fajnie zasysa powietrze,jest taki specyficzny glos calkim calkiem.
Robi a co do loty to sorki ale jakos mi sie nie widzi :-P 
Ale to twoje auto i twoj pomysl,tak czy inaczej DOBRA ROBOTA
			 
			
					
				
				: 02 kwie 2008, 23:22
				autor: Doc
				Robert pisze:tak naprawde to niewiele silnk lepiej się wkręca na obroty i lepiej brzmi a kosztował całe 18f i jest dydykowany do tego silnika
Spadek mocy wykazany na hamowni o ok 4 km.
Byłem świadkiem, Passat B5 z silnikiem AWK.
Absolutnie odradzam. Poza hukiem zasysanego powietrza nie ma to sensu.
Fabryka - Audi VW idealnie zestroiła dolot wzgledem wylotu i nic sie tu nie poprawi filtrem.
Poza tym nie uchronisz auta od gorą;cego powietrza zasysanego, nawet tą; niby blaszką; z zestawu.
 
			
					
				
				: 03 kwie 2008, 00:05
				autor: Robert
				DOC prawie się z tobą; zgadzam a słyszałeś v6 na pełnym ogniu toooo jest coś dla tego dzwięku warto do 3500 tyś obr. ten silnik żyje hehe kocham ten ryk
			 
			
					
				
				: 05 kwie 2008, 09:58
				autor: Chester
				Doc pisze:Robert pisze:tak naprawde to niewiele silnk lepiej się wkręca na obroty i lepiej brzmi a kosztował całe 18f i jest dydykowany do tego silnika
Spadek mocy wykazany na hamowni o ok 4 km.
Byłem świadkiem, Passat B5 z silnikiem AWK.
Absolutnie odradzam. Poza hukiem zasysanego powietrza nie ma to sensu.
Fabryka - Audi VW idealnie zestroiła dolot wzgledem wylotu i nic sie tu nie poprawi filtrem.
Poza tym nie uchronisz auta od gorą;cego powietrza zasysanego, nawet tą; niby blaszką; z zestawu.
 
moze ten stozek byl zle zamontowany normalnie stozek pobiera wiecej powietrza do mieszanki paliwowej i poprawia moment obrotowy koledzy jezdza ze stozkami i sobie chwala i ten nie pwatarzalny dzwiek 

 
			
					
				
				: 06 kwie 2008, 14:31
				autor: Robert
				a no właśnie najpierw sprawdż a potem  8-)  8-)  8-)  8-)  pozdro kolego
			 
			
					
				
				: 07 kwie 2008, 00:08
				autor: Doc
				Nie zamierzam się sprzeczać, ale w takich autach jak Audi A6 dzięki stożkowi moc spada. Totalnie zła separacja zimnego powietrza i źle działają;ca przepływka, a czesto jej zgon, ale róbta co chceta 

 
			
					
				
				: 12 kwie 2008, 16:34
				autor: tapiranA6
				jaalozylem do swojej dolot ze strumienica i powiem szczesrze ze czuje wiekszy moment
			 
			
					
				
				: 05 cze 2008, 23:46
				autor: Przemo
				Robert pisze:DOC prawie się z tobą zgadzam a słyszałeś v6 na pełnym ogniu toooo jest coś dla tego dzwięku warto do 3500 tyś obr. ten silnik żyje hehe kocham ten ryk
                                                                                                                       Siem Robert,podoba mi z tym ,,ogniem,,ostatnio wlasnie objechalem -porszafke-!ale byla jazda....krecilem obroty do czerwonosci  100% adrenalina pura!
 
			
					
				
				: 06 cze 2008, 11:27
				autor: Robert
				eeee no super ja to ferrari sprowokowałem do zabawy ale szybko mi wyjaśnił hehe ale warto było pierwsze 100 m było moje  :lol:  :lol:  :lol: