Strona 1 z 2

[C5] Zmiana body na RS6.

: 29 lip 2014, 15:49
autor: Przemcioo
Witam, jeśli był już tutaj taki topic to proszę mnie do niego odesłać.
Co dokładnie jest mi potrzebne do zmiany? Zderzak przód, błotniki przód, progi, grill, zderzak tył + dyfuzor oraz tył błotniki - i tutaj jest pytanie. Czy można wspawać sam błotnik ? Jest pare aukcji gdzie można zakupić oryginalny z odpowiednim przetłoczeniem aniżeli rzeźbić to u blacharza i nie wiem jak by to wyszło.. Tylko czy wpsawanie tego byłoby bezpieczne? Nie chciałbym wstawić całej ćwiary tylko odpowiednio to przetłoczenie. Jeszcze jedno pytanie - Czy błotniki oraz zderzak tył od 4.2 jest już taki sam jak w Rs? Z góry sorki za troszkę pogmatwany temat.

: 08 sie 2014, 07:03
autor: maciek.bielsko
w RS są jeszcze inne zderzaki. Zwykła a6 4.2 nie ma przetłoczonych nadkoli, ma je dopiero S.

: 08 sie 2014, 08:24
autor: fresh2002
maciek.bielsko pisze:Zwykła a6 4.2 nie ma przetłoczonych nadkoli, ma je dopiero S.
A6 4.2 jest poszerzona tak samo jak S

: 08 sie 2014, 10:02
autor: bloku
Dokłądnie tak. A6 4,2 ma budę bliźniaczą do eSki poza detalami. Przedlifty nadal mają małe lusterko prawe, grill i klapa oraz lampy są jak w A6.

RS ma inne progi, zderzaki, wspomniane nadymane nadkola (względem A6 poniżej 4,2), reflektory przód, układ wydechowy i kilka innych detali.

Pytanie czy jest sens czy nie lepiej kupić A6 4,2 lub eSkę i na niech budować pakiet RSa - zdecydowanie łatwiej.

: 10 sie 2014, 15:54
autor: ziomek1
Sory że zmieniam temat.Bedą pasowały progi od RS do zwykłej A6 ? Z góry dzięki za odpowiedz

: 10 sie 2014, 20:56
autor: Mazdomania
ziomek1 pisze:Sory że zmieniam temat.Bedą pasowały progi od RS do zwykłej A6 ? Z góry dzięki za odpowiedz
Nie

: 16 sie 2014, 01:30
autor: ziomek1
a przerobi je żeby one w miarę wyglądały ?

: 20 sie 2014, 13:51
autor: Przemcioo
Tego właśnie nie wiem czy bym ogarnął kogoś, kto mi to odpowiednio wystruga.

S6 tj. te V8 jest super ale mam zamiar iść w moc i dlatego u mnie wybór pada na 2.7BiT ze względu na rozwojowość, a na RS6 mnie nie stać :P

Edit: Audi ma być poliftowe, czy kupiony błotnik od 4.2 czy RS6 podchodzi plug&play do wersji cywilnej?
Co do tyłu, kupując coś takiego x2 http://img08.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4520485988 musze wspawać całość, czy da się wyciąć jakoś nadkole?

Sorki za może i głupie pytania ale nie mam jeszcze pojęcia na taki temat.

: 20 sie 2014, 18:52
autor: CZIROKEZ
Da się wspawać samo przetłoczenie coś jak reperaturka błotnika :)

: 20 sie 2014, 21:15
autor: Przemcioo
CZIROKEZ, kurcze, to wtedy tragedii by nie było. :)

: 05 lis 2014, 00:40
autor: raggaman
CZIROKEZ pisze:Da się wspawać samo przetłoczenie coś jak reperaturka błotnika :)
Zapomnij. Błotniki przednie z S6/RS6 masz aluminiowe w przeciwieństwie do A6 ( przed i polift ) więc jak pospawa ? <figielek>

: 06 lis 2014, 12:10
autor: CZIROKEZ
raggaman pisze:
CZIROKEZ pisze:Da się wspawać samo przetłoczenie coś jak reperaturka błotnika :)
Zapomnij. Błotniki przednie z S6/RS6 masz aluminiowe w przeciwieństwie do A6 ( przed i polift ) więc jak pospawa ? <figielek>
A kto tu pisze o przednich skoro można by je przełożyć :shock:

: 06 lis 2014, 14:15
autor: Mazdomania
CZIROKEZ pisze:A kto tu pisze o przednich skoro można by je przełożyć :shock:
To kup przednie i zobaczysz, że w ogóle nie pasują <luzik>

: 06 lis 2014, 18:18
autor: raggaman
CZIROKEZ pisze:
raggaman pisze:
CZIROKEZ pisze:Da się wspawać samo przetłoczenie coś jak reperaturka błotnika :)
Zapomnij. Błotniki przednie z S6/RS6 masz aluminiowe w przeciwieństwie do A6 ( przed i polift ) więc jak pospawa ? <figielek>
A kto tu pisze o przednich skoro można by je przełożyć :shock:
No najpierw poczytaj sobie jakie są różnice między A6 a S6/RS6.............

: 06 lis 2014, 19:19
autor: CZIROKEZ
Mowa była o tyle.