Strona 1 z 2

tuning a6 c4 czy to bedzie pasowało

: 24 paź 2009, 11:21
autor: gregor10
Panowie mam a6 c4 awant chcem ją troszke przypucować mam taki pomysł: ładne alu 17,obnirzyć tylko pytanie lepiej o 30 czy 40 mm bo różne opinie słyszałem niechcem żeby była przesadnie twarda tylko delikatnie sztywniejsza w zakretach i wizualnie ładniejsza,xenonki,tłumik sportowy,gril chrom,nakładki na lusterka chrom,listwa na tylną klape jak w c5 chrom,ciemne szybki, niewiem co z relingami zrobić zdjąć czy też chromowane kupić.Ostatnio widziałem a6 c5 i miała nakładki na nadkola chromowane i powiem ciekawy efekt zastanawiam sie nad tym.Co o tym myślicie i jaki polecili byście wzór alu.pozdrawiam ;-)

: 24 paź 2009, 11:54
autor: zbys20
ja polecam zawieszenie Eibach -35
felgi takie jak ja mam :lol: Obrazek
ja osobiście nie zakładał bym grila w pełnym chromie
xenony, nakładki na lusterka, ciemne szybki jak najbardziej :lol:
tłumik sportowy nie koniecznie

: 24 paź 2009, 15:49
autor: elmi_k
z tego co napisales to wnioskuje, ze chcesz aby caly byl w chromie. wydaje mi sie ze bedzie przesadnie "wychromowany". nakladki bleee(jak juz to cale lusterka), nadkola tym bardziej...

: 28 paź 2009, 00:05
autor: Łukasz 32
A6 C4 nie nadaje sie do tunigu, zresztą jak kazde inne audi, jedynie dobre fele i gleba. Ewentualnie jakies dobre xenony i tylna blenda, ale to drogie rzeczy. Nigdy w życiu sportowego tlumika do C4, to jest limuzyna a nie Golf VR6, to by byla profanacja <smuty>

: 28 paź 2009, 14:56
autor: pedros
potwierdzam opinie ÂŁukasz32 :) jeśli tłumik sport to kup sobie e36 jakieś albo golfa albo szpachelcalibre :) rzędowe v5 tak ślicznie chodzi że zagłuszenie tego głośntym tlumikiem to grzech , można się ew pokłusić na jakaś ładną końcówkę wydechu która będzie spasowana ładnie z tyłem .

: 28 paź 2009, 15:24
autor: klax
Auto stawiasz na takich kółkach jak kolega pawlo5 > link .
Końcówka wydechu to wypolerowana dwururka.
Auto możesz wedle życzenia posadzić na glebę.
Relingi bezwzględnie zostawiasz na dachu. Zależnie od koloru nadwozia można je wypolerować.
Szyby można również przyciemnić.
No i nie przesadź z chromem, bo możesz uzyskać efekt odwrotny od zamierzonego.

I tak wygląda idealne c4, czyli prawie takie jak wyszło z fabryki. :)

: 01 lis 2009, 02:06
autor: Tomash_vel_Bobby
Kolega ÂŁukasz dobrze powiedział. A6 to nie Golf zeby go tuningowac, to limo ktore ma sie dostojnie toczyc po drodze a nie swiacic chromem jak psu jaja.

: 19 lis 2009, 18:03
autor: mastacrx
zbys20 pisze:ja polecam zawieszenie Eibach -35
felgi takie jak ja mam :lol: [url=http://images41.fotosik.pl/214/013246bdfbd1db27m.jpg]Obrazek[/URL]
ja osobiście nie zakładał bym grila w pełnym chromie
xenony, nakładki na lusterka, ciemne szybki jak najbardziej :lol:
tłumik sportowy nie koniecznie
co to za model felg?

: 20 lis 2009, 09:34
autor: piatek
gregor10, zerknij do mnie zobacz na fele i co zrobiłem z relingami, jest tam wszystko opisane

: 07 gru 2009, 02:13
autor: gumisv6
rób co chcesz ale zdecydowanie odradzam te chrom nadkola :)

: 07 gru 2009, 14:03
autor: PrZeMo_A6
gregor10,
Witam!
Co do tych nakładek na nadkola chrom - znajomy ma na Audi 100/C4 takie, i powiem że to zależy od koloru pojazdu i odpowiednio dobranych alufelg ;-)

Pozdrawiam! 8-)

: 07 gru 2009, 16:31
autor: artur v6
Rozumiem lusterka w chromie grill ale nadkola to już za bogato i może wyjść niechciany efekt moja tak wygląda może coś podpatrzysz pozdrawiam

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10856550

: 07 gru 2009, 17:53
autor: grzesiek_wroc
Myślę że najlepiej będzie wyglądać jak gleba będzie tylko o 30mm do tego ładny 17'' felunek, chrom lusterka, relingi i listwa na tylną klapę, do tego xenony i ciemne szybki. Wydaje mi się że po tym będzie wyglądać zaj... i sam dojdziesz do wniosku że będzie tego za dużo z tym grilem i nakładkami w chromie.

: 07 gru 2009, 18:22
autor: Dawidows89
fakt, nakładki na nadkola nie pasują dla takiego auta, a o jakiej listwie mówicie na tylną klapę ?

: 07 gru 2009, 21:04
autor: grzesiek_wroc
Dawidows89, o chromowanej listwie znajdującej się u dołu klapy bagażnika występującej w modelu C5