Strona 1 z 1
					
				[A6 C5 avant] Zmiana lusterek przed lifetem na po lifcie
				: 24 sie 2009, 01:31
				autor: AdrianRS
				witam
z wyszukiwarki korzystac nie umiem tej na forum i jest ona nie dokladna wiec zakladam temat nowy i prosze go nie wyzucac do kosza jak ostatni na ktory odp nie uzyskalem i tak;/ 

!!!!!.
Mam pytanie:
Mam przedliftowe lusterka,czy te po lifcie sa identyczne tylko prawe jest dluzsze 

.Chce zalozyc sobie po liftowe lusterko prawe i do tego nakladki IN-PRO.Czy jesli lusterko to poliftowe bedzie innego koloru to bedzie to widac jak naloze nakladke 

.Czy podobne bez problemowo el regulacje lusterka 

:).
Czy nakladki INPRO zastepuja oryginalna obudowe lusterka czy sa nakladane dodatkowo na lusterko jak te nakladki za kilka zlotych 

.
Czekam na odp
pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: 24 sie 2009, 23:33
				autor: AdrianRS
				panowie a co powiecie na pomalowanie lusterek na kolor aluminium by byly takie jak w RS 6 

,bo nakladki inpro daja efekt chromu a mi sie to nie podoba wole tak jak ma RS6 aliminiowe lusterka taki macik :D.
pytanie czy to wiocha z tego nie wyjdzie,co mysliscie,ktos tak juz malował 

:).Zapodajcie foto
 
			 
			
					
				
				: 24 sie 2009, 23:48
				autor: Buczek
				Moim zdaniem wyjdzie wiocha. Chcesz farbą uzyskać efekt matowego aluminium, bo chrom z IN-PRO Ci się nie podoba - sam sobie odpowiedz na to pytanie. Jak chcesz mieć porządnie to kup oryginały S6, a jak chcesz zrobić tanim kosztem, to sobie odpuść, bo skończysz jak panowie w maluchach z lusterkamie M3-look przerobionymi z Warszawy M20.
			 
			
					
				
				: 31 gru 2009, 02:23
				autor: szebart
				lusterka przed i poliftowe roznia się kształtem szkła i obudowy. Różnica niewielka - poliftowe wydają się bardziej, rzekłbym, "sportowe" - są ładniejsze. U siebie wymieniłem obie strony. koszt 400zł + 100 malowanie obu.
			 
			
					
				
				: 08 sty 2010, 01:16
				autor: MichałGdy
				no i prawe poliftowe jest wieksze od przedliftowego
			 
			
					
				
				: 02 lis 2010, 09:47
				autor: Lukash
				ja do swojego autka zamierzam kupić chromowane obudowy na lusterka IN PRO. widziałem już kilka razy tak zrobione i moim skromnym zdaniem wygląda to fajnie. ale jeszcze lepiej by to wyglądało gdybym zmienił prawe lusterko na pełnowymiarowe,ale żona się pewnie napuszy  

  prawe lusterko od anglika powinno chyba pasować.
 
			 
			
					
				
				: 02 lis 2010, 11:45
				autor: Forum Audi A6 .
				Lukash, powinno pasowac ale wtedy nei wiem czy znajdziesz in.pro z oboma lustrami duzymi przed liftem.a poliftowe maja inne szkal wiec znowu problem.
			 
			
					
				
				: 08 lis 2010, 16:08
				autor: Lukash
				gembas pisze:Znajdziesz ,numer in pro przed liftem,oba lusterka takiej samej wielkosci 5146 po lifcie 5147
dzięki stary. zachowam se tą wiadomość by potem nie szukać. teraz jedynie zostaje mi żonę przekonać <-- czyli łapówka  :-P
 
			 
			
					
				
				: 09 lis 2010, 15:16
				autor: kanurwa
				Sorki ze podpinam sie do tego tematu ale czy mozliwy jest taki myk z lusterkami w A6C6 z przedliftowych na poliftowe z migaczami?
			 
			
					
				
				: 12 paź 2011, 13:33
				autor: photokom
				Podepnę się do tematu. Mam okazję zakupić komplet lusterek poliftowych w dobrej cenie - niestety od anglika. 
Jak wiadomo mają one inne kąty ustawienia obudowy (i wkładu) i nie nadają się do założenia w takim stanie.
 
I tu pytanie - czy kąt ustawienia lusterek wynika z kształtu części ruchomej (obudowy) czy części nieruchomej (przykręcanej do drzwi)? 
I drugie pytanie - czy zawias w lusterku przedliftowym i poliftowym jest taki sam - tzn czy bez problemów da się przełożyć część ruchomą z poliftowego do części nieruchomej z przedliftowego? 
Mam taki pomysł, żeby zrobić swego rodzaju hybrydę. Oczywiście przy założeniu, że kąt ustawienia lusterek wynika z kształtu części nieruchomej a części ruchome są identyczne w angliku i europejczyku.
			 
			
					
				
				: 12 paź 2011, 18:57
				autor: photokom
				Chyba niezbyt precyzyjnie napisałem o co mi chodzi. 
Jako część ruchomą miałem na myśli całość od zawiasa na zewnątrz (obudowa ze stelażem, silnikami sterującymi wkładem itp), natomiast jako część nieruchomą miałem na myśli wszystko to co od zawiasa w stronę drzwi (trójką z zawiasem). Mam na myśli zawias, na którym lusterko składa się w stronę szyby.
Wiem, że lusterka od anglika ma taki sam kształt, ale różni się kątem na tym właśnie przegubie (lub sam stelaż jest "wygięty". I chodzi o to, czy da radę założyć część ruchoma lustra z anglika po lifcie na zawias (część nieruchomą) od przedliftowego europejczyka? I czy kąt ustawienia lusterka wynika z kształtu tej części nieruchomej, czy ze stelaża lub obudowy w części ruchomej?
			 
			
					
				
				: 12 paź 2011, 19:58
				autor: photokom
				Dzięki wielkie. W takim razie spróbuję sie pobawić i oczywiście dam znać jak to wygląda 

Jeszcze pytanie od wkłady fotochromatyczne do lusterek po lifcie. Czy pasują z jakiś innych modeli? Czy tylko takie od A6 poliftowych? A może od C6? Szukałem na allegro, ale nie znalazłem dedykowanych do poliftowego C5.
 
			 
			
					
				
				: 31 paź 2011, 12:31
				autor: Lukash
				jeżeli chodzi o zmianę lusterek na chrom in-pro to ostatnio myślałem by kupić folię do oklejania samochodów w kolorze chrom mat i pyknąć se lusterka bo do zmiany obudów nie doszło.
co o tym sądzicie 

 
			 
			
					
				
				: 31 paź 2011, 19:53
				autor: Lukash
				a możesz jakąś fotkę podrzucić 

 taką by było dobrze widać. i ewentualnie link gdzie kupiłeś.
 
			 
			
					
				
				: 01 lis 2011, 21:20
				autor: Lukash
				kur...cze ale i tak najfajniej to wygląda gdy oba lusterka są tej samej wielkości i jeszcze relingi chromowane. super. zupełnie inne auto.
ale ja tez tak pyknę.