A ja mam autko prawie na samej glebie i non stop zadzieram podwoziem albo zderzaczkiem gdziekolwiek... ale jest warto - non stop ktoś się na mnie patrzy jak jadę i autko naprawdę nieźle się prezentuje

Odległość opony od rantu błotnika jedynie "na palec" - więcej nie wejdzie
Co do właściwości jezdnych to totalna rewelacja.
Nie ma porównania na wejściu w zakręt - ciśniesz but i nic się nie dzieje - żadnych niekontrolowanych akcji

ÂŻadnego bujania - no problemo

Moim poprzednim samochodem nigdy, ale to prze nigdy bym nie wszedł z takimi prędkościami w zakręty, a tutaj - no problemo, zero stresa
Skok mojego zawieszenia to jakieś 2cm

Takie twarde jest, ale troszke komfortu daje
Największym problemem jednak są wszędobylskie koleiny i dziurawe drogi
U nas generalnie nie ma mowy o komforcie w samochodzie, bo dziury i koleiny na drogach to czyste nieporozumienie i zawieszenie dostaje po dupie jak nigdzie indziej w Europie
Nie pytajcie, co to za zawieszenie u mnie jest wmontowane, bo nie wiem - z takim już kupiłem samochód
Moja opinia generalnie jest taka:
Warto obniżyć, bo dodaje uroku a i bezpieczeństwa też
Obiżaj furę śmiało i nie czytaj tych bzdur o tym, że tracisz na komforcie.
W takich przypadkach nie można mówić o komforcie, jeżeli decydujesz się na obniżaną zawieche...
Jeżeli mogę doradzić, to kup coś z gwintowanym skokiem - w zime nie dasz rady poruszać się po naszych drogach

a i w każdym momencie możesz się dżwignąć wyżej, lub niżej
Powodzenia w doborze zawiechy
Raffaell
Jak chcesz, to podskocz w czwartek na Spot pod GO-SPORT w Katowicach to możesz kuknąć na moją zawiechę

...chyba, że dalej siedzisz w Irlandii

Pozdro,