Strona 1 z 2
Chips 3.0 TFSI CGXB
: 11 gru 2019, 20:26
autor: petrolhead47
Witam, zamierzam zarówno sobie jak i autku zrobić prezent pod choinkę, a mianowicie mam zamiar zrobić stage 1 w A6 3.0T.
Kogo polecacie na Dolnymslasku. Potrzebuje sprawdzonego tunera,który ma wiedzę i pojęcie na temat tego specyficznego silnika.
Ktoś może poledzic kogoś sprawdzonego

?
: 11 gru 2019, 21:01
autor: Zbichu
Nie polecę Ci konkretnego zakładu, ale zapewniam Cię, że ten silnik i jego sterownik nie jest szczególnie specyficzny. Wręcz przeciwnie, jest łatwy i prosty w modyfikacji i zupełnie niepojęte jest dla mnie jak ludzie dają się naciągać na taką kasę przy modzeniu.
: 12 gru 2019, 13:47
autor: petrolhead47
Zbichu pisze:Nie polecę Ci konkretnego zakładu, ale zapewniam Cię, że ten silnik i jego sterownik nie jest szczególnie specyficzny. Wręcz przeciwnie, jest łatwy i prosty w modyfikacji i zupełnie niepojęte jest dla mnie jak ludzie dają się naciągać na taką kasę przy modzeniu.
Specyficzny mailem na myśli chociażby wysokie EGT, Nie każdy o tym pamięta, a dokladajac koksu EGT jest jeszcze wyższe i jak ktoś zapomni ustawić odpowiednio map EGT i paliwa głowica leci na 100% A tego bym nie chciał. Stąd moje pytanie odnośnie kogoś sprawdzonego na Dolnymslasku. Niektórzy nie wiedzą już ile brać, a do gregora mam kawałek tym bardziej teraz święta to nie mam jak zorganizować sobie czas wolny na taki trip. Jak ktoś robił ten motor na terenie dolnegoslaska to bardzo proszę o namiar i opinie:)
: 12 gru 2019, 14:52
autor: Quash
ECU-PROJECT we Wrocławiu.
: 12 gru 2019, 16:07
autor: Zbichu
petrolhead47 pisze:
Specyficzny mailem na myśli chociażby wysokie EGT, Nie każdy o tym pamięta, a dokladajac koksu EGT jest jeszcze wyższe i jak ktoś zapomni ustawić odpowiednio map EGT i paliwa głowica leci na 100%...
Właśnie o to chodzi, żeby map EGT nie ruszać, bo to one zapewniają ochronę podzespołów. W tych silnikach nawet bez modyfikacji dobija się do 1000 stopni Celsjusza w wydechu, a co dopiero po modach. Takie stage 2 latem to żywy ogień (mam na myśli realną temperaturę ), a jak zlogujesz EGT jest wszystko OK. Tylko dlaczego po pół roku jazdy z bananem na twarzy trzeba wymieniać katalizatory

: 12 gru 2019, 16:50
autor: petrolhead47
Quash pisze:ECU-PROJECT we Wrocławiu.
O tej firmie slyszałem dość sporo negatywnych opinii także odpuściłem temat + ceny za ich usługi są wysokie
Zbichu pisze:pół roku jazdy z bananem na twarzy trzeba wymieniać katalizatory
oby tylko katalizatory to jeszcze ok. Tutaj był nawet temat, a na audizine jest ich dość sporo jak w ten sposób lecą głowice, a w najgorszych przypadkach silniki.
: 12 gru 2019, 16:57
autor: Zbichu
Katalizatory są najsłabszym ogniwem i zostały niefortunnie umieszczone. Na szczęście inne podzespoły są całkiem mocne. Jednak nie ma co ukrywać, że takie stage 2 to jest piec poza zakresem wytrzymałości, a to że tak stosunkowo niewiele ich się sypie zawdzięczać można tylko wytrzymałości komponentów. Żeby otrzymać odpowiednie parametry, których klientela oczekuje trzeba oszukać ECU i wszystko pracuje poza bezpiecznymi parametrami temperaturowymi.
: 12 gru 2019, 17:52
autor: damos
petrolhead47, słyszałem pozytywne opinie o vagtune, alke sam nigdy u nich nie byłem. ECU-Project nie dał rady wgrać softu do mojego sterownika (nie ten Simos)
Zbichu pisze:Tylko dlaczego po pół roku jazdy z bananem na twarzy trzeba wymieniać katalizatory
U mnie po 2 latach katalizatory nadal całe

jednak:
1 - spalanie wzrosło po chipsie, podobno dlatego iż dawkowanie paliwa jest większe, aby obniżyć EGT
2 - nie jeżdżę autostradą z pedałem w podłodze przez długi czas - to zabije katy nawet przy bezpiecznym setupie (z resztą - z pedałem w podłodze da się tylko jakieś 10-15 sekund - później jest już za szybko w SPAM do innych pojazdów

)
3 - mam fabryczny hak - więc i fabryczny układ chłodzenia jest wydajniejszy
A ten silnik faktycznie generuje
ogromne ilości ciepła... :shock:
: 12 gru 2019, 20:47
autor: petrolhead47
Ok temperatura temperaturą, a oprócz ecu projecta znacie kogoś jeszcze?
: 12 gru 2019, 21:19
autor: Quash
Ja jeżdżę na stage 2 ponad 4 lata i 100tyś kilometrów i ( za wyjątkiem katalizatorów ) nie dzieje się nic - to w temacie wytrzymałości tych silników. W ECU-PROJECT kiedyś robiłem inny samochód i absolutnie tylko dobre słowo mogę o nich powiedzieć, jest jeszcze we Wrocku BMG ale osobiście nie miałem styczności a jak masz takie wątpliwości to podjedź do Katowic gdzie masz Dynosoft.
: 13 gru 2019, 10:36
autor: damos
petrolhead47 pisze:a oprócz ecu projecta znacie kogoś jeszcze?
Podałem Ci innego tunera

Podobno niezły.
: 13 gru 2019, 12:58
autor: petrolhead47
damos pisze:petrolhead47 pisze:a oprócz ecu projecta znacie kogoś jeszcze?
Podałem Ci innego tunera

Podobno niezły.
I raczej z niego skorzystam, myalalem, że są tu ludzie, którzy korzystali z usług tunerow,.którzy są dobrzy sprawdzeni, wiedza co robią i można to śmiało polecić. Demos jak narazie mam tylko twoja opinie na temat VAGTune
: 19 gru 2019, 15:38
autor: -AnioŁ-
Ja Ci mogę śmiało polecić Gregor10. Może i masz trochę podlotu ale warto. Teraz mam stage3 własnie od niego i auto jak do tej pory lata bez problemów
: 19 gru 2019, 16:51
autor: mat1324
Ile wyciągnał przy stage3?
: 19 gru 2019, 18:41
autor: Zbichu