MISIEK_A6 pisze:ReVtDI, jak najbardziej
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
kolega Murzyn z Audi A4 1,9TDI własnie ma tak podrasowana swoją niunie... Jechałem osobiście z nim tą furką

MEGA

Większa turbinka, wtryski, pożądny chip-tuning oraz druga chłodnica no i nowy dolot i mega wypas!
kolega murzyn ma PD-ka wiec to troche inna bajka i duzo latwiej
co do tematu to :
-podstawa to sprawdzic stan pompy jezeli ona bedzie slaba to nie ma sensu sie wogole co bawic
-fmic od 700 do 2000zl
-hybryda turbo gt18/22 od karambola(przy tej mocy napewno trzeba bedzie wygerulowac sztange i pogrzebac cos przy ogranicznikach bo turbawka nie bedzie dmuchac od 2 tys obr i stracisz duzo na dole) lub turbo od silnika BRD z 2.0 TDI ok.2tys zl
- kolektor od AWX + przejscia od 100 do 500zl
-wtryski 230 z cisnieniem ustawionym na 220/300 od cowboya 1500zl
-przerobiona pompa na 11 ok 1 tys
zmiana przeniesienia napedu:
-wsadzenie jednomasu + sprzeglo od vr6 ( jednomas od poprzecznie ustawionych zertorow , lozysko wyciskowe zostaje chyba to co jest w AFN , tarcza VR6 albo G60 228 mm 28 zębów, śruby do mocowania zamachu do wału korbowego (inne jak w AFN) i śrubki do mocowania docisku do koła zamachowego , podstawa dobrze przetoczyc zamach ... brzmi to strasznie ale idzie sie zamknac w 1tys polskich PLN :lol: )
- nie wiem czy mapsensor ogarnie cisnienie z turbo jesli nie to musisz wymienic mapsensor i kompa bo inaczej bedzie wszystko swirowac. napewno doladowanie bedzie jakies 1,7 bara wiec moze byc ciezko koszt od 800zl do 2 tys)
-no i dobrze zrobiony program jakies 1500zl
-seryjny wydech moze nie dac rady (oczywiscie o wywaleniu kata i egr nie musze wspominac :mrgreen: )
wszystko sie da :mrgreen:
i tego setupu dobry tuner powinien wyciagnac miedzy 200 a 220 PS i jakies 430 do 480 Nm
kapcie musial bys zalozyc na przod 255 choc i tak bys nie mial trakcji do 3 biegu wlacznie
przydalo by sie zmienic pompe oleju
inny dol silnika