[All] Mapy fabryczne czyli co było gmerane?
: 03 maja 2009, 18:29
Witajcie,
Dziś rano okazało się, że w mojej niuni już ktoś gmerał i ma coś wgrane...
Nie daje mi to spokoju
W związku z tym nachodzą mnie następujące pytania:
1. Jak rozpoznać, czy mapa była modyfikowana?
2. Czy można wrócić do map fabrycznych - na zasadzie "przywróć ustawienia fabryczne"?
3. Co podlega modyfikacji podczas tuningu? Jakie nastawy i czego? (Czy tylko ciśnienie ładowania turbiny?)
Wkurza mnie, że muszę sprzątać po poprzednim właścicielu! <niewiem> <smuty>
Teraz będzie OT
A gdybym tak - dajmy na to (zupełnie hipotetycznie :-D ) - nie trafił na to forum :lol: , nie zaopatrzył się w VAG-COM i nie uzyskiwał super pomocy od innych użytkowników (Piotruś
), to tylko kląć, psioczyć na "te beznadziejne 2.5 TDI" i odbijać się od jednego "mechanika" do drugiego "fachowca" lub zostawiać grubą kasę w ASO (co też nie zawsze jest gwarancją sukcesu)!
Dobrze ktoś napisał, że największy problem w Audi to jego poprzedni właściciel!
Ech... ale mi się zebrało... <smuty>
Dziś rano okazało się, że w mojej niuni już ktoś gmerał i ma coś wgrane...
Nie daje mi to spokoju

W związku z tym nachodzą mnie następujące pytania:
1. Jak rozpoznać, czy mapa była modyfikowana?
2. Czy można wrócić do map fabrycznych - na zasadzie "przywróć ustawienia fabryczne"?
3. Co podlega modyfikacji podczas tuningu? Jakie nastawy i czego? (Czy tylko ciśnienie ładowania turbiny?)
Wkurza mnie, że muszę sprzątać po poprzednim właścicielu! <niewiem> <smuty>
Teraz będzie OT

A gdybym tak - dajmy na to (zupełnie hipotetycznie :-D ) - nie trafił na to forum :lol: , nie zaopatrzył się w VAG-COM i nie uzyskiwał super pomocy od innych użytkowników (Piotruś

Dobrze ktoś napisał, że największy problem w Audi to jego poprzedni właściciel!
Ech... ale mi się zebrało... <smuty>