[A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2
: 12 paź 2018, 19:22
Witam! Chciałbym zrobić program do 300km ale przed tym chciałbym zmienić parę części. Chciałbym kupić wtryski, intercooler od 3.0 BiTurbo coś jeszcze by można było wymienić na mocniejsze?
Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.VAGPatrick pisze:Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.
skrzynia może nie wytrzymać - zbyt duży Nm. chciałeś mieć "pocisk" trza było zakupić chociaż 3.0TFSIwawe pisze:Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.VAGPatrick pisze:Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.
Nie warto inwestować w ten silnik aby miał więcej mocy. Wrzucisz pare tysiaków jakieś Turbo będzie 20-30ps więcej. IC wiekszy bo ten z BiTdi zbyt mały to kolejne 3 tysiaki. I to wszystko aby mieć te pare koni więcej. I oczywiście na koniec zostaje temat skrzyni która nie lubi dużych mocy i momentu.wawe pisze:Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.VAGPatrick pisze:Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.
Benzyna odpada ze względów na spalanie ...... i wcale chyba tak nie odstaje diesel od benzyny?yarowsc pisze:skrzynia może nie wytrzymać - zbyt duży Nm. chciałeś mieć "pocisk" trza było zakupić chociaż 3.0TFSIwawe pisze:Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.VAGPatrick pisze:Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.
Masz rację trzeba się oswoić tragedii nie ma, ogólnie to zapier.... dobrze ale zawsze po jakimś czasie jest małoVAGPatrick pisze:Nie warto inwestować w ten silnik aby miał więcej mocy. Wrzucisz pare tysiaków jakieś Turbo będzie 20-30ps więcej. IC wiekszy bo ten z BiTdi zbyt mały to kolejne 3 tysiaki. I to wszystko aby mieć te pare koni więcej. I oczywiście na koniec zostaje temat skrzyni która nie lubi dużych mocy i momentu.wawe pisze:Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.VAGPatrick pisze:Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.
Więc moje zdanie jest proste. To co masz jest najlepsze dla twojego silnika i nie warto grzebać dalej.
Zrobi to każdy poważniejszy tuner, bo każdy z nich posiada pewnie Magpro, którym robisz to po OBD. Obróbka samego wsadu to rzecz łatwiejsza niż mod sterownika silnika. Zadzwoń, zapytaj się o szczegóły i przede wszystkim o cenę. Nie łudź się, że tam gdzie drożej to lepiej. To możesz jedynie ustalić rozmową o szczegółach.freddie pisze:koledzy gdzie mogę wgrać program do stronica co by ciśnienie zwiększył w skrzyni