Strona 1 z 2

[A6 C7 TDI] BiTDI 313 - Chiptuning

: 29 maja 2018, 20:51
autor: furiozz
Hej ,

chciałem się zorientować gdzie w okolicach krakowa (+200km) mogę zrobić dobry program ? Zależy mi na ładnym rozwijaniu mocy w użytecznym jej zakresie 1.7-4k RPM bez gór i dolin . Nie wiem ile TIPTRONIC wytrzymuje momentu , ale chciałbym gdzies dobić do 770-800 NM.

Dzwoniłem dzisiaj do Gregora ale nie udało się dodzwonić . Dodatkowo chciałem zapytać czy jest sens zmieniać odrazu IC na większy ? Nie planuje więcej modów poza STAGE1 .

Gwarancja kończy się w sierpniu więc pewnie wtedy chciałbym też wymienić olej w skrzyni , moze jest szansa połączyć zabieg z wymianą ?

Pozdrawiam !

: 30 maja 2018, 08:08
autor: VAGPatrick
Polecam ci zmienić IC ale na firmowy wagnera. Nie jakieś chinskie badziewie. Ostatnio robiliśmy SQ5 STAGE2 z ic wagnera 405km 782nm.

: 18 wrz 2018, 19:30
autor: furiozz
Hej , macie jakąs stronkę ? Jaki koszt u Was takiej operacji z wymianą IC ?

[ Dodano: 2018-09-18, 19:30 ]
Hej odgrzewam temat , dostałem info od Gregor10 że zmiana IC nie jest konieczna , jedyne spadki mocy (dodatkowo niezauważalne) można doświadczyć w upalne dni i to przy ostrej jeździe.

Nie wiem czy warto inwestować 3600 zł w IC jak stockowy uciągnie.

: 20 wrz 2018, 22:26
autor: VAGPatrick
Na seryjnym IC maksymalnie 360-365km żeby to miało ręce i nogi.
Jak chcesz więcej to IC musisz zmienić. Wysoka temperatura nikomu nie służy.

: 29 sty 2020, 18:54
autor: Duli_xxxx
Na seryjnych gratach mi wyszło 390KM i 730Nm - różnica bardzo odczuwalna

: 29 sty 2020, 23:47
autor: Dani0
Zakładaj cooler bo ugotujesz ten silnik
Na seryjnym przy rozpędzaniu 0-200 przy 5 stopniach na zewnątrz miałem 45 na coolerze więc tragedia.

Nie rozumie tunerów ktĂ´rzy mówią że seryjny daje radę. No chyba że cały czas polewasz go wodą

Seryjny to daje rade jak ktoś go włoży do 2.0 fdi

: 31 sty 2020, 23:21
autor: Duli_xxxx
Chyba już ugotowałem. Po 2 tygodniach od wirusa chyba padła uszczelka pod głowicą bo wywala płyn krokiem jak się da po garach

: 01 lut 2020, 13:24
autor: 130TDI
Niezły ten Twój tuner, widać, że stawia tylko na cyferki by połechtać ego klienta, a nie bezawaryjność zestawu. <figielek>

: 01 lut 2020, 14:45
autor: Duli_xxxx
130TDI pisze:Niezły ten Twój tuner, widać, że stawia tylko na cyferki by połechtać ego klienta, a nie bezawaryjność zestawu. <figielek>
Być może masz rację Ale to tylko gdybanie. Być może bez programu również by padła uszczelka. Poza tym wiele ich ma podobne parametry lub nawet znacznie większe szczególnie Nm i jeżdżą. Żaden problem wrócić do serii tylko czy jest sens

: 01 lut 2020, 16:55
autor: Dani0
Naprawiaj uszczelki i dalej ogień na tłoki. Seria nie ma sensu w tym aucie kiepsko to jedzie

: 01 lut 2020, 20:54
autor: Duli_xxxx
Dani0 pisze:Naprawiaj uszczelki i dalej ogień na tłoki. Seria nie ma sensu w tym aucie kiepsko to jedzie
Przestaje rozumieć Twoje wypowiedzi. Sam masz program A się wypowiadasz jakbyś się śmiał z tego że mam podniesioną moc. Widzę że masz podobne parametry mocy. Tak czy inaczej jak go naprawie wracam do serii choć nie chętnie. Miałem z 8 aut chipowanych i nic się nie działo. Na pewno mogę się zgodzić z tym że w tym aucie tej mocy nie czuć

: 02 lut 2020, 02:12
autor: Dani0
Duli_xxxx,
Nic się nie naśmiewam sory jak tak to odebrałes

Ja zrobiłem program bo seria w tym aucie jest wg. Mnie słaba
I każdemu polecam bo auto jest żywsze

Byłem zdziwiony że w tym silniku idą uszczelki gosciu mi powiedział słuchaj robimy max 890 EGR rozsądnie bo tak czy siak przy 150.padna ci usczelki nawet w serii , i tyle

: 04 lut 2020, 19:57
autor: ozi_dafit
U mojego mechanika co jakiś czas pojawia się 3.0tdi na uszczelkę pod głowicą, nie ma znaczenia czy seria czy nie. Taka przypadłość tych silników ...zupełnie jak z rozrządem. Jak jest EGT na odpowiednim poziomie to bedzie jezdzic i jezdzic.
Ja u siebie mam 409@780NM przy seryjnym DPFie i FMIC Wagner, mozna zrobic wiekszy moment z 30, 40Nm ale silnik wtedy generuje duzo szybciej EGT blisko maxymalnej wartosci dlatego jest zrobiony mniejszy zeby moc smialo smigac po autostradach w ok predkosci max auta.

: 05 lut 2020, 22:33
autor: Dani0
Akurat EGT nie limituje momentu obrotowego bo największy jest w dieslu jest w średnim zakresie obrotów.

Na jakiej hamowni był robiony pomiar
Maha ,v-tech , dynoprojekt?

: 06 lut 2020, 17:54
autor: ozi_dafit
No nie do końca masz rację z tym stwierdzeniem o egt i momencie w bitdi, ja Ci teraz tego fachowo dokladnie nie wytlumacze bo nie mam takiej wiedzy ale jak bede za niedlugo robil korekte softu w ECU i TCU to dopytam co jak i dlaczegi i wtedy tutaj napisze.
hmm a ile masz obrotów w BiTDI przy np 220km/h na 8 biegu? Czy nie te właśnie "srednie obroty" jak to nazwałeś? :p :p
ostatnie moje pomiary byly na obciazeniowej dynoprojekt