Strona 1 z 1

[S6 C5] Doładowanie 4.2 v8 w s6 c5 Avant

: 13 cze 2017, 03:59
autor: Sibulos6
Witam. Dysponuję bardzo rozbudowaną myślą odnośnie doładowania silnika v8 4.2 w s6 c5 avant quattro . <wysmiewacz>
Czy ktoś kiedyś próbował, bądź udało mu się to osiągnąć?
1. Czy lepszym wyborem będzie turbo? I na jakich konkretnie podzespołach?(może instalacja biturbo z silnika 2.7T by podpasowała? :shock: )
2. Czy jednak może kompresor był by lepszym pomysłem? (100% tańszy)
3. Czy odpuścić sobie takie plany? Dodam, ze jest to poważna myśl. Dzięki wszystkim za odpowiedz!

: 13 cze 2017, 09:21
autor: Pioter211
Napisz do Jarek-LT on się bawił w doładowanie V6. Chłopak ma sporo wiedzy.

: 13 cze 2017, 22:10
autor: marcin85
znajomy po przemysleniu wszystkich za i przeciw idzie w wielkie single turbo za pare miesiecy bedzie mial

: 14 cze 2017, 11:50
autor: Sibulos6
marcin85 pisze:znajomy po przemysleniu wszystkich za i przeciw idzie w wielkie single turbo za pare miesiecy bedzie mial
Ja to u niego wygląda z kosztami?

: 14 cze 2017, 13:23
autor: Pioter211
Ciekaw jestem gdzie on zmieści to wielkie turbo :> Zbyt wiele miejsca obok silnika nie ma. Łatwiej byłoby zmieścić kompresor.

: 14 cze 2017, 21:29
autor: marcin85
ok 25tys a gdzie to nie wiem ale jak cos bede wiedzial to sie podziele info

: 18 cze 2017, 05:33
autor: Sibulos6
Pioter211 pisze:Ciekaw jestem gdzie on zmieści to wielkie turbo :> Zbyt wiele miejsca obok silnika nie ma. Łatwiej byłoby zmieścić kompresor.
Kompresor umieszczony centralnie wcale nie był by głupim pomysłem, ale nie ma to jak wielkie nic, a po sekundzie wielkie łooo jak to się ma w przypadku turbo :D

: 18 cze 2017, 10:36
autor: Pioter211
Kompresor wstawiasz w miejsce dotychczasowego kolektora dolotowego. Pewnie trzeba by było trochę przerobić maskę. Ale to wszystko było fajnie opisane przez Jarek-LT w tym dziale. Tylko że on wstawiał do V6. Chyba że zrobić turbo na wzór RS6.

: 18 cze 2017, 16:06
autor: Piotrek_85
Jeśli nie chcesz topic bezsensownie pieniędzy.......sprzedaj S6, które faktycznie w serii "nie jedzie" , doloz tę kasę co chciałbyś wydać na mod i kup poprostu RS6.......i dopiero teraz zaczyna się potencjał na podnoszenie mocy i to niedużym kosztem, bo całą instalke doladowania już masz....wystarczy zmiana programu i masz 500 KM. Nie wiem czy tak latwo uzyskasz tą moc w S6.

: 18 cze 2017, 19:30
autor: Jarek-LT
Mój projekt V6 KOMPRESOR jest już w innej budzie A6C5 sedana którą kupiłem na projekt V8. Okazało się , że cały OKAZ jest w dużo lepszym stanie jak mój AVANT i żonie lepiej odpowiada i pasuje.

Z tego względu do budy AVANT A6 C5 jest montowany PROJEKT KOMPRESOR V8.
Wspomnę , że silnik jednak FSI - najmocniejszy 450KM.
Po SWAPIE dokładam oczywiście kompresor i projekt chciał bym zamknąć siudemka z przodu.

Czy uda się - zobaczymy. 600+ będzie napewno. Projekt KOMPRESOR to poprostu inna kategoria jeżdżenia i przyśpieszania nieporównywalna do wolnossaka.

TUTAJ dowód, że jest to osiągalne jednak za ułamek ceny APR.

https://www.goapr.com/products/stage3plus_b7_rs4.html
Peak Mechanical Horsepower (HP) 414 HP 418 HP 606 HP 626 HP [[[688]]] HP

Silnik już u mnie i wypatrzone dwa typy KOMPRESORA V8.

Jarek-LT <okok>

: 18 cze 2017, 19:59
autor: Pioter211
Można? Można! <okok>

: 25 cze 2017, 20:21
autor: qwerty01
Jarku, gdzie filmik z przyśpieszania? Czekam z niecierpliwością. :)
W szczególności przyśpieszanie na 5 biegu od 50 km/h do 120 km/h. :)