Strona 1 z 1
[S6 C5] Doładowanie 4.2 v8 w s6 c5 Avant
: 13 cze 2017, 03:59
autor: Sibulos6
Witam. Dysponuję bardzo rozbudowaną myślą odnośnie doładowania silnika v8 4.2 w s6 c5 avant quattro .
Czy ktoś kiedyś próbował, bądź udało mu się to osiągnąć?
1. Czy lepszym wyborem będzie turbo? I na jakich konkretnie podzespołach?(może instalacja biturbo z silnika 2.7T by podpasowała? :shock: )
2. Czy jednak może kompresor był by lepszym pomysłem? (100% tańszy)
3. Czy odpuścić sobie takie plany? Dodam, ze jest to poważna myśl. Dzięki wszystkim za odpowiedz!
: 13 cze 2017, 09:21
autor: Pioter211
Napisz do Jarek-LT on się bawił w doładowanie V6. Chłopak ma sporo wiedzy.
: 13 cze 2017, 22:10
autor: marcin85
znajomy po przemysleniu wszystkich za i przeciw idzie w wielkie single turbo za pare miesiecy bedzie mial
: 14 cze 2017, 11:50
autor: Sibulos6
marcin85 pisze:znajomy po przemysleniu wszystkich za i przeciw idzie w wielkie single turbo za pare miesiecy bedzie mial
Ja to u niego wygląda z kosztami?
: 14 cze 2017, 13:23
autor: Pioter211
Ciekaw jestem gdzie on zmieści to wielkie turbo

Zbyt wiele miejsca obok silnika nie ma. Łatwiej byłoby zmieścić kompresor.
: 14 cze 2017, 21:29
autor: marcin85
ok 25tys a gdzie to nie wiem ale jak cos bede wiedzial to sie podziele info
: 18 cze 2017, 05:33
autor: Sibulos6
Pioter211 pisze:Ciekaw jestem gdzie on zmieści to wielkie turbo

Zbyt wiele miejsca obok silnika nie ma. Łatwiej byłoby zmieścić kompresor.
Kompresor umieszczony centralnie wcale nie był by głupim pomysłem, ale nie ma to jak wielkie nic, a po sekundzie wielkie łooo jak to się ma w przypadku turbo :D
: 18 cze 2017, 10:36
autor: Pioter211
Kompresor wstawiasz w miejsce dotychczasowego kolektora dolotowego. Pewnie trzeba by było trochę przerobić maskę. Ale to wszystko było fajnie opisane przez Jarek-LT w tym dziale. Tylko że on wstawiał do V6. Chyba że zrobić turbo na wzór RS6.
: 18 cze 2017, 16:06
autor: Piotrek_85
Jeśli nie chcesz topic bezsensownie pieniędzy.......sprzedaj S6, które faktycznie w serii "nie jedzie" , doloz tę kasę co chciałbyś wydać na mod i kup poprostu RS6.......i dopiero teraz zaczyna się potencjał na podnoszenie mocy i to niedużym kosztem, bo całą instalke doladowania już masz....wystarczy zmiana programu i masz 500 KM. Nie wiem czy tak latwo uzyskasz tą moc w S6.
: 18 cze 2017, 19:30
autor: Jarek-LT
Mój projekt V6 KOMPRESOR jest już w innej budzie A6C5 sedana którą kupiłem na projekt V8. Okazało się , że cały OKAZ jest w dużo lepszym stanie jak mój AVANT i żonie lepiej odpowiada i pasuje.
Z tego względu do budy AVANT A6 C5 jest montowany PROJEKT KOMPRESOR V8.
Wspomnę , że silnik jednak FSI - najmocniejszy 450KM.
Po SWAPIE dokładam oczywiście kompresor i projekt chciał bym zamknąć siudemka z przodu.
Czy uda się - zobaczymy. 600+ będzie napewno. Projekt KOMPRESOR to poprostu inna kategoria jeżdżenia i przyśpieszania nieporównywalna do wolnossaka.
TUTAJ dowód, że jest to osiągalne jednak za ułamek ceny APR.
https://www.goapr.com/products/stage3plus_b7_rs4.html
Peak Mechanical Horsepower (HP) 414 HP 418 HP 606 HP 626 HP [[[688]]] HP
Silnik już u mnie i wypatrzone dwa typy KOMPRESORA V8.
Jarek-LT

: 18 cze 2017, 19:59
autor: Pioter211
Można? Można!

: 25 cze 2017, 20:21
autor: qwerty01
Jarku, gdzie filmik z przyśpieszania? Czekam z niecierpliwością.

W szczególności przyśpieszanie na 5 biegu od 50 km/h do 120 km/h.
