Strona 1 z 1

Wydech do V8 + sportowe katy

: 14 maja 2017, 23:39
autor: Lorenz7
Czy ktoś robił wydech w wolnossaku?
Chciałbym dać więcej oddechu mojemu V8 i stąd pytanie.
Czytałem też tutaj o sportowych katalizator itd, ale nie znalazłem żadnych konkretnych realizacji.

: 15 maja 2017, 15:02
autor: marcin85
magnaflow 200cpsi po sztuce na strone druga sprawa to taka ze do wolnossacej v8 jest dokladnie policzony wydech wiec o przelotach zapomnij i lepiej daj komus kto ogarnia konkretnie

: 15 maja 2017, 15:21
autor: Lorenz7
Dzięki za odpowiedź.

Rozumiem, że kombinowałeś coś przy swoim wydechu i polecasz te katy?

Dostałem ofertę na Catback'a od MGMotorsport za 3600 z montażem i wydaje mi się to trochę mało :shock:

Zależy mi przede wszystkim na poprawie osiągów a lepsze brzmienie traktuję jako efekt uboczny :)

: 15 maja 2017, 20:12
autor: marcin85
do nich akurat bym nie pojechal z wydechem, co kto lubi, a te katy niejeden uzytkownik eski poleca bo sa bardzo dobre i w rozsadnej cenie, ja wydech bym robil u tyrkala z gtperformance irek808 z tego forum u niego robil jest filmik na fb to obadaj tylko terminy po wakacjach najwczesniej

: 15 maja 2017, 20:48
autor: Lorenz7
Są jakieś za i przeciw wobec przytoczonych firm?

: 16 maja 2017, 17:56
autor: marcin85
tak na szybko to spotkałem się z opiniami o słabej jakości w mg ( żeby nie było nic u nich nie robiłem ) i niedawno gadałem właśnie z Tyrkalem to mówił że widział ich tłumiki u klienta to potwierdziło się, a jego z kolei miałem w rękach i jest to porządna robota, dlatego bym go polecił masz zresztą niedaleko z 80km to podjedz i pogadaj, następna sprawa to koszta które nie są małe więc lepiej mieć to raz a porządnie zrobione

: 18 maja 2017, 07:04
autor: TuneFORCE
Ja mam bardzo złe doświadczenia z MG i nigdy nie zrobię tam wydechu ani nie polecę tej firmy nikomu, zwłaszcza za podejście do klienta :| Nigdy o żadnej firmie w ten sposób nie pisałem ale oni przegięli pale na maxa :(

Kiedyś myślałem, że u mnie jest tragedia ale jak zobaczyłem zdjęcia wydechu jednego z użytkowników forum octavii to stwierdziłem, że ja to jednak miałem szczęście :D :D

U mnie wyglądało to tak, że w aucie które było garażowane i użytkowane tylko w trasie, w weeknedy po pół roku wydech wyglądał jakby ktoś się na niego zrzygał kwasem...wykręciłem numer i jak już się dodzwoniłem po dwudziestym telefonie dostałem informację: "wymienimy wydech, proszę przysłać stary, jak tylko dojdzie to wyślemy nowy"...myślę sobie SUPER...jednak moja radość nie trwała długo...po jakimś tygodniu od wysłania wydechu cisza...zadzwoniłem, czy napisałem maila, dostałem odpowiedź: "wydech był brudny od BŁOTA :D wymyliśmy go i wymieniliśmy końcówki na czarny mat(tak chciałem)". Ciśnienie podskoczyło mi mniej więcej do 160u...ale podbiło do 200u gdy przyszedł wydech...nie był umyty, tylko wypolerowany! No jak? Błoto się poleruje? Zacisnąłem zęby, założyłem to g..o na auto i pojechałem się przejechać obwodnicą...zrobiłem ok 35km...po tym moje zdenerwowanie sięgnęło zenitu...po tych 35km farba na końcówka spaliła się...nie po 35tyś km tylko po trzydziestu pięciu km-ch. Po tym jak to im zgłosiłem przestałem otrzymywać maile zwrotne i nie mogłem się do nich dodzwonić...
Taka tam moja historia...
Sam siedzę w usługach i wiem, że fuckupy się zdarzają każdemu, tylko wtedy trzeba temat jakoś rozwiązać, a nie mieć wyj..ne na klienta, bo za bramą stoi 100u następnych.

: 18 maja 2017, 09:39
autor: Potok
Wiem że kolega polecał I robił wydech do hondy s2000 w firmie Kainer z rudy śląskiej, można prześledzić ich fan page'a. Nawet ostatni wpis na fb jest z ską od kumpla.

: 18 maja 2017, 15:47
autor: Biceps51
pogadaj z tym gosciem IreK_PV808 on robil w V8 wydech w GTPerformacne w sumie ja tez tam robilem:) ale Irek walil chyba od katow do tylu a ja sam tyl

: 18 maja 2017, 20:38
autor: marcin85
czyli wszystko sie potwierdza

: 18 maja 2017, 21:57
autor: Lorenz7
Cieszy mnie, że temat się rozwinął :)
Z drugiej strony kiedyś o MG z Siemianowic były same świetne opinie - widocznie poszli w samochody unikatowe, a zwykłe robią byle jak bazując na swojej renomie.

Porozmawiałem z GTPerformance, ale dostałem tylko propozycje wymiany tylnych tłumików i tyle. Według nich moc silnika jest blokowana przez cytuję "W tym samochodzie wydech mocy nie trzyma, trzeba walczyc z obsluga silnika i kanalami zeby uzyskac seryjna moc".
Cokolwiek to znaczy to na moje zapytanie o propozycję padła taka odpowiedź: "Jeśli chodzi o mechanikę to raczej nie pomogę bo nie mam kiedy, poszukaj na forum i jedź gdzieś na hamownie, sprawdź moc. A mod z wydechem już proponowałem, ew dwie przepustnice a wydech zostawić oryginalny i z pilota można regulować głośnością".

Ciekawy trop to proponowana firma Kainer, ale z tego co widzę to oni głównie "naprawiają" wydechy. Nigdzie nie ma nawet wykresu z hamowni, że po wymianie wydechu przybyło tyle i tyle niuta/konia.

Do puki Audi A6 V8 oglądałem na YouTube to myślałem, że z tuningiem wydechu pójdzie jak z płatka, a tu się okazuje że to nie takie proste :)
Jeżeli mam wydać kilka tysięcy i jedyną różnicą będzie lepsze brzmienie to taka modyfikacja nie ma dla mnie sensu <mysli>

: 19 maja 2017, 08:51
autor: TuneFORCE
W silniku doładowanym zakładasz zwykła rurę i się nie przejmujesz, bo przyrost będzie zawsze o ile seryjny wydech ją ograniczał, w wolnossącym motorze jest zupełnie inaczej...wydech nie ogranicza tak mocy jak w doładowanym to raz, a dwa jeśli będzie źle dobrany to wręcz pogorszy seryjne parametry ....