Strona 1 z 2

Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania

: 03 paź 2016, 21:51
autor: Agd
Witam. Za dwa tygodnie zaworze samochód do firmy tuningowej, która zajmie się moim samochodem.

Przewidziane modyfikacje:
Hybrydowe Turbiny PERUN
FMIC
Downpipe
i teraz nachodzi pytanie. Firma , która będzie tuningować samochód powiedziała, że warto wymienić cały wydech z kwasówki. Chcą zobić tak ,że DP będą łączyć się w jedną rurę 3" do środkowego tłumika(przez nich wykonanego) nastepnie rurami (niestety nie wiem ile cali) do tłumików końcowych również przez nich wykonanych. Impreza taka to 3tyś :(

Mam pytanie ,czy przypadkiem ta rura 3" co będzie łączyć te dwa DP z tłumikiem nie będzie wąskim gardłem? Czy nie lepiej było by zrobić na dwóch tłumikach środkowych i kazdy z nich do końcowych?

Kolejne pytanie zależy mi na cichym wydechu, dużo jezdze po autostradach, nie zależy mi na buczeniu, lubie cisze w aucie. Firma powiedziała ,że nie będzie głośny, ale mam wątpliwości. Czy możecie mi pomóc w doradzeniu co i jak po za dwa tygodnie będzie po ptakach. A moze lepiej na serynym wydechu zostać, to ile KM moge stracic?

Z góry wielkie dzieki za wszystkie rady.

: 03 paź 2016, 22:24
autor: che_pper
JA u siebie też mam hybrydy. jeżeli chodzi o tłumik to mam cały z kwasu, DP 2,75 i reszta 3. Tłumik środkowy jeden ale z dwoma wyjściami i dwoma wejściami i rozejście na dwa tłumiki końcowe, niestety narazie oryginalne bo nie miałem już funduszy na nowe. Jeżeli chodzi o hałas to jest cicho, bardzo cicho. Dużą robotę odwalają turbiny które wyciszają silnik. Też nie lubię hałasu i zależało mi na tym aby było komfortowo.

Re: Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania

: 03 paź 2016, 22:37
autor: czoorny
Agd pisze:Witam. Za dwa tygodnie zaworze samochód do firmy tuningowej, która zajmie się moim samochodem.

Przewidziane modyfikacje:
Hybrydowe Turbiny PERUN
FMIC
Downpipe
i teraz nachodzi pytanie. Firma , która będzie tuningować samochód powiedziała, że warto wymienić cały wydech z kwasówki. Chcą zobić tak ,że DP będą łączyć się w jedną rurę 3" do środkowego tłumika(przez nich wykonanego) nastepnie rurami (niestety nie wiem ile cali) do tłumików końcowych również przez nich wykonanych. Impreza taka to 3tyś :(

Mam pytanie ,czy przypadkiem ta rura 3" co będzie łączyć te dwa DP z tłumikiem nie będzie wąskim gardłem? Czy nie lepiej było by zrobić na dwóch tłumikach środkowych i kazdy z nich do końcowych?

Kolejne pytanie zależy mi na cichym wydechu, dużo jezdze po autostradach, nie zależy mi na buczeniu, lubie cisze w aucie. Firma powiedziała ,że nie będzie głośny, ale mam wątpliwości. Czy możecie mi pomóc w doradzeniu co i jak po za dwa tygodnie będzie po ptakach. A moze lepiej na serynym wydechu zostać, to ile KM moge stracic?

Z góry wielkie dzieki za wszystkie rady.

czy to hybryda na k03? wydech 3' przy k03 jest z bardzo dużym zapasem, nawet jak tłumik bedą schodzić w 2,5' napewno tego nie odczujesz Ty, tymbardziej turbiny...

nie istnieje coś takiego jak cichy przelot, każdy przy obciążniu silnika ryczy ciszej lub głosniej, ale mimo to ryczy, jeżeli byłbym na twoim miejscu, to dp 3' w dol w jedna rure i z niej rurą 2,25/2,5' do tłumików

Re: Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania

: 03 paź 2016, 23:16
autor: Agd
Tak Hybryda K03.
Czyli tak jak firma mowi. DP schodzić będzie się w jedną rure 3" do tłumika i potem na dwa osobne wydechy.

czoorny pisze:
Agd pisze:Witam. Za dwa tygodnie zaworze samochód do firmy tuningowej, która zajmie się moim samochodem.

Przewidziane modyfikacje:
Hybrydowe Turbiny PERUN
FMIC
Downpipe
i teraz nachodzi pytanie. Firma , która będzie tuningować samochód powiedziała, że warto wymienić cały wydech z kwasówki. Chcą zobić tak ,że DP będą łączyć się w jedną rurę 3" do środkowego tłumika(przez nich wykonanego) nastepnie rurami (niestety nie wiem ile cali) do tłumików końcowych również przez nich wykonanych. Impreza taka to 3tyś :(

Mam pytanie ,czy przypadkiem ta rura 3" co będzie łączyć te dwa DP z tłumikiem nie będzie wąskim gardłem? Czy nie lepiej było by zrobić na dwóch tłumikach środkowych i kazdy z nich do końcowych?

Kolejne pytanie zależy mi na cichym wydechu, dużo jezdze po autostradach, nie zależy mi na buczeniu, lubie cisze w aucie. Firma powiedziała ,że nie będzie głośny, ale mam wątpliwości. Czy możecie mi pomóc w doradzeniu co i jak po za dwa tygodnie będzie po ptakach. A moze lepiej na serynym wydechu zostać, to ile KM moge stracic?

Z góry wielkie dzieki za wszystkie rady.

czy to hybryda na k03? wydech 3' przy k03 jest z bardzo dużym zapasem, nawet jak tłumik bedą schodzić w 2,5' napewno tego nie odczujesz Ty, tymbardziej turbiny...

nie istnieje coś takiego jak cichy przelot, każdy przy obciążniu silnika ryczy ciszej lub głosniej, ale mimo to ryczy, jeżeli byłbym na twoim miejscu, to dp 3' w dol w jedna rure i z niej rurą 2,25/2,5' do tłumików

: 04 paź 2016, 08:35
autor: mophk
przypuszczam że to digitun? oni wiedzą co robią i uważam że można im zaufać. przelot owszem ciezko zeby był cichy bo charakterystyka dzwięku sie zmienia ale jak dają tłumiki swojego pomysłu powinieneś być zadowolony. jesli to digitun, to nie jest to ich pierwsze 2.7tt wiec wiedzą co robią. 3 tyś troche sporo, ale mi do b5 sportig proponował coś w okolicy 1800 bez DP wiec jak za dwie rury + 2x dp to raczej dobra cena.

: 04 paź 2016, 10:35
autor: Agd
mophk pisze:przypuszczam że to digitun? oni wiedzą co robią i uważam że można im zaufać. przelot owszem ciezko zeby był cichy bo charakterystyka dzwięku sie zmienia ale jak dają tłumiki swojego pomysłu powinieneś być zadowolony. jesli to digitun, to nie jest to ich pierwsze 2.7tt wiec wiedzą co robią. 3 tyś troche sporo, ale mi do b5 sportig proponował coś w okolicy 1800 bez DP wiec jak za dwie rury + 2x dp to raczej dobra cena.
Cena wydechu bez DP <mysli>

: 04 paź 2016, 10:38
autor: mophk
@up, tak bo dp w 1.8t juz mialem kiedy pytalem o wydech.

: 04 paź 2016, 22:00
autor: emilzizi
Agd, zapytaj na sportaudi <okok>
Napewno coś podpowiedzą.
Jest tam pełno modzonych 2.7

: 05 paź 2016, 17:00
autor: Kamil_2.7BiT
Juz pytal ;)

: 05 paź 2016, 19:09
autor: emilzizi
Kamil_2.7BiT, faktycznie <luzik> http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0

czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi ;)

: 05 paź 2016, 19:51
autor: czoorny
emilzizi pisze:Kamil_2.7BiT, faktycznie <luzik> http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0

czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi ;)

pełen przelot = brak tłumików?

: 05 paź 2016, 20:57
autor: emilzizi
czoorny pisze:
emilzizi pisze:Kamil_2.7BiT, faktycznie <luzik> http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0

czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi ;)

pełen przelot = brak tłumików?
Tłumiki przelotowe! Wydech Milteka

Obrazek

: 05 paź 2016, 21:00
autor: czoorny
emilzizi pisze:
czoorny pisze:
emilzizi pisze:Kamil_2.7BiT, faktycznie <luzik> http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0

czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi ;)

pełen przelot = brak tłumików?
Tłumiki przelotowe! Wydech Milteka

[url=http://images81.fotosik.pl/61/e95babfbfcbbba05.jpg]Obrazek[/URL]
no pełen przelot jest bez tłumików <lol> twoje niewielkie więc można tak powiedzieć, jaka średnica?

: 05 paź 2016, 21:24
autor: emilzizi
czoorny, średnicę mam 2.25'
Dokładnie taki mam wydech
http://sidmotorsport.pl/pl/uklad-wydech ... -v8-q.html

: 05 paź 2016, 21:38
autor: czoorny
emilzizi pisze:czoorny, średnicę mam 2.25'
Dokładnie taki mam wydech
http://sidmotorsport.pl/pl/uklad-wydech ... -v8-q.html
bynajmniej się wyjaśniło dlaczego jest cichy, im większa średnica tym jest głosniejszy, mimo wszystko nie pogardziłbym tym Miltekiem, cena powala hehe