Strona 1 z 1

[S6 C5] Turbo do 4.2 ANK w manualu.

: 14 wrz 2016, 14:06
autor: andy79
Witam.

Chciałbym poznać wasze opinie na temat możliwości modyfikacji mojego S6 z 2002r.
Myślę o mocy w okolicach 500KM i momencie 700nm.

Może był podobny projekt na forum ?

Dzięki za info.

: 14 wrz 2016, 18:34
autor: Gość.
NOS i wszystko w temacie. Jak chcesz więcej kup se RS6.

: 14 wrz 2016, 19:49
autor: andy79
Apophis pisze:NOS i wszystko w temacie. Jak chcesz więcej kup se RS6.
O kolega z forum A8 ;)

Widzisz, motyw był taki ze miałem zacząć motać moja A8 D3, ale zostawiłem jako " rodzinne" a w okolicy sprzedawała sie swietńie utrzymana S6 wiec sie nie zastanawiałem...

Baza jest super, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Dziś dostałem ofertę na dołożenie turbiny z całym osprzętem, wysterowaniem, schamowaniem z papierami za 15 tysi. Auto bedzie miało w okolicach 500 km i 700nm Nie mam rozeznania czy to dużo czy mało te 15 tys... Generalńie chcialem przeznaczyć do 20 tys.

Dzwoniłem do Sportmile, ale tam zbytnio nie byli zainteresowani moim tematem, moze maja dużo roboty? Kto wie. RS-a nie będę szukał bo mam już ta S-ke i tu chciałbym dodać mocy.

: 14 wrz 2016, 21:09
autor: marcin85
za 15 to dobra cena bo nowy zestaw ok 8tysia dolarow pod ese a gdzie strojenie itd

: 14 wrz 2016, 21:10
autor: pavel44
Nie wiem czy nie łatwiej byłoby zamontowac kompresor. Warsztatów kilka jest w pl co mogły by sobie z tym poradzić. Napewno byłby to bardzo ciekawy projekt. Zapytaj na sportaudi.pl może dowiesz sie czegoś więcej.


: 15 wrz 2016, 12:30
autor: Gość.
kompressor ze sprzegłem elektromagnetycznym lepsza opcja a wycena 15 tys za uturbienie sugeruje mizerna jakość. :]

: 20 wrz 2016, 21:02
autor: milosik
Podpowiedz od jakiej firmy masz tą wycenę? Nie jestem konkurencją, pytam z ciekawości kto skąd co i jak.

: 23 paź 2016, 10:50
autor: IreK_PV808
Też się spotkałem z wyceną 15k jak swego czasu pytałem tu i tam . Z dwojga do wybory jednak lepsze bit niż kompresor ,a na pewno nie żaden nos <figielek> .

: 23 paź 2016, 10:59
autor: Christian
A jak sprzeglo, hamulce i przeguby przy takim momencie? Podobno seryjne w s6 są juz za slabe przy 425nm.

: 23 paź 2016, 11:22
autor: IreK_PV808
Christian, no raczej ,że wymiana . Trzeba też pamiętać o zrobieniu wydechu , żeby na max było kompleksowo to dobrze by było z kolektorami wydechowymi czy 3k + 4/5K za wydech :D. Hamulce są do dupy więc tak czy inaczej zmiana . <mysli> Jak ktoś dobrze poszuka to za 5-6K już wyrwie dobą opcje. Pamiętając o dobrym zawieszeniu czyli kolejna 5K .
Ja wiem ,że mowa w temacie była tylko czy uturbić czy nie ale trzeba też pamiętać ,że reszta samochodu też wygeneruje koszta . Więc na dzień dobry lekko kolejne 15k jak w mordę strzelił :|

: 24 paź 2016, 13:02
autor: dawid018
za 15 k to chyba tylko założenie turbin. dobre uturbienie starego vr6 wychodzi ok 20-25tys

: 25 paź 2016, 13:59
autor: pavel44
IreK_PV808 pisze:Christian, no raczej ,że wymiana . Trzeba też pamiętać o zrobieniu wydechu , żeby na max było kompleksowo to dobrze by było z kolektorami wydechowymi czy 3k + 4/5K za wydech :D. Hamulce są do dupy więc tak czy inaczej zmiana . <mysli> Jak ktoś dobrze poszuka to za 5-6K już wyrwie dobą opcje. Pamiętając o dobrym zawieszeniu czyli kolejna 5K .
Ja wiem ,że mowa w temacie była tylko czy uturbić czy nie ale trzeba też pamiętać ,że reszta samochodu też wygeneruje koszta . Więc na dzień dobry lekko kolejne 15k jak w mordę strzelił :|
Dokładnie. Dokładanie km to jedno ale dostosowanie reszty auta do dużej mocy też generuje poważne koszty. Poza tym konstrukcja s6 nawet nie jest dostosowana do tych 340 km.

: 10 lut 2017, 17:12
autor: MichalLbn
Ja wiem kto za takie pieniądze uturbia i na pewno jest to solidnie wykonane. Hamulce i zawieszenie to odzdzielny temat.

: 11 lut 2017, 19:42
autor: IreK_PV808
MichalLbn, No to dawaj info , a nie trzymasz to dla siebie &#128513; <figielek>