Witam. Czy ktoś z znajacych temat chiptuningu mógł by się wypowiedzić na temat tego wykresu. Z góry dziękuje.
: 04 maja 2016, 20:10
autor: 130TDI
Dla bezpieczeństwa tiptronika lepszy by był płaski przebieg momentu tak 540-550 NM, u Ciebie jest krótki strzał i potem zaraz szybko spada.
Odczucia jak po programie?
Jakąś słabą serię miałeś bo tylko 215 KM. Robiona była jakaś diagnostyka przed programem?
: 05 maja 2016, 10:29
autor: daro969
Witam.
Powiem tak, silnik ma przelatane 247tyś ale zdecydowałem sie na chipa bo robi wrażenie że jest w dobrej kondycji. No ale byłem zaskoczony po hamowni ze tak wyszło ale nie ma co dramatyzować . Temat wrzuciłem bo niepokoją mnie dwie rzeczy ..... własnie moment z którym troszkę przesadzono, bo jak pisałes utrzymanie go w ryzach 540-550 Nm było by lepsze dla osprzętu i własnie takich potwierdzeń szukam. Druga rzecz to minimalnie dymek poleci przy bucie a takiej sytuacji na fabrycznym programie nie było.No niby słaba kondycja a Panowie z firmy byli zaskoczeni jak zareagował na chipa:).Teraz ogolnie faza testów i zastanawiam się czy nie udać sie na poprawkę .Musze przyznać że wrażenia z jazdy no no pozytywne.
[ Dodano: 2016-05-05, 10:29 ]
Co do diagnostyki ,wszystko oki
: 13 maja 2016, 19:31
autor: Zbichu
Wygląda na to, że życzyłeś sobie około 540 Nm płasko i tak miało być, ale wdarł się panom od tuningu overboost i moment jak i moc co widać po wykresie skacze przy około 2500 obr. by wrócić na miejsce po odbiciu się od limitera Myślę, że mapy turbo źle poprowadzone i stąd ten chwilowy peak. Dymek przy bucie na takich parametrach nie do przyjęcia. Nawet na turbinie borgwarner w tym aucie 600Nm może być bezdymne.