Strona 1 z 1

A4 B7 1.8T 212 KM i 324 NM 1.8T

: 02 kwie 2016, 22:59
autor: 130TDI
Dorzuciłem nieco kucyków w mojej A4 B7 1.8T:
Obrazek

Po więcej informacji zapraszam na mojego bloga:
http://zakup-auta.blog.pl/2016/04/02/21 ... i-a4-1-8t/

: 19 kwie 2016, 19:39
autor: Berez1991
NIe wygodniej było FMIC-a wrzucic ?

: 19 kwie 2016, 19:57
autor: Ziomek
Widziałem takie rzeczy i fmic i z bexa. Nie widziałem ile roboty przy tym ale wydaje mnie sie że z BEXa jest łatwiej żeby taki IC dobrze siadł, inna sprawa że nie wiem czy będzie bardziej wydajny niż centralny-wg mnie nie. Przy centralnym jest problem z orurowaniem ale zakładamy taki jaki nam pasuje i pewnie większy niż obydwa z BEXa. Grunt że jest różnica co do serii, szkoda że ktoś nie zrobił porównania przed i po chipie w zależności od zastosowanego IC-także tych z BEXa.

: 19 kwie 2016, 21:09
autor: 130TDI
Dołożenie prawego z BEXa jest odpowiednikiem FMIC 550x140x65, daję radę obsłużyć do ok. 250 KM więc zapas mam i nie jest na granicy.
Cenowo dużo taniej mnie wyniosło niż FMIC bo:
-kupiłem za 4 stówki cały dolot z BEX-a, więc mi lewy na sprzedaż pozostał wraz z rurami
-montaż odbywał się przy okazji wymiany chłodnicy wody i paska alternatora oraz czyszczenia michy więc wyszło mnie to w tej samej cenie :p

Puki chłodno to różnica z dodatkowym IC jest niewielka ale jak się zrobi +25 to różnica będzie spora...

Dodam jeszcze że prawy z BEX-a pasuje idealnie bez żadnej rzeźby czyli p&p