Widziałem takie rzeczy i fmic i z bexa. Nie widziałem ile roboty przy tym ale wydaje mnie sie że z BEXa jest łatwiej żeby taki IC dobrze siadł, inna sprawa że nie wiem czy będzie bardziej wydajny niż centralny-wg mnie nie. Przy centralnym jest problem z orurowaniem ale zakładamy taki jaki nam pasuje i pewnie większy niż obydwa z BEXa. Grunt że jest różnica co do serii, szkoda że ktoś nie zrobił porównania przed i po chipie w zależności od zastosowanego IC-także tych z BEXa.
: 19 kwie 2016, 21:09
autor: 130TDI
Dołożenie prawego z BEXa jest odpowiednikiem FMIC 550x140x65, daję radę obsłużyć do ok. 250 KM więc zapas mam i nie jest na granicy.
Cenowo dużo taniej mnie wyniosło niż FMIC bo:
-kupiłem za 4 stówki cały dolot z BEX-a, więc mi lewy na sprzedaż pozostał wraz z rurami
-montaż odbywał się przy okazji wymiany chłodnicy wody i paska alternatora oraz czyszczenia michy więc wyszło mnie to w tej samej cenie
Puki chłodno to różnica z dodatkowym IC jest niewielka ale jak się zrobi +25 to różnica będzie spora...
Dodam jeszcze że prawy z BEX-a pasuje idealnie bez żadnej rzeźby czyli p&p